Mijn dochter heeft een aantal dagen de borst geweigerd. Nu pakt ze hem gelukkig 9 vd 10 keer weer, maar ze laat er erg veel tijd tussen..?? en drinkt dan maar mondjesmaat? Hoe lang 'mag' er maximaal tussen 2 voedingen zitten? Ze is bijna 4 maanden. Het is nu 4 uur geleden en ze wil echt niet, weigert weer compleet.
Gewoon wanneer ze honger heeft. Hier zaten we met 4 maanden meestal rond 5/6 voedingen op een dag, zat soms 4 tot 5 uur tussen. 's Nachts toen zo'n 8 uur.
Hier zit ik nu ook zo op 5/6 voedingen. Krijg er echt niet meer in. Dan weigert hij ook de borst. Geef hem echt op vraag. Dus domd is dat 2,5 maar kan ook zo 4,5 zijn. 's nacht zit er wel eens 8 tussen.
bedoel je dat voor overdag of ook voor 's nachts? Want hier zit er vaak ook 8 of 9 uur tussen de laatste dagvoeding en de nachtvoeding, Dan ga ik haar echt niet na 6 uur voor wakker maken, toch?
Mijn dochter drinkt al een maand ongeveer rond dezelfde tijden: 05,30 uur 12,30 uur 18,00 uur 22,00 uur HIer zit dus ook veel tijd tussen en dat gaat prima.
@ dirksmama, ik weet het niet meer wat het is, ze heeft idd wel honger, maar weigert de borst steeds. Flesje (gekolfd) lukt dan wel. Als ik jullie tijden zo lees, is het niet te vergelijken met hier. Ik zit nog minstens op 1 nachtvoeding, tegenwoordig vaak weer 2.