Een heus dilemma, wat zouden jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door juenco, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Fijn dat jij zo optimistisch bent, maar het grootste gedeelte van het jaar zitten we al in de regen. Moet dit dan ook nog op vakantie? Ik zou er ook niet echt vrolijk van worden hoor, maar ik ga dan sowieso altijd naar zonzekere bestemmingen in hoeverre dit zonzeker kan zijn! ;)

IK zou inderdaad nog even afwachten, want ze kunnen niet eens voorspellen wat er over een uur gebeurt..

2. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou het nog even afwachten, de weervoorspellingen veranderen per dag.. wie weet is het toch nog veel droog en heb je veel geld besteed voor bijv frankrijk..

mocht het toch slecht weer zijn en er is geen budget voor frankrijk (wat ik snap want ik belachelijk duur en je bent je kosten van de andere camping kwijt..) kun je er ook overna denken om gewoon thuis te blijven en dag tripjes te maken.. zal altijd goedkoper zijn..

wij gaan in juli 2 weken naar duitsland in een tent met een kleintjes van dan 9 maanden... hoop dat wij niet hetzelfde dilemma krijgen ;(

3. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Leg er een paar €100 bij en je zit met je kinderen in een all inclusive resort met animatie, ergens in Turkije of Egypte. Grote kans dat wanneer je jouw kleintje op schoot neemt in het vliegtuig je voor de jongste amper hoeft te betalen.

4. knap

knap Niet meer actief

Als kind gingen we altijd in Nederland op vakantie in een vouwwagen daarna caravan en daarna kozen mijn ouders voor een stacaravan haha heb als kind nooit last gehad van de Nederlandse zomers spelen deden we toch wel. Weer of geen weer.

Moet je zeggen dat ik zelf nooit meer in een tent zal logeren. En zou kiezen voor de luxere kant van kamperen. In elk geval een droge plek haha.;)

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik zou in ieder geval niet gaan camperen in Nederland met dat weer in t vooruitzicht. Dus of naar Frankrijk of huisje zoals landal hier in nederland/belgie

6. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik zou naar 't zuiden rijden.
    Je bent nu alleen waarschijnlijk het stageld kwijt van de camping in NL, maar dat zal heus geen fortuin zijn.
    Zoek in het zuiden een goedkope camping op, misschien met een ACSI kaart, dan krijg je nog korting.
    Als je tolwegen wil mijden, rij dan via een andere route.
    Als je info wilt kun je je vraag stellen op het camping frankrijk forum. Zeker te weten dat ze goed tips hebben voor een tolvrije reis en een leuke goedkope camping.
    S6 met beslissen! :)

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Wat is voor jullie zuid Frankrijk? Ik woon erg zuidelijk, uurtje van de Spaanse grens af. Maar hier geen super goed weer en ook niet voorspeld voor volgende week. Temperatuur is redelijk 24/26 graden maar ook veel bewolking, kans op een bui en onweer.

8. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Nou precies daar ;) ook niet echt mooi dus. Tja...

Moeilijk.

We willen echt gaan kamperen, dus een last minute naar turkije doen we niet.

We zien wel wat het wordt dan in nederland. Wie weet valt het mee (duim duim duim....) :cool:

9. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    Ik zou gewoon in Nederland proberen. De voorspellingen zeggen vaak niets en ik las al goede tips als plopsa indoor en ballorig. Google even of er een leuk binnenzwembad in de buurt zit van te voren.

Één tip. Kijk bij de bouwmarkt voor een elektrisch bouwkacheltje (zijn er voor 15 euro al). Ik weet uit ervaring dat ook met 6℃ buiten je tent zo behaaglijk is, dus kou leiden hoeft dan niet ;)

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.177
    35.847
    113
    Mmm, lastig zeg. Dat is precies de reden waarom wij dit jaar neit op vakantie gaan. Nederlandse campings zijn te weeronzeker en naar het buitenland vind ik eigenlijk te ver rijden met de jongste.

