je dan heb je nu toch pas je innesteling of denk ik nu helemaal verkeerd? Heb al een zwak moment gehad en gekke test dus negatief voor mij. Wacht nu netjes af
Knap hoor.. Dat je kan wachten.. Ik kan dat blijkbaar echt niet haha!! De innesteling is na 3 dagen, dus rond de 15e of 16e...denk ik
Inderdaad op z'n vroegst na 4 dagen. Zeker niet na 3 dagen. En 4 dagen is nog erg vroeg hoor. Heb het ook nagevraagd tijdens mijn IVF, 3 dagen na bevruchting is het lang niet genoeg gedeeld om uit het schilletje te komen. In mijn ziekenhuis plaatsen ze ook pas na 4 dagen terug, vrijdags bevruchting maandags terugplaatsing. Mijn cryo is op dag 5 terug geplaatst en die stond op het punt om uit het schilletje te komen. Innesteling op dag 3 is echt onmogelijk.
Ik vind het meer lijken op een voorgedrukt streepje? Die heb ik ook altijd op mn testen.. en die lichten op in negatief! Maar ik hoop het natuurlijk wel voor je! Succes met nog eventjes wachten!!
Spannend hoor.. Ik weet niet of ik echt iets zie, alleen op de hele bewerkte foto's.. Maargoed, lekker om de dag doortesten en hopen dat ze donkerder worden!
Dank jewel voor jullie reacties. Ik zal morgen weer een testje gaan doen.. Ik weet van mezelf dat ik toch niet kan wachten haha!!! Hopelijk is het roze streepje dan wat duidelijker en zo niet, ga ik echt proberen te wachten tot zondag! Denk ik haha
Charmed en Olifantje, voorgedrukte streepjes zijn toch altijd grijzig? Dit is echt een lichtroze streepje.. In het echt zie je hem echt beter als op de foto's!
Als ik het beeldscherm van mijn laptop helemaal kantel, zie ik zowaar ook een lichte streep, maar hij is wel net zo breed als de teststreep. Kijk en dat is toch hoopvol. Ohhh spannend hoor meid, ben benieuwd naar je volgende testen. Ik herken jouw test drang wel hoor !!! Ik heb me ook te pletter getest.....zie banner
19 weken zwanger Intens, geweldig! je eerste kindje?? Ik heb dat echt heel erg, wil het nu ook zo graag, een broertje of zusje voor ons dochtertje! Vorige maand wel een paar 2e streepjes gehad, maar dat waren indroogstreepjes en niet roze.. en niet net zo dik. Dit streepje is echt lichtroze en even dik
Mijn voorgedrukte streepjes zijn wittig, ze worden niet grijs. Maar in t echt zal het inderdaad duidelijk zijn, het is ook maar net hoe je beeldscherm is afgesteld misschien.. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt, en houd je topic in de gaten
Eerlijk? Ik zie helemaal niks dan alleen de controle streep. Maar waarom ga je zo vroeg morgen weer testen? Het is nog niet eens ingenesteld mocht het raak zijn en nu maak je je zelf alleen maar gek. Mja dat is mijn mening dan he. Je kan beter gewoon wachten tot je ongesteld zou moeten worden. Die paar dagen overleef je vast ook nog wel
Spitsmuis, Omdat ik gisteravond ineens de neiging had om te testen. Ruimde iets op in een kastje en zag daar een boel testjes liggen.. Dacht, waarom ook niet? Bij ons dochtertje een positieve test met 3 weken.. dus dacht kan best haha! Eerlijk? Een paar dagen wachten kan ik niet! Tuurlijk weet ik dat dat veel verstandiger is.. Maar ik kan je nu al vertellen, dat ik morgen toch ga testen! Een soort drang denk ik, haha!