Hallo ladiess Ik heb een week lang misschien wel langer van dat vruchtbaarslijm gehad waar je echt draden van kon maken soms leken het wel lijmpropjes.. Hoe kan dat nou een week lang aanhouden? groetjesss
he sarmar voor zover ik weet krijg je vruchtbaar slijm 3 dagen voor je eisprong, op je eisprong zélf en dan nog eens 2 dagen erna ook... Als je die som maakt kan je zeker en vast aan 6 dagen komen en misschien nog wel meer... DUS... volkomen normaal lijkt me liefs
Hoi Sarmar, De afgelopen cyclus heb ik 2 weken lang vruchtbaar slijm gehad, vond het ook heel vreemd, maar na mijn ei geen slijm meer. En zwanger deze maand! succes
Even een vraagje, hoe vinden jullie vruchtbaar slijm. Gewoon aan je wc papiertje of met je vingers naar binnen of? Ik heb 1 keer iets gehad wat op vruchtbaar slijm leek, maar dat was vlak voor mijn nod en deed toen de tamponcheck om te kijken of er al iets van bloed aankwam. Op het puntje van mijn tampon zat toen slijm, waar ik draden van kon trekken. kort daarna ben ik toch ongi geworden. Tijdens mijn vruchtbare dagen vind ik nooit vruchtbaar slijm. Mss moet ik dat wel checken met een tampon hoor, maar denk niet dat alle meiden hier dat doen om te zien dat ze vruchtbaar slijm hebben. Nouja, ben er gewoon benieuwd naar
Hoi Kweb, Zelf zie ik het meestal op het wc papiertje, maar je kunt (sorry voor de taal) het ook net een klein beetje voelen zoals je met een wc papiertje afveegt, doe je nu 1 x met de vinger en kijk je of je dit slijm hebt tussen 2 vingers of je er draden van kan trekken. Kan dat je toen vruchtbaarslijm had, misschien een late eisprong en daarna ongi geworden. Succes!
Ja ik merk het op de ergste dagen ook heel hard aan het toiletpapier... ligt dan echt een laagje doorzichtig 'slijm' op normaal gezien komt vruchtbaar slijm gewoon naar buiten dus is het volgens mij niet nodig om een tampon te gebruiken. Maarja, elk lichaam is anders he! Hoe lang ben je al van de pil of ring af Kweb? Als het nog maar net is kan het goed zijn dat je lichaam nog niet 100% op orde staat. liefs!
hey meiden bedankt voor de reacties. Ik gebruikte de tampon niet om vruchtbaar slijm te ontdekken hoor. Was meer om te kijken of er al ongi aan zat te komen. Normaal als ik met een wc papiertje afveeg zie ik wel dat het vochtig is en als ik dan probeer het op mn vinger te krijgen is het alleen vochtig en kan ik er niets mee. Wij zijn bezig in ronde 7, sinds aug 08 gestopt met de pil. Aan mijn ovutesten en temp te zien heb ik wel al die tijd netjes een ei gehad en heb een nette regelmatige cyclus. Denk niet dat ik nog aan het ontpillen ben in elk geval. Maarja, de 1 heeft wel vruchtbaar slijm en de ander niet. Vroeg me het meer af. Dacht mss doe ik wel iets verkeerd omdat ik het verder nooit zie. Ik zie wel verschil aan mijn slijm. Gaat van creamy (wit/dik en klonterig) naar watery (vochtig) maar verder niet naar eggwhite en rekbaar.