In jouw geval zou ik gewoon heengaan en kijken hoe het bevalt, je kunt altijd nog weer terug.

Heb je het geld en de reistijd er voor over zou je ook nog naar Kroatie kunnen gaan, volgens mij is dat best zonzeker.

11. oxbow

oxbow Niet meer actief

persoonlijk zou ik dan voor een huisje kiezen.
    Wij gaan over 3 weken kamperen met 4 koters van 7 jaar, 4 jaar, 3 jaar en 1 jaar oud.
    De jongste loopt ook nog niet en als het gaat regenen dan kan mijn man op zijn kop staan, maar ik blijf thuis of ga in een huisje.
    Ga mezelf niet kwellen en daar in een tent zitten, heb ik 1 keer gedaan en vond het vreselijk.

En anders als je het geld kan missen zou ik doorrijden op zoek naar een warmere en droge plek.

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Je hebt al geboekt en betaald?

Ik zou (zeker als het al betaald is) gewoon gaan kamperen in nl. Ook al voorspellen ze regen het zegt niks over de hoeveelheid. 1 buitje van een half uur is ook regen.

13. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    ik zou lekker het vliegtuig pakken naar een warm land waar zowiezo de zon schijnt! ipv 1200 extra! uit te geven

14. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Wij zouden vanaf vrijdag naar centerparcs gaan in een huisje en dat zag ik al niet zitten met regen!
    Dus die heb ik omgeboekt naar een week in december en een vliegvakantie all Inclusive Mallorca geboekt!

15. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Wij gaan al jaren naar een stacaravan in Nederland, en tuurlijk het regent wel eens, maar we hebbe super mooie dagen gehad lekker op het strand.... het is ons nog nooit tegen gevallen!

en als het wat minder mooi weer was, gingen we naar een overdekte speeltuin, boodschappen doen, lekker lunchen etc....

Ik zou het even aankijken.....
    Morgen kan het weer weer heeeeeel anders eruit zien!

16. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    En meestal vallen de buien echt mee, even een buitje smorgens of smiddags en de rest van de dag kun je lekker naar buiten...
    Neem alleen genoeg schone kleding mee en extra plastic zakken....

17. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Kamperen in een tent met regen is vreselijk..... (ik spreek uit ervaring...) dus ik kan me best voorstellen dat de moed je een beetje in de schoenen zakt.
    Een paar buitjes kunnen een heel veld al in een modderbrij veranderen. Als je dan een paar keer naar het toiletgebouw moet lopen is je tent van binnen ook smerig.
    Alles wordt klam en koud....
    Maar, ik hoop dat het mee valt voor je!

18. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

Ik weet niet hoe luxe de camping is, we camperen al 2 jaar in nederland, ook wel eens slecht weer gehad....
    ik vind zelf minder fijn, maar we hebben altijd een camping waar van alles te doen is, daarbij nog een binnenzwembad. We vermaken ons wel!

Ik zou eerst wel kijken of je nog een camping kan krijgen in het buitenland, vriendin van mij wilde maand geleden boeken en ze vertelde dat het erg lastig was en met moeite wat heeft kunnen vinden naar haar wensen.
    sterkte!

19. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Maar zo duur is camperen met eigen tent toch niet?!
    Lijkt me sterk dat een staanplaats buiten het hoogseizoen bijna net zo duur is als een accommodatie in het hoogseizoen!

Ik zou het weer in de gaten houden en op het laatste moment beslissen. En anders is iets via Vakantieveiling.nl misschien een idee.
    Vorig jaar in de meivakantie zijn wij naar een hele gave camping in Italie geweest, 2 weken, stacaravan, 4* camping met 5 personen voor totaal 300 euro!

20. minon

minon Niet meer actief

Vergeet de tolwegen en diesel niet...... Zeker als je naar de Cote d Azur gaat ben je voor de reis heen en weer al snel 1000 euro aan brandstof en tol kwijt.

Deel Deze Pagina