Op 3 dec. wordt Rowin gedoopt. iedereen vraagt nu natuurlijk wat voor kado ze kunnen geven... hebben jullie een leuke idee.......? Voor speelgoed is hij eigenlijk nog te klein en hij heeft al best veel. Ik ben eigenlijk op zoek naar iets aparts, iets speciaals. groetjes cindy
ik had ook niet verwacht dat er kadoos bijhoorden, maar iedereen wil wat geven... nou als ze persé iets willen geven zeg ik geen nee natuurlijk... haha. groetjes cindy
hier is de site er staan nog meer leuke ideeen op! http://www.koterkado.nl/?aid=RKXEAD4&gc ... Vgoduy_KDA Liefs Pearly
Als mensen graag iets willen geven zou ik zeggen een kleinigheidje en juist niet iets speciaals. Maar ja, wat is een kleinigheidje he. Ik zou het niet weten, ik zou ook zeggen dat ze niets hoeven te geven en als ze het wel willen doen dan zoeken ze zelf maar uit wat
Wat een heel leuk idee is maar dan hoeven de mensen niks te kopen maar als je aan alle mensen vraag of ze een leuke kaart maken met daarop een wens of een goede raad voor later. Dat je zo een wens boom maakt door zelf een tak neer te zetten en de mensen hem daarin kunnen hangen. is niet duur en veel meer waard dan allemaal dure kado's
er zijn hele leuke boekjes omtrent het geloof in de betere boekwinkels... er is ook een soort koffertje met allerlei dingen over hoe je thuis met geloof om kunt gaan... Mensne moeten dan creatief gaan kijken... Karin
Ik geef zelf meestal een prentenboekje met een bekend bijbelverhaal erin, leuk om voor te lezen als de kleine wat groter is... Groetjes, Anakin.