Facebook - foto's

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mel, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel

mel Actief lid

23 okt 2005
    284
    0
    0
    Weet niet of ik dit in de goede categorie plaats maar ik heb even een vraagje over facebook.
    Hoeveel foto's hebben jullie in het geheel op jullie facebookpagina staan ? Echt alles meegeteld ? OOk als het niet openbaar is ?
    Ikzelf heb er meer dan 1200 op staan en ben dit nu aan het langsgaan om toch een groot deel te gaan verwijderen. Vind dat zelf wel lastig want vind het altijd best leuk om terug tek ijken, ja heb het ook wel op mn computer maar ten eerste kan dit overal en ten tweede vind ik de commentaren die er hier en daar bij staan leuk om terug te lezen en te bewaren en ten derde is het een leuk samenvattend verslag van de afgelopen jaren.
    Hoe kijken jullie hier tegenaan ?

2. mel

mel Actief lid

23 okt 2005
    284
    0
    0
    Niemand ? :(

3. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik heb er 0 op staan op t moment. Alles privé.
    Maar meestal staan er 20 op ofzo. Zodat ik het ook weer kan verwijderen.

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik zag laatst dat je op Facebook dingen kunt bewaren die echt NIEMAND ziet! Is alleen voor jezelf. Misschien dat een idee? Ben zelfs aan het denken om het daar aan op te slaan.

5. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
  6. mel

mel Actief lid

23 okt 2005
    284
    0
    0
    Dank je ! Dit wist ik niet, maar is dit niet een enórme hoeveelheid om te downloaden ? Ik bedoel lukt dat wel ?

Anne; jij schrijft ik heb er 0 op staan, en daarna alles privé.
    Dit bedoel ik ook; ik heb ook heel veel privé erop staan, maar erop is erop. Ook al heb je bv alleen vrienden aangeklikt, dan denk ik altijd er zijn altijd "gekken"/hackers die bij je profiel en foto's kunnen komen ook al denk jij ze privé te hebben staan...

7. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik zou het gewoon proberen. Ik had er dan niet zoveel als jou, maar wel 300 of 400. Je leest het denk ik vanzelf wel als het niet kan of zo...

8. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ja dat is zo ja. Daarom verwijderen we ze altijd na een tijdje en hebben en gevraagd of niemand onze foto's wil delen. Zodat als we ze er af halen ze ook niet meer te zien zijn bij een ander.
    Je weet alleen nooit wat er in de tussentijd mee gebeurd is. Maar dat nadeel nemen we dan maar, we vinden fb wel erg handig met onze vrienden in buitenland enzo.

9. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs

Deel Deze Pagina