Ik vind het ook heel jammer. Moet zeggen dat ik de Deijsjes toch altijd wel leuk vind om naar te kijken. Vind ze ook helemaal niet zo tokkie als sommigen hier zeiden. Jammer hoor, had van mij nog veel langer door mogen gaan. Ik zat er net zo lekker in haha.
Ik kwam er pas maandag achter dat deze serie weer bezig was. Zo leuk. Gelukkig kon ik nog net alle afleveringen terug zien bij uitzending gemist. familie Beaumgard Waarom hebben de Kids geen zwemdiploma? Waarom wordt er boven niet gefilmd? Waarom doet moeder nooit iets? Ik vind dit een familie die zichzelf geweldig vind. Vader veel in de sportschool, en moeder die alleen maar zeurt over de bruiloft. Belachelijk. Ik vind dat moeder erg met zichzelf bezig is. familie Deijs Leuk gezin. Gezellig. Chaotisch denk ik met zoveel Kids en 5 huisdieren. Maar alle kids komen nog thuis. Vader en moeder mopperen graag op elkaar, maar kunnen ook niet zonder elkaar. Herkenbaar.Dit is mijn favoriete gezin. Zorgzame ouders. Ga zo Door familie Deijs. Familie Quadecker Ik denk dat moeder veel alleen stond met de kinderen en dat ze blij is dat vader nu thuis is. Ik zie ook wel dat vader de kindjes aan 1 arm optilt. Maar verder is hij om 6 uur al op voor zijn gezin. Staat uren in de keuken. En moeder vind ik erg bezorgd, en de kinderen zien er erg verzorgd uit. Zoveel kleine kinderen lijkt mij erg zwaar, er zit zelfs nog een tweeling tussen. Ik vind het knap hoor. En nette buggy zag ik, keurige kleertjes, een nieuwe maxi cosi. Het enige wat ze zouden moeten veranderen is het oppakken aan 1 arm. Verder heb ik respect voor dit gezin. Wat een geregel. Ik vind het een leuke serie. Wij hebben 4 kinderen, 18/16/10 en 2 jaar en daar hebben wij onze handen echt vol aan. Meer kinderen zou ik wel willen, maar dan denk ik dat ik ook overspannen word... En ik vind het ook erg duur. Ik red het echt niet met 100 euro per week. jammer dat de serie weer afgelopen is. Volgens mij krijgen ze veel geld voor deze serie. Want familie Beaumgard rijdt nu opeens een nieuwe auto. En dan die belachelijke dure bruiloft. Die betalen ze echt niet zelf.
Hehe kan eindelijk mijn mening geven.!! Ben bij aflevering drie vannacht gestopt werd een beetje te laat met kijken was al drie uur. vind het alle drie leuke gezinnen en over die man die de kinderen op tilde via de arm ik zag dat hij ze bij de kom pakte . Leek mij een veilige manier. Ze eten misschien wat simpel en het is er rommelig en wat chaotisch maar ze straalde wel vriendelijkheid uit ook de vader en moeder. Dat Surinaams gezin is best aardig vader is een topper. Ze zien er wel top uit en het huis en alle ziet er schoon en verzorgd uit. Dat andere gezin uit Purmerend lieve mensen ook samen. Zijn gek op hun jongste kind en de rest van de familie ook. Was leuk om te kijken en ik doe het ze niet na 11 kids 12 en 13 kids ik was allang in een psy ziekenhuis voor eeuwig gebleven whaha. ( grapje)/
Zo belachelijk duur was die bruiloft toch niet. Die kleding ja, voor het hele gezin, maar voor de rest viel het toch wel mee?