Een huis vol 2014

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door bosi333, 10 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Ik vind het super om ze weer te zien. Maar dat nieuwe gezin had van mij niet gehoeven.. ik zat ook verbaasd te kijken dat de vader al die kleintjes zo aan 1 arm omhoog trekt. Eh doe even normaal? Die man is ook al 53, en komt een beetje als een brombeer over vind ik. En dan inderdaad dat kindje die wegens ruimtegebrek maar beneden in een campingbedje slaapt. Waarom wil je er dan nog meer bij? Vond het echt een beetje een zooitje hoe het allemaal ging.

Kijk liever naar de andere gezinnen, daar geniet ik echt van. Op naar morgen. :D

2. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ik stond ook perplex over dat die vader de kids aan 1 arm omhoog trekt. Maar we zitten wel allemaal te oordelen maar misschien heeft die man wel iets aan zijn linkerarm? Zal vast een reden voor zijn.. Zal hij toch niet zomaar doen hoop ik :$
    Maarja raar blijft hij wel.

Irriteer me ook aan de baumgards. Die vrouw is me wat te vol over haar/hunzelf.
    Maar kan aan mij liggen hihi

3. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe

Dat gevoel had ik ook al, misschien moeten we onze kids bji elkaar zetten en ze dan bij ons laten filmen :D
    Maar ik vrees dat er dan niet zo'n hoog kijkcijfer zal zijn en er niet zo veel over gepraat zal worden. ;)

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Maar denk dat 5 kinderen wel al heel anders zal zijn als met 11 of 12 kinderen. Ik zou het overzicht compleet kwijt zijn vrees ik.

5. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Vreselijke ouders dat nieuwe gezin bah vooral die vader.
    Ouwe chagerijn en dan zijn kinderen als een stuk vuil.omhoog trekken.
    Lekker rond komen van een uitkering echt een goed voorbeeld voor de kinderen.
    Prima als mensen zoveel kinderen willen maar zoals het in dit gezin was is gewoon armoe en duidelijk teveel.
    Heb me erg lopen irriteren eraan.

Familie deijs is leuk misschien wat aso maar ze zijn gewoon normaal en lief tegen hun kids.

6. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Leuk. Ik vond het nieuwe gezin ook wat apart.

7. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Leuk om te zien weer.

Die nieuwe vader, lijkt me iets aan zn arm te hebben? Wel apart indd hoe hij de baby's optilt uit bed, maar misschien kan hij er niet zwaar mee tillen, weten wij nog veel. Wie weet krijgen we het in de loop van de tijd te horen, ik oordeel nog niet. Ik vind het al heel leuk dat er gezinnen zijn, die zich melden voor zo'n programma, voor een kijkje in hun leven. :)

8. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Ah, zo leuk weer. Alleen jammer van dat nieuwe gezin. Ik snap dat er in grote gezinnen wat minder geld is voor luxe, maar ik vond dit wel wat armoedig, slapen in een campingbedje. En inderdaad, zou die vader zijn kinderen niet normaal op kunnen tillen? Dit lijkt me nou niet echt de meest fijne manier voor ze.

9. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Op facebook beweert de moeder dat die man last van zijn arm heeft maar eerlijk gezegd geloof ik dat niet. Het is gewoon zijn manier van doen.

10. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Ik ken ook een man die zijn kind zo optilde, maar dat kindje moest wel naar het ziekenhuis om zijn arm terug in de kom te laten zetten, vreselijk!

11. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ik lees het net op FB.

En het bedje is omdat ze boven waterschade hadden, vandaar het camping bedje (tijdelijk) beneden.

Ze krijgen veel zwaar kritiek, en er wordt gedreigd met het AMK.

