Ik vind de baumgard kinderen er al zo netjes bij lopen maar kleren worden toch niet door het programma bekostigd?
Ik vind het wel jammer dat het zo gericht is op die grote gebeurtenissen: vakanties en huwelijk. Zou juist graag wat meer willen zien van het dagelijks leven zelf.
Ik vind wel dat het lijkt of iedereen bezig is met naar minpuntjes van de gezinnen te zoeken om dan meteen af te kraken. Het gaat duidelijk anders dan bij kleine gezinnen. Maar anders hoeft niet persee slecht te zijn toch. Ik blijf het een leuke serie vinden. Je ziet dat de kinderen en ouders blij zijn met hun grote gezin/levenstyl.
Mensen, laten we er even bij stil staan dat wij het nieuw gezin helemaal niet kennen en wij niet zomaar kunnen beoordelen over hoe hun het doen. Zelf vind ik het onterecht dat wij al een oordeel klaar hebben voor mensen. Oke? Die vader is wel een apart typetje maar dat is juist leuk? je ziet mensen die nieuw zijn en je beoordeelt ze gelijk. Wees positief over mensen. Ook dreigen met AMK? Dat is voor die mensen gewoon normaal over hun manier van optillen wat boeit ons dat nou? Wij moeten blij zijn met het feit dat we zien hoe alles bij een ander gezin eraan toe gaat. Ook vind ik het nieuwe gezin heerlijk om na te kijken. Zelf heb ik een dochter van 1 jaar en ben ik smoor op haar, maar ik zal niet zo een woorden gebruiken met MUIL en SMOEL en etc. Ook die dochter die moest plassen op openbare weg hoe doe jij dat als er waarschijnlijk geen wc's waren en je heel nodig moest plassen? Dan snap ik dat er geen andere keuze was dan op de openbare weg te plassen. Dat is heel normaal voor hun maar niet gelijk aso? Ik heb heel veel respect, voor die nieuwe familie en ben blij dat er een nieuw gezin bij is.
Dat er veel mensen over dit nieuwe gezin vallen is denk ik, omdat ze niet veel bijzonders zien gebeuren bij dit gezin. Het zijn bijna allemaal (op 2 na) piep jonge kindjes. Je ziet ze niets zeggen of doen. En daarom richten de mensen zich op de ouders, want die zie je toch het meest praten en doen, tijdens de uitzending.
Het is verder ook een leuk gezin hoor maar bepaalde dingen vallen erg op zoals de taal tegen de kinderen. Vooral de moeder is lief voor der kinderen vind ik. Moest wel lachen dat ze niet vuil mochten worden omdat zr naar het strand gingen. En ik.vind ook dat ze hele leuke kindjes heeft erg schattig.
Tsja dat is ook zo maar anderzijds zijn het ook maar gewoon mensen die in stresssituaties wat eruit kunnen flappen. Met zo'n groot gezin op pad gaan (en vervolgens uren met jengelende en misselijke kinderen in de file staan) is niet niks.
Dat denk ik ook. Dit gezin zit inderdaad vooral nog in de kleintjes. En met zoveel kleintjes is het sowieso chaotisch.
Moest wel lachten toen ze bij het pannenkoeken restaurant waren. Hoeveel denk je dat het kost. Hij 40 a 60 euro... Vind het nog mee vallen 108 euro voor 13 man.
Ik vind het nieuwe gezin met de dag leuker worden hoor. En ik vind het echt erg dat zij na dag 1 op tv zo zijn aangevallen. Prima gezin, leuke kinderen. Ik heb alleen wel een beetje "medelijden" met die zoon van 17 tussen al die kleintjes haha.
Kotsen en muil heb ik ook nooit gebruikt bij mn kinderen. En het zal wel aan de tv liggen (manier en keuze van uitzenden) maar nu hebben ze van de 5 uitzendingen 2 keer pannenkoeken en 2 keer friet gegeten wat ook wat vreemd lijkt.