Mijn eerste huilde ook enorm veel, werd we knettergek van. Nadat wij reflux hadden uitgesloten (proefmedicatie wat niet aansloeg) ben ik naar een osteopaat geweest puur uit wanhoop. Na de eerste behandeling meteen een heel groot verschil. Zoon reageerde daar zo goed op dat we uiteindelijk maar 3 behandelingen nodig hebben gehad en het vele huilen was eindelijk voorbij. Hij had eindelijk rust in zijn kleine lijfje. Dochter huilde ook erg veel en vermoedde ik wederom (verborgen) reflux. In die periode sliep ze totaal niet in haar wieg overdag maar alleen bij mij of in de draagzak (marsupi) Via HA bij kinderarts geweest en weer proefmedicatie begonnen en die slaat bij haar wel aan. Ook baker ik haar vanaf 4 weken al in en nu slaapt zij praktisch van voeding tot voeding. Echt een wereld van verschil!
Wou alleen maar zeggen: ja, het gaat echt over (als het goed is). Wanneer precies kan niemand je zeggen helaas. Zoonlief was een huilbaby, zijn huilen begon 1 dag na de geboorte en heeft maanden geduurd.. Knuffel voor jou, ik weet hoe vermoeiend het kan zijn.
Een week geleden opende ik dit topic omdat ons dochtertje alleen maar huilt. Nu zijn we sinds maandag terug vam vakantie en gek genoeg heb ik een compleet ander kind . Ze is zo rustig en slaapt zoals het hoort. Ik ben echt blij en hoop dat dit zo blijft, zo gek dat ze nu ineens zo rustig is. We waren namelijk gewoon bij mijn schoonouders in huis en niet ergens op een resort oid.