De afgelopen jaren is mijn menstruatie toch wat langer gaan duren. Voordat alles echt helemaal verdwenen is, ben ik toch wel zo'n 7 dagen verder. Ik verlang terug na de jaren dat het met een dag of 3 a 4 weer over was Ik vroeg mij af wat "normaal" is en hoe lang de meesten het hebben?
Bij mij gaat het ook wel eens 7 dagen door... Wel steeds kleine beetjes, maar toch reuze irritant. En dan heb ik nog wel een spiraal! Maar er zit wel meer dan 21 dagen tussen bij mij. Hoe zit dat bij jou?
De mijne is er alleen beter op geworden. Voorheen 7 dagen en nu 3/4 dagen. De laatste dag vind ik een inlegkruisje fijn voor het idee, maar het is niet eens altijd nodig. Ik heb er wel meer pijn bij, gek genoeg.
Ik heb altijd 7 dagen gehad. Natuurlijk niet 7 dagen heel heftig. Maar voordat alles weg is, is altijd 7 dagen. Ik hoop ook al jaren op een verandering....!
Hier normaal gesproken: Dag 1 heel weinig. Dag 2 en 3 alles tegelijk. Dag 4 zo goed als weg. Ik dronk altijd Duizendbladthee om het wat meer te reguleren. Ik heb liever 7 dagen lang normale bloeding dan 2 dagen zondvloed... Ik werd er hondsberoerd van altijd.
Bij mij is het ook juist korter geworden. Vroeger bijna een week, nu 2 dagen heftig, 2 dagen licht en dan is het over.
Voordat ik een spiraal kreeg 14 dagen 😑 en dan ook nog heel erg behalve dag 13 en 14 dan werd het minder Met spiraal eerst 3.5 jaar niks daarna 5 dagen heel weinig. Na spiraal 5 dagen waarvan dag 1,2,3 heel erg en 4 en 5 heel weinig. Ik vraag me af wat het na de bevalling gaat doen.
Sinds ik helemaal geen anticonceptie meer gebruik ben ik maximaal 3 dagen ongesteld en heb nergens last van. Wat ik wel irritant vind, is dat ik minder regelmatig ben. Zo om de 30/35 dagen. Maar goed, ik voel het altijd wel van te voren aankomen.
Hier ongeveer 5 dagen. Eerste twee dagen wat heftiger. Soms nog wat bruinverlies tot de zevende dag, maar meestal is het wel klaar rond dag 5. Cyclus van ongeveer 28 dagen.
Helaas geen peil op te trekken... Ik heb PCOS en sinds de puberteit een onregelmatige menstruatieperiode. Het is in het verleden wel heel erg geweest - 9 maanden NIET, 9 maanden WEL - soms duurt het een week, soms drie dagen, soms 2 weken... En ik ben met zeer grote regelmaat onregelmatig Ik hou het bij in mijn e-mail bij concepten; gemiddeld genomen word ik om de 40 dagen ofzo een keer ongesteld - met uitschieters van 128, 63 en 48 dagen tot aan om de 20 dagen tot 32 dagen ("normaal"). It's always fun!
vroegah... 3/4 dagen... na de komst van de meiden 1,5 week waarvan zeker 7 dagen zo heftig bloedverlies dat ik tampons + maandverband nodig had als ik de deur uit ging.. nu zit ik aan de vooravond van de overgang.. nu is het weer dag of 5 waarvan 3 dagen heel heftig.
Zins we de mmm niet meer in zitten 2011 laatste keer geloof ik. 3 Dagen soms twee 1 dag vol ongie de ander troep . Ik weet al niet anders meer , het moet deze dagen ook weer komen. Dan weer vroeg dan weer laat , de overgang zal ook wel een keer komen.
Als tiener altijd 10 dagen ongeveer, en ook problemen met doorlekken. Als twintiger 6-7 dagen en ook minder hoeveelheid, nooit meer doorgelekt gelukkig. Nu met een spiraaltje al 2 jaar niet meer ongesteld, wel regelmatig bruinverlies.
Ik heb het altijd een dag of 7/8 helaas. Niet de hele week even heftig, maar toch wel een dag of 4 dat het vrij heftig is helaas. Had gehoopt dat het na de zwangerschap misschien minder zou worden maar helaas. En bij mij maakt de pil ook geen verschil.