Een Hond Nemen

Discussie in 'De lounge' gestart door Mams255, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paddington

Paddington Niet meer actief

wij hebben een rottweiler zijn echt lieve honden mensen zijn alleen een beetje terughoudend om verhalen maar ligt er gewoon aan hoe je hem opvoed
    ik heb een zoontje van 1 jaar en de hond doet er niks bij

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wij hebben hiervoor ook een blonde labrador gehad, mijn god wat een drukte! En wat een haar!!!!
    Nu hebben we 2 staffords en een jack russell, deze zijn alle 3 een stuk makkelijker dan onze labrador ooit was. Buiten zijn ze druk maar binnen liggen ze meestal te pitten.
    En veeeeeel minder haar in huis, wij nemen nooit meer een hond met een dubbele vacht. Altijd die ondervacht, van de hele plukken, bleh. We waren wel hardstikke gek op ons labje, maar we nemen er nooit meer 1.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij zitten er over na te denken om een Franse Bulldog aan te schaffen. Wij hebben een gecastreerde amstaff reu van 3 jaar, en een maatje voor erbij zal hem denk ik heel erg goed doen.
    Nu doen we het natuurlijk niet alleen daar voor, een 2e wat kleiner hondje lijkt ons gewoon heel erg leuk! We wilden er eigenlijk wel een chihuahua bij, maar onze reu is behoorlijk druk en die kleine pupjes zijn zo breekbaar. Dat durf ik niet aan.

( ik wil een cocker spaniel, maar mijn man wil niet mee.... grmbl. )

4. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Bezint ge eer begint.
    Toen ik zwanger was en moeder werd hadden wij 2 honden, een Golden retriever en een Old english bulldog, ik vond het echt megadruk, ik had echt geen idee hoe ik dat moest gaan doen. Gelukkig kwam mijn moeder de eerste weken om de honden uit te laten maar jeetje wat een gedoe zeg.
    En dan die haren overal, ik werd er helemaal gek van. Maar ja, ze waren er eenmaal en wilde ze ook niet kwijt!
    Toen mijn dochter een jaar werd werd de bulldog agressief en hebben wij weg moeten doen. Wat ik helemaal niet leuk vond hoor, laat dat voorop staan! Het was toen wel iets rustiger maar toch, het blijft een zorg een hond, je moet er toch uit, en zeker met een labrador of bordoux, die nemen geen genoeg met 5 min op het grasveldje.
    Dus denk er goed over na, en zeker nu je zwanger bent. Echt niet doen.

5. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland

Nee joh, gewoon een fransje, zijn veel leuker:p:D (ik heb er 2)

Deel Deze Pagina