Ik had het nog nooit gezien. Wel veel.over gehoord. Ben nu begonnen met kijken, staat online vanaf seizoen 2 waar ik nu ben. Zit echt 1 vreselijke familie bij zeg!
Haha dan ben je echt heeel lang geleden begonnen! Inmiddels zijn er al genoeg andere gezinnen voorbij gekomen. Maar er zit er altijd wel eentje bij die net een beetje apart is...
Ah dan heb je nog even om alle seizoenen door te spitten Het concept is inmiddels ook wel wat veranderd, volgens mij worden in die oude seizoenen de kinderen ook regelmatig geïnterviewd. Dat gebeurt nu niet meer dacht ik
Ik volg ze ook op insta. En daar vind ik ze heel leuk. Ze komen in hun stories en vlogs zo anders over dan bij een huis vol.
O dan ga ik daar ook eens kijken. Ik vind de familie en samenstelling heel leuk, maar die moeder gaan mn haren van overeind staan
Dan moet je ook eens kijken naar "demamavan" ook een groot gezin met heerlijke structuur. Dat vind ik zo rustgevend en motiverend om naar te kijken
Leuk dat er weer een nieuw seizoen komt! En heel leuk dat de families Adema en Buddenbruck weer meedoen. Zin in
Oh ja tuurlijk komt het vaker voor. Maar ik vraag me dan af hoe dat kan. Of het puur toeval is, of dat er toch iets (een oorzaak) waardoor je meer van het ene geslacht krijgt. Bijv zoveel meisjes en maar 1 jongen of andersom