Hallo dames, even een vraagje. Ik heb al 3 dagen last van lichtbruine afscheiding (alleen bij afvegen) Dit heb ik nog nooit gehad en ik zit toch al in ronde 7. Toen het begon zat ik op dag 7 voor mijn NOD. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn??? Ook heb ik nu meer last van mijn (.)(.)
Ik heb het ook. Gisteren 1 dag iets rood, maar echt maar een klein beetje. Ik zit nu op de 33e dag van mijn cyclus en sinds de 29e dag al geelbruinverlies. Als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik testen (cyclus tussen 28 en 39 dagen). Ben benieuwd of het ergens mee te maken heeft. Normaal is de afscheiding voor NOD donkerder en wordt het meer
Hopelijk een innestelingsbloeding?? Kan ook een begin zijn van menstruatie, dus alle kanten op, maar ik hoop voor jou het eerste! Spannend hé.
Een knalwitte test, maar nog niet ongesteld. Ik verwacht binnen nu en een week mijn menstruatie en anders maar opnieuw testen....
Ik had het vanmorgen ook al.... Eergister was m'n eisprong. Het kan idd alle kanten uit, of een innestelingsbloeding (maar dat lijkt me wat vroeg) of het ontpillen, of de menstruatie komt op gang maar dat lijkt me ook wat vroeg... We wachten wel af...