Hallo, ik weer ff een vraagje. Een tijdje terug was er een topic over een taart voor je kindje die 1 jaar word, waar ze dan zelf mee kennen kliederen/eten. Maar zo'n taartje had een naam, maar ken er niet meer opkomen, en de zoekfuctie helpt niet, krijg alles over taarten te vinden behalve die kleine taarten. Weet iemand wat ik bedoel??? Een soort van miniatuur versie van de normale verjaardags taart, speciaal alleen voor de kleine. Maar dan had dat een naam. Groetjes Naati
Ja die moest ik hebben, heb suf gezocht en allerlei namen geprobeerd, maar meptaart wist ik niet meer. Dank je wel!!! Ga ik ff neuzen hoe ik t ga aanpakken, heb nog een paar weken de tijd.
Ik noemde het ook een meptaartje, maar in mijn beleving is het gewoon een verkleinde slagroomtaart. Kun je denk ik bij elke bakker wel bestellen.
Nou voor de verandering een meptaartje dan maar... maar zo te lezen weten we het niet heel zeker dus ik zou de bakkerij er voor bellen
Whahahahaaaa meptaartje.. wie verzint zoiets?! Ik vond het gewoon een klein taartje.. hier wordt er dus ook gewoon een mini slagroomtaartje gebakken speciaal voor de kleine man, voor de rest ga ik aan de knutsel met rolfondant en al.. Maar dat dat echt een naam had.. NOOOOOOOOIT van gehoord
hier had ik een hele mooie grote taart met marsepein en ik had 1 tompouche op laten maken met hello kitty dat was haar persoonlijke taartje om te meppen maar dat deed ze niet wel at ze de slagroom en chocolade eraf