Ik lig dubbel, lekkere dames met hormonen jullie zijn zo leuk! Bubbly meid, gefeliciteerd ik ben een pannenkoek dat ik het niet kon vinden moewhahaha. Ja ik denk dat je, als het goed gaat, met een maandje of 8 een kleine er bij hebt. Denk dat je nog voor nod zit. Die van mij was zo 3 voor NOD. Van die foto, 4 dagen later knal! Maar dan ben jij ook net eind april uitgerekend, denk ik. komje lekker mee kletsen daar! Geweldig! Erg gezellig, ik zeg datum op 30 april. Nu eerst de cb afwachten, super meid.
Zooo, de hormonen nemen hier de overhand. Bubbly, jij bent in verwachting van een broertje of zusje voor je kleine mooie man!! Whaa. Mooooi! Spannend zeg... ben benieuwd naar je cb! Ik weet nog dat we 10 maandjes geleden ook aan het turen waren. Wat moet dit weer spannend voor je zijn. mijn duimen draaien! Kom maar op met die baby! Hihi.
Gefeli! Of net nou wel/niet is, bewerkt/niet bewerkt ik ben meer verbaasd dat je zo snel al sex zou willen hebben na de bevalling haha! Zou er niet aan moeten denken! (Eeeh nu ook al niet eigenlijk..) maar goed. Ik ben ook nog nooit bevallen. Misschien komen er oer gevoelens naar boven van heb ik jou daar haha!
Haha ik zou gewoon schrik hebben zo snel , voor de pijn of weet ik wat maar blijkbaar was de drang zo groot, het zal bij iedereen wel verschillen ben ook benieuwd hoe dat gaat zijn hoor....
Whahaha ik had het na 2 weken na geboorte al, ik miste het, ml Wilde nog wachten.... Hmmm hij had niets te willen hahaha. En de avond voor dat meisje kwam hadden we ook nog seks... Haha manlief heeft niet te klagen denk ik. Nu iets minder door weeig gevoel in mn maag, maar alsnog geregeld. Ok de geboorte van mijn meisje was ook zo makkelijk. Ik knipperde met mijn ogen en daar was ze haha
Kan ik me voorstellen dat je dat erbij denkt. Ik was erg snel hersteld, bloedverlies stopte vrij snel. & was niet uitgescheurd. Bij ons was het ook weer snel. Maar dat is voor iedereen anders, zo lang het goed voelt is t toch prima. Wil je alvast voorzichtig feliciteren en ben benieuwd naar je testje van morgen!
wilde ook al na 2 weken, maar werden er wat meer door de hechtingen helaas hihi. maar ben ook benieuwd! succes
Oeheee wat spannend! Heftig voor je lijf en eerste twee jaar heb je mega armspieren van al dat getil hahahaha maar......vooral heel bijzonder en fijn. Hoop voor je dat alles goed mag gaan! Heb je al digitale cb gedaan? Als het toch vals alarm is, weet je in elk geval zeker dat een volgende zwangerschap welkom is, op welke termijn dan ook. Anders was je nu wel in paniek geraakt
Ik heb niet je hele topic doorgespit. Ook ik had 7 weken na mijn 2e bevalling weer een positieve test in handen (heel licht), maar dat was 'over' van de vorige bevalling. Ik ben toen met gierende banden naar de vk gereden (ik was wat minder enthousiast ) gelijk echo gemaakt en toen bleek wel dat er niks zat. Volgens vk een rest zwangerschapshormoon.