Vliesscheur vraagje

Discussie in 'De bevalling' gestart door libelle85, 10 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. libelle85

libelle85 Actief lid

23 jul 2012
    140
    0
    16
    NULL
    NULL
    De zoekfunctie doet het bij mij op dit moment niet dus sorry als ik iets vraag wat er al heel vaak gevraagd word!

Bij onze eerste is mijn bevalling begonnen met gebroken vliezen... Is de kans nu dan erg groot dat de bevalling weer met een vliesscheur begint?
    Hoor dat namelijk van sommige en ben eigenlijk wel benieuwd!
    Bij wie is dat wel het geval geweest en bij wie niet?

2. Salima

Salima Actief lid

17 aug 2008
    145
    1
    18
    Vrouw
    Ben ik ook benieuwd naar. Mijn eerste begon met 't verliezen van de slijmprop. De hele dag door met een beetje bloed. Daarna in de avond braken mijn vliezen en meteen volgden de weeen. Ben benieuwd of dat nu ook met vliezen breken begint. Maar volgens mij is elke bevalling anders...en hoeft het niet per se te betekenen dat de kans groter is dat je je begint met gebroken vliezen..

3. 25032011

25032011 Lid

6 mrt 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn eerste is de bevalling ook begonnen dmv spontaan breken van de vliezen en verwachtte dat dit bij nummer 2 weer zo zou gaan. Maar nee, 12 uur lang niet krachtige rugweeen om de 10 minuten, daarna gestript en weeenstorm en bij 9 cm heeft de verloskundige de vliezen gebroken!
    In mijn geval dus een verschillend begin van de bevalling.

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

Bij zowel mijn eerste als mijn tweede is de bevalling begonnen met het breken van de vliezen. De oudste werd 10,5 uur na het breken van de vliezen geboren en de 2e werd ca. 3,5 uur na het breken van de vliezen geboren.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Bij mij wel beide keren!

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    bij de eerste wel bij de 2de niet pas bij de 8 cm gebroken door de vk

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Bij de eerste begon het met gebroken vliezen, weeen kwamen 2 uur later op gang...
    De tweede met wat gerommel overdag en 's avonds begonnen de weeen, vliezen doorgeprikt bij 6 cm
    De derde begon ook met gerommel 's ochtends en 's middags begonnen de weeen, vliezen doorgeprikt met 6-7 cm

8. libelle85

libelle85 Actief lid

23 jul 2012
    140
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooww zie al dat het gewoon niks uitmaakt!!! Jammer hahahah want vind vliezen breken toch wel duidelijk signaal dat het begonnen is ipv elke nacht nu wat krampen hebben... Soms denk ik jaaaa het begint maar dan zet het niet door! En ik moet erg snel bellen van de vlk omdat ik bij de eerste zo snel op 10 cm zat en ik nog naar het zkh wil!

Deel Deze Pagina