Ik vind het juist super leuk en creatief. Het ziet er allemaal georganiseerd uit en de kinderen lijken gelukkig. Ik zou als kind veel liever daar wonen dan bij de buddenbruck familie waar het wel heel ruim is maar een en al chaos en gegil
Er is een aflevering waar de kinderen zelf aangeven liever wat minder vierkante meter te hebben dan bij een druk plein in Amsterdam te wonen. Ik zei toen tegen mijn man precies hetzelfde: ik zou liever daar zijn dan bij de drukke Buddenbrucks met dat grote huis.
Teveel energie. Blijkbaar deed mijn man dit vroeger ook. Toen hebben zijn ouders maar van dat zachte schuim op het hoofdeind gemaakt. Hij had gewoon teveel energie en zo "ontlaadde" hij voor het naar bed gaan. Zou me niks verbazen als het teveel prikkels zijn bij die kinderen en dat ze zo zichzelf rustig kunnen maken. Volgens mij is het daar geen moment rustig en echt plek voor zichzelf hebben ze ook niet. Dat meisje tilde hem heel de tijd op, zette hem op een loopauto en trok hem door het huis. Bij afl.2 volgens mij. En ik kan me niet herinneren dat we ooit hebben gezien dat hij naar bed gaat. Maar we zien natuurlijk maar een klein gedeelte van hun dag.
Er zitten heel veel verschillen tussen de families en ik heb meer met de een dan met de ander maar wat ik toch altijd heel mooi vind om te zien is dat ze onderling heel veel liefde voor elkaar voelen. Zelfs als er weer een baby bij komt dan zijn ze weer enthousiast en denken ze niet, jammer dat is weer meer minder aandacht voor mij. Krijg er rammelende eierstokken van, jammer alleen dat manlief daar geen last van heeft haha
Ik dacht alleen hoe hebben ze die gemaakt Er zit niet eens een muur om hun kamer (wel top bedacht, maar qua privacy en geluidsdemping echt niets lijkt me). En dan slaapt we ook nog een kind tussen hun in.
Kleine kinderen worden ook groot, en mij lijkt het dan gewoon niet praktisch met zoveel kinderen en zo weinig ruimte. Stel ze krijgen later een vriendje of vriendinnetje is er ook niks geen privacy maar goed, ieder zo zijn ding. Leuke aflevering vandaag.. maar €592 voor nieuwe schoenen mijn spiraal zit prima op z'n plek hahahaa
En dan al die aardappelen schillen bij familie Jelies. Zegt Janneke; 'we doen een beetje makkelijk eten vandaag.'
Nee precies, ze zitten in het midden los dan vlieg je zo door de ruiten heen. En idd voor je hond is net zo belangrijk.
Ja dat dacht ik ook. Broodje knakworst en soep uit blik is nog meer werk voor zoveel kinderen dan voor 4 man uitgebreid koken. maar het is ook maar wat je gewend bent eigenlijk. Ik vind alle families erg leuk. Ook die nieuwe familie is zo leuk met elkaar. Ik vraag me alleen wel af hoe brandvriendelijk het is in dat huis. Overal kleine hokjes gemaakt van soort spaanplaat.
Ohh ik vind aardappelen schillen juist een rotwerk en niet bepaald 'makkelijk eten' laat staan voor zoveel man haha
Als je ziet hoe creatief ze zijn met de indeling van hun flatje, zullen ze vast ook creatief zijn met het vinden van plekjes om even samen te zijn
Het meisje zat ook te bonken. Je zou bijna denken dat het een stresstic van die kinderen is, wat ik overigens helemaal begrijp als je in die chaos met dat geschreeuw op moet groeien.