een herman die maar terug blijft komen.

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 6 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Bah bah, Herman zou bij mij overlijden denk ik (party pooper die ik ben), ugh je weet toch nooit bij wie het allemaal is geweest en of ze er met hun ongewassen fikken aan hebben gezeten..

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Jaa leuk! Vroeger hadden we er heel vaak een, maar nu echt nooit meer. Zal ik er zelf aan beginnen? Jeugdsentiment!

3. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Aah, nu weet ik wat het is!
    Nog nooit gedaan! Ik weet wel dat het in Engeland een lekkernij is/gaat worden ofzo.
    Althans, de fabulous baker brothers hadden er een uitzending over. En mijn schoonfamilie kent het vanuit Engeland.

4. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
  5. lies276

lies276 Niet meer actief

hier heeft ie ook een aantal maanden gelogeerd.
    Was hij net weer weg, kwam hij weer!
    Ik durf het bijna niet te zeggen, maar.......ik heb hem uiteindelijk vermoord ( door de wc gespoeld)! Ssssttttttt

6. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    nog nooit van gehoord, maar vind het eigenlijk best leuk ;) Ik denk niet dat hij hier zou overleven, vergeet echt alles momenteel.. ;) dus ook herman te 'voeren'

7. VeniVidiVici

VeniVidiVici Actief lid

12 sep 2013
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    What the fuck did i just read?

Ik snap het idee van de herman niet?
    En is dit iets van een bepaalde provincie ofzo?
    Noooooit van gehoord

8. prettymum

prettymum Niet meer actief

Maar idd, waarom zeg je niet gewoon dat je niet wilt? Is dat 'not done'? Ik zou nl echt zeggen dat ik het smerig vindt en daarom ook zeker geen tijd en zin heb om zoiets te gaan voeren en bakken ;)

9. tuc

tuc Niet meer actief

Als jij een cadeautje van iemamd krijgt..zeg je dan ook: dat hoef ik niet hoor. Tis een vriendschapskoek.

10. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik vind herman ook altijd erg lekker, maar ik heb hem niet 7(!:$) keer per jaar. Ik heb hem in totaal drie zelf gehad en ook een paar keer bij een ander gegeten. Als ik hem zo vaak zou krijgen, zou ik hem op een gegeven moment weggooien.

Krijg je hem steeds van dezelfde persoon? Dan zou ik herman niet aan diegene terug geven.

11. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Moest denken aan Herman van Veen,dat is zo een zeikerd geworden tegenwoodig. Dus als je het zo bekijkt moet ik 40x per dag 'hermannen'.
    Ik dacht al,nooit van gehoord haha.

12. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Hahahaha de naam alleen al. Ik dacht eerst dat het om een kat ging die elk jaar komt logeren :D

Maar ik ben blij dat mijn vrienden niet weten wat een Herman is. ;)

13. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL

Heette dat toen niet custard of iets?

14. Metire

Metire Niet meer actief

ik kende herman niet, maar als ik op google kijk vind ik herman er nogal vies uitzien :p ik zou sowieso niets opeten dat 9 dagen moet staan.. vind melk in de koelkast na 2 dagen al 'vies' :p

15. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Ik heb hem gelukkig al jaaaaren niet meer gezien! (En dat wil ik graag zo houden!)

Deel Deze Pagina