Een huis vol kerst editie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door wishfulthinking, 1 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    Dat valt wel bij meer gezinnen op, familie jelies heeft ook geen gordels in de bussen geloof ik. Die kinderen zitten altijd los of met teveel kinderen op de achterbank. Best bijzonder als ze veel bidden over gezondheid en veiligheid vind ik persoonlijk.

Sado vindt dit leuk.
  2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.062
    18.858
    113
    Vrouw
    Dat begrijp ik wel inderdaad.
    De Cudoghams zijn wel heel vrij en positief in alles, daar heb ik wel echt bewondering voor.
    Maar als kind is het toch ook fijn dat je je terug kunt trekken op je eigen plekje. Ik moest vroeger ook wel met mijn zusje op de kamer. Maar die kamer was iets groter dan de 'hokjes' die zij hebben. Maar denk dat als je niet beter weet, dat je het ook niet echt mist ofzo.

3. Neilia

Neilia Niet meer actief

het zijn wel echt mini hokjes daar.
    Maar volgens mij willen die kinderen daar ook niet weg dus dan is het ook makkelijker (denk ik)
    C & N slapen ook samen op 9m2.
    Maar die willen ook niet apart van elkaar tot nu toe.
    L slaapt alleen maar zal over een tijdje samen met D gaan.
    Maar uiteindelijk wil ik wel een ruimte voor ze waar ze zichzelf kunnen terug trekken.

Spectre vindt dit leuk.
  4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.492
    17.434
    113
    Alleen buikgordel dacht ik ipv 3punt. Teveel op de achterbank is me niet opgevallen

5. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.576
    635
    113
    Nee... De buddenbrucks al vanaf het begin. Maar dan zal ik wel niet goed hebben opgelet oid...

6. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.673
    8.418
    113
    Vrouw
    Er komt bij hun niet veel voorbij over hun geloof. Maar een tijdje terug kwam voorbij dat hun dochter gedoopt werd.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    ja idd...ook het huis. En dat met weinig middelen. Want dat hout is helemaal niet duur.

Dat het aan vervanging toe is is toch vrij normaal? Heeft iedereen dat niet?

Deze stijl heet is vooral shabby chic maar dan zonder de chic. :p

Willemijntje19 vindt dit leuk.
  8. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.769
    8.871
    113
    Vrouw
    Ligt er ook maar net aan welke bevalling he hebt gehad? Zeker met zo’n druk gezin is rust nemen het beste wat je kan doen.

9. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.769
    8.871
    113
    Vrouw
    Waarom liefdeloos? Volgens mij zegt hij gewoon wat wat heeeeeel veel andere mannen denken :) En daar zegt hij niks verkeerds mee. Of denk je dat hij niet van zn kind houdt of wat?

aappie20 vindt dit leuk.
  10. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.633
    2.409
    113
    Ik ben op dit moment pas bij aflevering 4 maar ik heb deze keer toch wel een beetje te doen met de oudste kinderen bij de Jelies. er lijkt echt totaal geen ruimte om lekker als tiener je eigen gang te gaan in de zomervakantie. Ze worden vooral ingezet Om klusjes rondom het huis te doen of voor één van de kleintjes even te zorgen.
    Misschien is het tijdelijk met een newborn, ik hoop het.
    Maar ik denk dan laat het huis even wat verslonzen als het even te druk is maar laat de oudste meisjes wel gewoon lekker hun ding doen

Rebo en Sado vinden dit leuk.
  11. Mapje

Mapje Niet meer actief

Ik zal wel in quarantaine modus staan maar ik denk ineens: wat vreselijk om bij de cudogams in quarantaine te moeten. Zo klein! En allemaal thuisonderwijs ofzo. Ik zou helemaal gek worden o_O

Spectre en wishfulthinking vinden dit leuk.
  12. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.497
    2.948
    113
    Ik ook!
    Maar zij zijn zo relaxed, volgens mij is het daar dan een groot feestje :roflmao:

Mapje vindt dit leuk.
  13. Mapje

Mapje Niet meer actief

Ja dat denk ik ook! Ik denk dat zij het prima kunnen maar ik zelf krijg echt een error van het idee haha.

14. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Precies dit! Ik denk dat er een heleboel mannen jaloers zijn op zijn uitspraken!

15. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.940
    8.139
    113
    #155 Achterkantvandemaan, 31 dec 2021
    Laatst bewerkt: 31 dec 2021
    Ik zie dit programma nu eens goed voor het eerst. Heb het wel eens op de achtergrond op gehad.
    Wat is die familie buddenbrucks (of hoe heten ze) toch vreselijk ordinair!! En die oma met die tattoo in haar nek en op borst :roflmao:
    En dan zo in de kerk gaan zitten.

Grappig programma wel, vind het altijd wel leuk om bij anderen binnen te kijken! Hoewel het erg van de hak op de tak gefilmd is.

16. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Die vader bij de cudogams vind ik zo irritant.
    Hij maakt de ene na de andere flauwe opmerking en dan zelf keihard erom lachen steeds. De stem van die moeder vind ik ook irritant, heel hees, heb steeds de neiging om even keel te schrapen. En nu positief haha. Ik vind hun leefstijl heel goed. Gezond en milieubewust. Leuke kleding stijl ook.

De Jelies vind ik allemaal heel lief voor elkaar en helpen goed mee. Denk ook wel dat het goed is voor de oudere kinderen om meer hun eigen ding te doen. Maar misschien vinden ze het ook prima zo.

Om de buddenbrucks moet ik altijd erg lachen. Wat een zooitje is het daar altijd, kinderen op tafel, schreeuwen tegen elkaar. Maar ook een hoop liefde.

wishfulthinking en Sado vinden dit leuk.
  17. Wowww

Wowww Niet meer actief

Zei dat vanavond net tegen mijn man idd, zou die stem van haar echt altijd zo zijn? Lijkt zo ‘gespeeld ‘. En wat eerder gezegd is, allemaal belachelijk knap, prachtig interieur en bijna te keurig in de kleding. Zo’n perfecte familie haha.

18. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.497
    2.948
    113
    Mijn vriend zei ook; hij maakt niet eens grappen. Die man zegt gewoon een willekeurige zin en begint dan te lachen :roflmao:
    Maar ik vind hem wel leuk. Ik kan nog wat leren van zijn positiviteit.

Robijn89, Sado en Mapje vinden dit leuk.
  19. Olympia

Olympia Fanatiek lid

16 okt 2020
    1.047
    1.679
    113
    Vrouw
    Over die vader van Cudogham: hij is toch docent en (kinder)boeken schrijver?
    Ik zat pas nieuwsgierig op hun instagram te kijken, maar de teksten die hij plaatst zijn best onsamenhangend; vage korte zinnen.
    Ik snap wel dat je op social media niet hoeft te voldoen aan "mooie teksten", maar toch viel het op. Hoe moeilijk is het om een normale, lekker lopende zin te formuleren? Zeker als schrijver, dan doe je dat toch automatisch?

Daar heb ik me dus over verbaasd :p

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Waarom zou je een hese stem " spelen"?

Welk voordeel geeft dat?

Deel Deze Pagina