Donkere streep op m'n buik

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Ennas86, 12 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Hoi Hoi!

Mijn zoontje is inmiddels bijna 7 maanden, en ik heb nog steeds die donkere zwangerschapsstreep op mn buik! Een vriendin vertelde dat zij destijds hem weg kon poetsen, maar ik krijg dat niet voor elkaar! Hebben jullie die streep ook nog steeds?

Liefs Sanne

2. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik had 'm zes jaar na dato nog steeds en toen raakte ik zwanger van m'n jongste, die de streep gezellig voortzette, zelfs bóven m'n navel (waar hij tot dan toe nog niet zat).
    Hij is wel een stuk lichter geworden in al die jaren hoor!

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    ik heb ook zo'n streep.
    Die van mij is alleen niet heel breed, een soort pennenstreep.

Ik ben er echt super trots op want dat krijg je alleen van een zwangerschap :D
    Ik hoop dat hij nooit meer weggaat :D

4. Rodi

Rodi Actief lid

20 okt 2009
    208
    0
    0
    Drenthe
    Inmiddels is mijn streep helemaal verdwenen, maar dat heeft ook wel een maand of zeven acht geduurd. Heb nooit geprobeerd om het eraf te poetsen, vraag me ook af of dat kan, die lijn zit toch in de huid?

5. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Bij mij is ie na een paar maanden weer weggegaan.

6. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    nou, dat dacht ik dus ook! Maar een vriendin kreeg het dus wel voor elkaar! Haha... hoe? geen idee! Heb het dus ook geprobeert, totdat ik een knalrooie buik had!

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb het ook nog. alleen is ie rodig bij mij van kleur. en alleen onder mijn navel.

8. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Nou dat vroeg ik mij dus ook af. Ik heb hem dus ook nog steeds. Dacht dat hij na de zwangerschap wel zou verdwijnen maar aan de reacties hier te lezen kan hij dus ook blijven.

9. En ik zat maar te wachten tot het ding weer verdween.. loopt nl tot mijn borsten :$ ach jammer dan :p

10. Diaanaatje

9 feb 2010
    26
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoofddorp
    Heb de streep nog heel licht....merk wel dat het steeds vager word....Ik heb ook toen ik zwanger was veel in de zon gezeten tijdens mijn verlof.......
    Heerlijk langs het zwembad.....en als ik het te warm kreeg....ff afkoelen in het koude water

Deel Deze Pagina