12. Islah

Islah Niet meer actief

Ik zie eerlijk gezegd niet zo'n verschil tussen Marcel Deijs en die Limburgse man, Marcel schudde toch ook flink aan de stapelbedden om zijn kinderen te wekken en dan die denigrerende opmerkingen naar zijn vrouw toe ('jij hebt toch het fornuis' e.d.). Maar ik kreeg het idee dat de vrouw maar al te graag had dat de man thuis was om met de kinderen/het huishouden te helpen, gezien hij die baan om die reden had geweigerd... En een burn-out hebben lijkt me vrij logisch met al die kinderen, waarom dan voor nóg meer gaan, lijkt me dan.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Wat overdreven ook weer...

Die kinderen zagen er helemaal niet verwaarloosd uit. Het is er vol en druk....dat wel...en het zal ook wel geen vetpot zijn.

Maar liefde is toch ook erg belangrijk...

Ik zie geen AMK dingen zo in de eerste aflevering.

14. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    De FB pagina van de familie Quaedackers is net verwijderd.

Komt vast (of misschien) een nieuwe, want de andere zat boordevol verwijten.

15. Islah

Islah Niet meer actief

Vind ik ook, ik zou bepaalde dingen niet doen zoals deze gezinnen (en dan heb ik het niet eens over de hoeveelheid kinderen) maar mishandelen? Sjonge, tegenwoordig wordt alles snel als mishandeling gezien zeg.
    Ik denk ook wel dat ze bepaalde dingen bewust niet laten zien of juist wel, om zo zulke reacties uit te lokken.

16. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina

Eens.

Er waren ook verwijten dat het liefdesloos ging allemaal. Maar snap niet hoe je dit kunt zeggen na 1 aflevering. En dan nog, het zijn allemaal momenten die opgenomen worden, niet 24/7.

17. Trueno

Trueno Actief lid

5 jul 2014
    302
    4
    18
    Ik vraag me af hoe je een huis kan schoonhouden met zoveel kinderen? Het moet dan toch altijd wel een zootje zijn en vies?

18. maliro

maliro Niet meer actief

Tuurlijk niet.
    ik heb zelf ook zoveel broers en zussen en ik ben opgegroeid in een schoon net huis. Als de kinderen vanaf 4 jaar op school zitten kun je al een heleboel doen.
    Het is toch ook net hoe je er zelf mee omgaat, hoe organisatorisch je bent, hoe je kinderen zijn, hoe kien je er zelf op bent en welke regels je stelt t.a.v. bijv. opruimen.
    Natuurlijk wordt een ruimte gemiddeld gezien meer belopen en meer mensen brengen meer vuil mee in huis, maar of je nu 5 kruimels op moet zuigen of 25 maakt niet uit, stofzuigen moet je toch.

Ik vind jouw bewering een heel vervelend vooroordeel over grote gezinnen!

19. mumija

mumija Niet meer actief

Ik vond het bij dat nieuwe gezin ook allemaal wel meevallen hoor. Ik vind die vader eigenlijk wel heel goed meedraaien in dat gezin.
    Het is mijn manier van doen ook niet, maar vind het daarom echt niet schokkend of zo.
    Ik vind die moeder van de Baumgards eerder vreemd. Ik zie juist haar op tv nooit iets doen met de kinderen. Ze zit altijd op de bank of in de keuken. Ze heeft wel veel mooie praatjes en zit haar man constant te commanderen, maar voert zelf maar weinig uit.
    Familie Deijs vind ik het leukst. Die vader is in de jaren echt positief veranderd.

20. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    De publieke omroep is qua montage ook niet meer wat het geweest is af en toe. Het zijn inderdaad maar momentopnames, ze hebben een bepaalde manier om de mensen (en hun rol) neer te zetten / uit te vergroten.

Beetje offtopic maar laatst was er een aflevering ik vertrek, en die ouders werden echt als de vreselijkste ouders ooit neergezet. Die afl. kreeg heel veel kritiek. Maar de dochter vertelde via twitter hele andere dingen, het waren hele lieve ouders.

Deel Deze Pagina