ik huilde bijna harder als me meisje bij de eerste prikjes. Dus heel veel succes hihi. En ook veel succes met dat ellendige wachten. Stelt je geduld lekker op de proef hihi. NOG een dag pfffff
Weet niet of je een action in de buurt heb daar kosten de testen 2 voor 1,49 en testte bij mij ook 4 dagen voor nod positief
Pff ik heb besloten maar even op te geven, dat wachten op de postbode. Ik denk dat hij me gewoon laat zitten. Dan toch maar donderdag, precies wat meneer wilde xD. Hij twijfelt ook gewoon helemaal niet, hij weet gewoon zeker dat het raak is, dus hij voelt zich veel rustiger dan ik (sowieso wel hoor) .. Ik heb wel echt die bevestiging nodig. Ik moet gewoon een hele duidelijke streep en/of "ZWANGER" zien staan. Ik ga nu even relaxen, babylief doet zijn lange dutje ... Oh! En nogmaals bedankt he meiden! Voor het meeleven
Ohhh ja ik zie er zo tegenop! Mijn partner werkt morgen ook thuis zodat hij met me mee kan, want ik weet niet of ik dat trek namelijk haha
Wat een spannend topic ben heel benieuwd! Denk dat veel zwangeren die dit lezen weer even weemoedig terugdenken aan de spannende tijd van het testen en het geluk bij het zien van de positieve test! Lijkt alweer zo lang geleden! Ik ervaar dit in ieder geval wel zo, haha! Heel veel succes, ik duim voor je!
Pff zo moeilijk te zeggen, ik had sowieso altijd redelijk korte LF's! Maar niet te kort. En meestal cyclussen van 23 dagen ook. En het is sowieso een beetje gokken op hoe ik me voelde etc wanneer nou eigenlijk de eisprong was . Als ik af ga op wat ik voelde gok ik nu vandaag 12dpo . Maar ik zou het echt niet weten. Morgen extra spannendddd!
Nee. Uitgerekend vandaag vond PostNL dat het wel een dagje kon wachten. Haha ik vond dat wederhelft frietjes moest halen. Zegt hij: Ga jij dan .. Dus ik: Als ik nu naar buiten ga, dan ga ik naar kruidvat Hij: Okeee ik ga wel. Geen testje vandaag, maar wel frietjes
Ik heb ook flashbacks hoor, denk nu ook vaak terug aan hoe het was een streepje te zien. Zo een leuk gevoel he! Maar snap dat je zekerheid wil hoor! Je wil gewoon echt duidelijk kunnen zien dat je zwanger bent en het oploopt! Dan hoef je niet meer te stressen enzo, dan weet je het gwn "
Ook ik volg dit ctopic op de voet ! Spannend hoor! Vind je optimisme erg verfrissend! Hou ik wel van!
Spanning dus nog hihi. 1 voordeel nu zit er een dag tussen met testen dan zou je een goede stijging moeten kunnen zien. Hopelijk werkt tnt vandaag wel mee!