Hoi dames, Vorige week woensdag was mijn ei, daarna had ik weinig tot geen afscheiding, wat voor mijn doen erg uitzonderlijk is. Vanaf zaterdag begon het weer een beetje, gewoon normale hoeveelheid. Maar nu vanmorgen voelde ik het inene zo lopen. Ik meteen naar de wc en er lag gewoon een klein plasje in mijn onderbroek..(sorry onsmakelijk) Het was redelijk waterig en was een beetje gelig van kleur... Herkend iemand dit?? Echt nog nooit gehad!
Mijn afscheiding varieerde per cyclus wel eens. De ronde van mijn zwangerschap niets anders gemerkt eigenlijk. Na mijn NOD kreeg ik wel meer afscheiding, heel waterig en soms echt kwakjes wit in mijn slipje. Witte vloed wordt het ook wel genoemd. Misschien een goed teken! Hoop het voor je! Jammer dat je niet kan zien aan je afscheiding of je zwanger bent of niet haha. Weet je trouwens zeker dat je eisprong is geweest? Aan de hand van temperaturen?
Haha idd... Kon je het daar maar aan zien! Ik heb ovulatietesten gedaan en had een duidelijke piek. Had daarna ook flinke steken dus ga er vanuit dat hij 12-24 na mijn piek gesprongen is. Ook precies op de goede momenten geklust, zelfs nog op de dag zelf. Ben er dus vrij zeker van! Temperaturen heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Wel een thermometer besteld voor t geval het deze maand (weer) niet raak is. Weet dat dat preciezer is maar moet me daar nog even goed in verdiepen
Ik herken t wel ja... getver. Bij mij hoorde het wel bij mn zwangerschap. Je afscheiding kan wel wat geliger zijn tijdens de zwangerschap, dus kan ook een goed teken zijn.
Hier ook een teken van een zwangerschap. Maar merkte het wel pas na nod. Hier is het soms ook licht geel van kleur. Het is niet fris maar hoort zoiezo bij het vrouwelijk lichaam. Toen ik niet zwanger was had ik eigenlijk altijd glijmiddel nodig vanwege de droogte. Nu met al die afscheiding gaat de sex hier ook makkelijker
Kan een symptoom zijn, maar het kan ook zijn dat je tegen een schimmeltje aan zit. Oftewel: dat de natuurlijke schimmels en bacteriën die daar beneden voorkomen om de boel vrij te houden van ziektes, kunnen een beetje uit balans zijn. En ook dat kan door hormonen komen (maar ook door lage weerstand/ongezond eten)
Heb momenteel ontzettend veel witte afscheiding ook, alleen of ik zwanger ben ik weet het niet. Mijn pil na de stopweek paar dagen vergeten, 3 dagen heeeel licht ongesteld tot 25 februari. En nu sinds 3 dagen ontzettend veel afscheiding, voel het bijna gewoon lopen (sorry voor de info)
Ik herken het wel. Bij mij kwam het wel door zwangerschap. Andere maanden werd ik juist 'droger' als ik tegen mijn menstruatie aan liep.. Maar het kan echt nog beide kanten op. Spannend!
Nou... Het was dus eenmalig 😉... Vanaf dat 'plasje' ben ik eigenlijk kurkdroog... En dat is wel nieuw voor mij. Ook totaal geen zere borsten, wat ik normaal altijd echt heftig heb.. Vanmorgen een ultra gevoelige test van z&k gedaan, tuurstreepje! Spannend hoor!!