Zonde dat ze na de uitzending weer honden terug gegeven hebben. Het is misschien moeilijk voor dat vrouwtje maar wel het beste.
Het beste vermaak is leed vermaak toch dame,s! Heb heel dat programma niet gezien. Dus kan geen oordeel geven. Maar weet haast wel zeker dat er een grondslag is voor waarom deze mensen zo leven. Kortom waar is jullie medeleven met de medemens? Kijk verder naar het aantal honden en kijk verder dan smurrie. Want wie weet. Hoe ze zo gekomen is. Eenzaamheid. Problemen. Onveilig of een uit de hand gelopen hobby. Mensen die geen nee kunnen zeggen. Misschien ook dat mensje wel. Kijk verder dan alleen dit programma en kijk verder naar mensen dan alleen hun uiterlijk en of doen en laten. En als je zo iemand tegen komt. Loop er niet om heen met een boog en kijk wat je voor z.n iemand kunt doen desnoods instantie.s inschakelen maatschappelijk werk ggz.......
Dat zal hij thuis vast vertellen, op het werk doet hij nl ook alsof hij zoveel werkt. Collegas hebben het eens in de gaten gehouden en kwamen op andere gewerkte uren. Maargoed maakt ook allemaal niet uit, hij is volwassen en kan best meer geld aan zijn moeder betalen. Kan hij alvast wennen voor als hij op zichzelf gaat. Die moeder doet trouwens wel een hoop voor die kinderen, ze is heel zorgzaam en lief voor hun en doet alles voor ze. Daar mag ze wel wat meer respect voor krijgen. Je nl niet weten hoe rick over haar praat en tegen haar doet.
mij raakte dit verhaal me wel. vroeger had ik zelfs 50 cavia,s,ik kocht altijd de zieligste met schimmel,schurft,vitamine c gebrek,of kreeg ze gratis mee. bij mij knapte ze altijd op en heb ook veel levens gered,maar op gegeven moment kon ik het niet betalen en heb naar caviaopvang gebracht wat mij in totaal ook weer rond de 400 euro heeft gekost. maar waarom deed ik dit,omdat vroeger niemand van mij hield en kreeg geen enkele liefde van mijn ouders. ik kreeg de liefde van deze beestjes en dat werkte verslavend. ik had natuurlijk wel altijd alles schoon in huis. nu blijf ik weg bij dierenwinkels,want op deze manier hoe ik het vroeger deed werkte natuurlijk niet. maar ik vondt het erg te zien hoe deze vrouw het had,er zat zoveel verdriet achter. zullen sommige mij wel raar vinden,nu heb ik er weer controle over. mensen doen dit niet zomaar. groetjes
Ik vind je niet raar hoor, 50 is in de fokkerswereld ook een gemiddeld aantal Ik vond de mevr uit het programma ook een beetje sneu, ze zocht inderdaad gewoon liefde en een soort opvulling geloof ik. Ik hoop dat ze wel met een prof blijft praten zodat ze wat gelukkiger wordt.
Ik word trouwens flink gepest sinds de voorfilmpjes van dit programma Ik heb 30 cavia's nu, gewoon in super hokken en alles netjes in onze ruime schuur. Ik vang op en ik fok een bepaald ras en laat ze ook keuren ed. Maar jullie snappen wel dat veel vrienden zeggen dat ze me op gaan geven hahahaha
dank je foxter dat je me niet raar vindtik heb zelfs ooit een cavia gered die bijna dood was door geen vitaminen c, en was zelfs een beetje verlamd dat arme diertje. thuis meteen dosis vit c gegeven en heel goed verzorgt en hij is uitgegroeit tot een mooie cavia. groetjes
Ja veel mensen vergeten dat he, vit C. Hier krijgen de oudjes in de winter om de dag een tablet gewoon van Roter, eten ze zo uit de hand op.
Wietse, die van die hondjes is idd een superlief mens! Ik ken haar nog van de tijd dat ze garderobe/toilet juffrouw was in de woodys purmerend
Manlief en ik hebben met mond open zitten kijken, echt medelijden met die vrouw en haar honden. Daarna zijn we gezellig ons enige hondje uit gaan laten hihi Die van volgende week lijkt mij idd heel erg! In het voorstudie zie je zelfs dat ze de trap aan het ontsmetten zijn!
Wie heeft er gister gekeken? 52 katten, drollen liggen overal, op de bank etc Dit is echt met stip op 1 het ranzigste huis aller tijden dat ik ooit gezien heb. Zat echt zo te kijken Die vrouw van aflevering 1 was hier tegenover uberschoon Dat die mensen hun huis niet zijn uitgezet Het zouden je buren zijn.. Je riekt het door de muren heen zegt Peter vd vorst, zelfs in de voortuin ga je al over je nek
En nu bijna op het laatst komen ze erachter dat het ipv 52 zelfs 65 katten waren Het gehalte ammoniak was 18 terwijl het 0 hoort te zijn, ernstige gezondheidsproblemen, brrr
Echt te smerig maar ook heel zielig (voor die vrouw en voor de katten) om zo te leven. Gelukkig hebben ze er wat aan kunnen doen. BRRRRR
ben alleen benieuwd hoelang deze personen het ''netjes'' houden. eigelijk zouden ze na 6 maanden eens terug moeten keren naar die huizen aflevering 1 had die vrouw al haar beesten na 1 week weer allemaal terug terwijl ze het hele huis hadden opgeknapt en gereinigd nu aflevering 2.. ziet er nu schoon uit, maar die beesten hebben jaren overal gepiest en gekakt waar ze wilde, en niet in de kattenbak, die beesten vervuilen de boel dus geheid weer opnieuw volgende week aflevering 3. in de promo zie je al dat die vrouw ook al haar beesten uiteindelijk weer teruggeplaatst wil hebben.. ik denk ook niet dat je die psychische problemen van die mensen binnen enkele dagen wat het programma duurt oplost, dit is iets wat (tientallen)jaren speelt, en kan niet ineens over waaien na 1 gesprekje met barbara
Wow gewoon kaaimannen (krokodillen) in huis Die hebben er echt een paar op de loop Volgens mij mag dat nog niet eens van de dierenbescherming, wel??