Ik ben geen Hond dus ik hou mijn gemak niet. Jij bent hier degene die belachelijk bezig is. En misschien kun je er wat mee doen ipv zo te reageren. De berichten op de rest van zp een beetje te lezen ben ik niet de enige die zo over je denkt.
Dan ben ik toch niet de relzoeker blijkbaar aangezien ik niet de enige ben die tegen je ingaat, want indd, soms mag je wel opletten met wat je op zp gooit! En als je het niet slecht bedoelt, kan je dat ook even duidelijk maken! En wat heeft leeftijd hier nu weer mee te maken? Bagheera, jij bent zeker veels te jong voor zp, huphup!
Verder vind ik het heel jammer voor je van je twee sterretjes, heb er zelf ook eentje. Maar als ik juist ben heb je twee schatjes rondlopen en kan je er elk moment eentje verwachten? Dat is mooi toch
Ik denk dat je test op een eisprong heeft gereageerd. Hoor je laatste tijd veel vaker.. Geniet van je zoontje En hopelijk snel een positieve test. .. xx
Ik val niemand persoonlijk aan en kwets geen mensen! Zij hierboven wel,dat heeft met de leeftijd te maken. Ik geef gewoon mijn eerlijke mening! En schijnbaar storen jullie je daaraan maar ik stoor me aan dat gedrag. Deze discussie heeft helemaal niks met TS te maken,zij staat hier voor mij buiten....heb gewoon netjes gereageerd op haar berichten. Dag dames!
TS, hoe dan ook sterkte en geniet van je knappe zoontje. En dames, sorry hoor, maar jullie reageren wel heel heftig op BabyAngel, misschien omdat jullie een andere band hebben met TS maar dit gaat wel ver.
Babyhope; Ja, hoor je inderdaad steeds vaker. Maar mijn testjes liepen op van maandag t/m donderdag. Alleen wel te langzaam. Hoorde dat je als hij op je eisprong reageert hij maar 1 dag positief zou zijn? Niet dat het nog uit maakt hoor. Het maakt voor mij niet uit wat het was. Ik vind het sowieso gewoon heel erg jammer. Maar ben al een stuk minder verdrietig dan een paar dagen terug hoor. Verheug me nu alweer op over een half jaar ... scheelt dat ik een lief babytje heb hier en dat ik er lichamelijk nog niet helemaal hersteld ben (mijn staartbeen was verschoven tijdens de bevalling, ouch) dus dat het waarschijnlijk beter is zo. Kan ik nu even goed focussen op mijn lichaam en kindje, en dromen over een #2 ... Verder, nogmaals bedankt dames! Maar ik denk dat het nu wel beter is dat dit topic van de aardbodem verdwijnt . Of in ieder geval een slotje krijgt en goed verstopt wordt . De gezelligheid is een beetje weg.
@babyangel dus jij mag wel iemand betichten van ochtendhumeur en weet ik het, maar ik mag jou geen onmogelijk mens vinden (wat dus een mening is)? Jij mag wel je mening uiten en ik niet? Beetje apart vind je niet? Iets met een pot en een ketel... En al ben ik 86, wat doet leeftijd ertoe? Ik snap dat het hard is, maar misschien bedenkt zij zich ook even hoe haar berichten overkomen want ze kwetst wel degelijk mensen ook al denkt zij zelf van niet. That's all. I rest my case.
Lekkere rellers zijn jullie ook. Wat een verschrikking he de hormonsters Bubbly je kunt vragen of ze het hele topic willen verwijderen voor je. Heb ik ook een keer gedaan. Dan heb je er ook geen 'last' meer van. Dikke knuf meid, Hopelijk over een half jaar. Lekker genieten van je mannen en sporten.
Meijtje: Dankje. En goede tip heb even een berichtje naar Beheer gestuurd. Als dit topic weg is hoeft niemand er meer naar te kijken en kan het weer gezellig zijn. In andere topics dan .