Hier ook. Hij raakte altijd in de stress als een baby hier huilde. En de baby pikt die stress natuurlijk op waardoor je een vicieuze cirkel krijgt.
Ja ik vond het geen hele rare uitspraken. Zoveel mensen die liever vanaf 1 jaar zouden starten. En als ik kijk naar hoe hij met de anderen omgaat geloof ik dat wel. Net als die uitspraak van jennie over rustig aan etc, dat zijn geen dingen die je zomaar tegen je vader durft te zeggen Krijg alleen de bibbers van hem, zou echt mijn man niet zijn
Pa buddenbruck ook niet. Als ik door wil en dan "ja nog even sigaretje..." Ik vind roken sowieso al fikse afknapper maar op zulke momenten woestmakend
Haha nee die ook zeker niet Maar ik kan ook echt niet tegen die chaos die daar is dus dat staat zo ver van mij af. Dat kan nooit mijn man zijn
Heb je het programma al vaker gezien? Want dan zou je weten dat Johan echt super is met al zijn kinderen... Mijn man is ook niet zo'n baby-fan hahhag hij vindt dat gewoon lastig, zo heel afhankelijk, klein en breekbaar in zijn ogen en uit eten met een newborn is nooit bij me opgekomen, want dat zag ik totaal niet zitten. Beide kinderen waren de eerste weken heel onrustig in de avonduren en ik begrijp best dat je dan niet lekker zit in het restaurant, je wil andere mensen niet tot last zijn met een huilbaby haha
mijn vader krijgt altijd de kriebels van hem.. Hij geeft hem een onaangenaam gevoel zegt hij… Hij kan niet uitleggen waarom… Ik heb dat persoonlijk niet zo..
Ik heb dat onaangename gevoel ook heel erg bij die vader. Zijn uitspraken en zijn uitstraling matchen niet met elkaar, vind ik.
Die van mij ook zeker niet. Ik vind dat hij ook altijd makkelijk praten heeft. "De eerste en tweede hebben de meeste impact, de rest doe je er gewoon bij" en vervolgens zie je die vrouw in haar eentje 9 kinderen managen terwijl hij is werken.
Toch werkte Janneke tot en met dat Williene een paar maanden oud was nog een paar keer per week in de avond in de garnalenfabriek, Johan zorgde dan voor de kinderen dus ook hij kon het prima. Ze zijn verder wat dat betreft wel wat ouderwets in de traditionele taakverdeling. Hij werkt buitenshuis en zij is de gezinsmanager. Maar beide vinden het zo fijn, dat haal je wel uit hun verhalen en dat is helemaal prima dan toch? En hij doet nog best veel met de kinderen. Hij heeft niet veel hobby's buitenshuis, juist om er voor het gezin te zijn. Ik ken genoeg mannen die heel veel hobby's buitenshuis hebben en veel minder betrokken zijn bij hun kinderen. Hij heeft overigens in een eerder seizoen ook weleens benoemd dat hij niet zoveel met baby's heeft, hij zegt t tenmiste eerlijk . Er zijn echt wel meer mannen die dan vinden (en zelfs vrouwen ). Het etentje vond ik trouwens ook wel te optimistisch gedacht haha. Ik denk dat ie eventjes vergeten was dat dit helemaal niet zo praktisch was . Janneke maakte nog de opmerking dat ze niet anders verwacht had omdat t elke avond zo was .
Natuurlijk is dat helemaal prima. Ieder zijn ding, maar zeker niet het mijne. (En ik zeg ook niet dat hij niet voor zijn kinderen kan zorgen, ik zeg dat hij soms echt makkelijk praten heeft in mijn ogen. Maar als zij zo geluķkig zijn is dat natuurlijk hun eigen ding.)
Viel het jullie ook op dat naar de communie de kinderen weer levensgevaarlijk vervoerd werden? Charienne zat achterin met de jongste zoon op schoot Oh en ik vind het ook sneu dat ze die kleine meid op een school doen die 3 kwartier rijden is terwijl ze wagenziek is Rob vind ik altijd heerlijk rustig alles wordt afgebroken, thaila staat te stressen en hij staat heel droog nog een bakje koffie te drinken Over de Jelies, ik snap het wel! Die vader zegt altijd zulke dingen dat ik denk uuhh.. oke. Tegen zijn oudste dochter. "Weet je dat ik stapelgek op jou ben?!" Ik weet niet, ongelukkige woordkeuze ofzo. Stapelgek ben je als je verliefd bent. En hij zegt wel vaker dingen dat ik denk.. hmmm
Ik vind de familie Jelies echt onwijs leuk. Maar ik krijg ook een beetje creep vibes door dat soort opmerkingen, ja…. Lijkt dit seizoen een stuk meer opeens.
Ja dat vind ik ook wel. Alsof ze het expres zo gemonteerd hebben ofzo, eerdere seizoenen had ik dit helemaal niet
Eerder is het mij ook al opgevallen hoor. Kan me nog vaag iets herinneren toen die met een van die 2 oudste kleren ging kopen dat hij ook van die rare opmerkingen maakte waarvan ik dacht, uh het is je kind.. niet je vriendin.