Ik zit ook echt met open mond te kijken... Wtf... Denk alleen al aan de elektrische tijd rekening pffff ben benieuwd wat ze over houden uiteindelijk...
Echt niet normaal wat voor beesten Krokodillen, slangen van 7 meter, schildpadden, baardgamen, vogels, katten, muizen, etc Tel idd al de electriciteit, het water, voeding, etc Alleen al 65 vogels hoorde ik?? Bizar...
Nou, mijn broek zakt af... De vogels en schildpadjes moeten weg en die slangen en die kaaimannen die je niet eens kan aanraken mogen blijven. Je hebt toch geen reet aan die beesten of ben ik nu gek?
Jezus wat een muts, wil ze die idiote schildpaddent erug want ze mist ze. Maar lekker dagje dr kind meenemen naar ene pretpark neuh daar is geen geld voor. Komen maandelijks honderden euros te kort maar we kunnen wel lekker blijven roken. Zulk soort mensen zouden ze uit de schuldsanering e.d. moeten weigeren.
Ik stoorde me er sowieso al aan. Mega bedrag per maand aan loterijen en dan zeggen dat je daar geen idee van had. Daar ben je toch zelf bij? Dat soort mensen leven echt met hun kop in het zand, dom dom dom...
Ja en gewoon zeggen dat 2 weken vakantie met je zoon niet hoeft.. Dat zijn maar 2 weken samen met gezin, en die beesten zijn er altijd... Niet normaal die mensen...
Wat ik niet begrijp is dat de dierenbescherming hier niet ingrijpt. Ik vraag me af of je wel zoveel exotische dieren in een 1 gezinswoning mag houden. Naar zoonlief wordt niet geluisterd dat is wel duidelijk. Ouders kunnen niet wachten dat ie het huis uit gaat, liever gisteren dan vandaag volgens mij
Ben gek op dieren hoor, niet op die hun hebben overigens, maar ze zien volgens mij echt liever hun kind het huis uit gaan dan wat dieren
Inderdaad. Die kaaimannen sloegen toch alles??? En ook nog eens in een veel te kleine ruimte. En dan hebben ze ook nog katten rondlopen, lekker veilig hoor. Als ze per ongeluk die deur open laten kan dat goed fout gaan, katten zijn erg nieuwsgierig ingesteld..
Nou dan voel ik me in eens heeeeeel schoon! En kom op, ze zeiden dat je dit niet kan schoon houden. Nou als je elke dag 2/4 uur flink poetst en al die prullaria weg haald kan je dit echt wel schoon houden!
Vond wel dat het haar heel makkelijk gemaakt werd Ze hoefde haar administratie niet te doen, nu niet en word voortaan voor der gedaan Haar huis is verkocht Ze heeft een gemeubileerd prachtig huis terug gekregen Maar ondertussen kon ze wel moeilijk doen over een hout verotte plankje die absoluut niet weg mocht en een frisbee ... Dus....
die vrouw versloft het dadelijk toch weer. vrijwel alle mensen die zo leven hebben gewoon erge psychische problemen, en als die niet aangepakt worden dan vallen ze zo weer terug in hun oude patroon
Ik heb het programma net terug gekeken. Wat een smerig zooitje zeg. Ik had ook wel een beetje met die vrouw te doen. Ze wilde zo goed voor al haar dieren zijn... Maarja ze had ze niks te bieden ivm 0 euro wat ze binnen kreeg. Nu dus een gemeubileerde woning. Als ze al helemaal geen schone vrouw is in het huishouden hou ik nog wel mijn hart vast hoe dit huis eruit komt te zien. Maargoed....
Ik kan het niet zien Er lopen zoveel honden daar rond dat mijn hond hier gek wordt van die geluiden en steeds staat te blaffen...
Eerste aflevering zonder schildpadden Wat zielige vrouw had wel met haar te doen... Maar amai! Heb er geen woorden voor!!!