Een huis vol moeders

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Moli, 1 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam2

mam2 Lid

6 feb 2015
    55
    0
    6
    Thnx!👍

2. bloemtje1989

15 okt 2013
    88
    0
    6
    waar kan je het eigenlijk terug kijken ?

ik krijg het niet gevonden ik kijk er vast overheen haha maar dacht vraag het hier maar

3. mam2

mam2 Lid

6 feb 2015
    55
    0
    6
    Ik ook! Leuk om te zien hoe moeders het in hun eentje fixen. En ik vind dat er groot verschil is tussen alle moeders wat betreft denkwijze en opvoeding van hun kinderen. Merkte je al direct toen Nathalie de eerste leiding had en hoe de anderen daar op reageerden. Ben dus benieuwd weer naar volgende week :)

4. mam2

mam2 Lid

6 feb 2015
    55
    0
    6
    Bij npo gemist en dan intikken, Villa single mama.

5. bloemtje1989

15 okt 2013
    88
    0
    6
    dankje ga het gelijk terug kijken !

6. Leuk programma zeg! Ik vind het eigenlijk allemaal hele normale moeders, zeker geen stereotype 'alleenstaande moeder' (ik wist überhaupt niet dat daar een stereotype voor was :p ).

Het enige waar ik me aan geërgerd heb, was;
    'Ik wéét dat mijn kind niet zomaar iemand slaat.'

Vond het trouwens wel een beetje jammer dat Nathalie moest zeggen dat zíj de opvoeddeskundige had uitgenodigd ;) Dan zit je net een dag in een villa met allemaal andere moeders, tig kinderen, iedereen moet z'n plek nog vinden en niets is nog op orde en dan denk je; 'Hee, laat ik eens een opvoeddeskundige uitnodigen, dan kan zij nu alvast bekijken hoe wij allemaal met onze kinderen omgaan'. Ja hoor :p

Ik vind 't echt leuke vrouwen. Tuurlijk hebben ze allemaal hun eigen gewoontes, regels e.d. en het is logisch dat de één vreemd opkijkt als de ander veel meer waarde hecht aan gezond eten, dan aan samenwerken, én dat er dan vervolgens hier op het forum ook weer vrouwen zijn die de healthfreak maar een raar mens vinden, of die niet snappen dat dat schoonmaken zo dwangmatig moet ;)

Ik ga deze serie wel volgen! :D

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Helemaal mee eens! Had echt sensatie tv verwacht (wordt het misschien nog ;)) maar ik vond het erg leuk en interessant!

En zeker respect voor Nathalie, apart accent inderdaad maar vind het wel leuk. Had haar discipline niet achter haar gezocht en had toch een beetje vooroordelen gezien de namen van haar kinderen :)

Mijn nicht is 35 en heeft 4 kinderen in de leeftijd van 6 t/m 11 jaar, zij houdt ook van aanpakken (werkt, doet een studie, doet veel met de kinderen, is consequent), vind dat altijd zo knap.

8. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

9. Tooss

Tooss Actief lid

11 apr 2015
    163
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik:)

10. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik vind sommige echt zeuren.

Komt niets uit handen, alles moet worden aangedragen. Brrrr (zoals het op tv overkomt natuurlijk)

11. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    En accent ging niet weg, zelfs niet na logopedie. ;)

12. Vintage35

Vintage35 Bekend lid

7 mei 2015
    909
    885
    93
    Ik vind het zo leuk dat het jongetje veel gedragen wordt door zijn moeder in de draagzak. Ook door de andere moeders trouwens, heel lief. Vind haar ook een hele lieve zorgzame moeder. Het lijkt me niet gemakkelijk voor haar met zoontje Trey.

13. tjiptjap

tjiptjap Bekend lid

24 okt 2014
    950
    0
    0
    Tja, ik probeer erop te letten omdat ik graag wil dat mijn dochter straks netjes gaat spreken. Maar als ik, om wat voor reden dan ook, onder spanning sta heb ik ook een behoorlijk Rotterdams accent. En bij bepaalde woorden kan je dan ook horen dat Rdam een multiculturele stad is ;). Wat ik niet begrijp is, waarom zij haar accent zou moeten aanpassen middels logopedie.

14. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Ik heb de eerste aflevering niet gezien maar de tweede wel. Vond het erg leuk om te zien! Barbara had het wat strakker mogen organiseren maar ze had wel goede intenties qua gezond leven. Jammer dat sommige moeders zich zo terugtrokken door tegelijk met hun kinderen naar bed te gaan.

Diaphane was al veel opener over wat er is met Trey, of niet? Ik vond het moment dat zij besefte dat hij écht anders is zo hartverscheurend.

15. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    Diaphane was nu inderdaad veel opener. Hierdoor kreeg ze ook meer begrip, ook van Natalie die vorige week niet begreep waarom Diaphane boterhammen voor Trey ging smeren.

16. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Mn gedachtengang was dus helemaal niet zo gek..;)
    @maansneeuw heb je t ook gezien gisteren...

17. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Slechts een stukje gezien. Vind het geen reklame voor de alleenstaande moeder maar dat terzijde. De dame met accent zou ook een Blanke Arubaanse kunnen zijn.

18. PrettyLove

PrettyLove Niet meer actief

Dit is waar ik me juist ontzettend aan stoor. Het viel me in de vorige aflevering ook al op. Het lijkt erop dat ze inderdaad andere moeders zo ver krijgt om het af en toe van haar over te nemen. Wat goed is, denk ik, want het lijkt me onwijs belastend.
    Weet iemand waarom ze het kind steeds draagt?

Daarnaast ben ik erg benieuwd naar hoe het zal gaan als bepaalde moeders de leiding hebben.
    Naar welke moeders 'in charge' zijn jullie het meest nieuwsgierig?

19. Vintage35

Vintage35 Bekend lid

7 mei 2015
    909
    885
    93
    Als je ergonomisch draagt, wat zij doet, is het helemaal niet belastend. Ze zou wel kunnen gaan rugdragen, omdat het een al wat ouder kindje is. Dragen is heel fijn. En heel goed voor moeder en kind. Maar dat is een andere discussie. :)
    Denk niet dat zij andere moeders vraagt om het van haar over te nemen, denk eerder dat de andere moeders het aanbieden.

20. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    Naar Manon ivm haar schema's en poetsdrang.
    Naar Charissa omdat zij moeite heeft met consequent zijn (geeft ze zelf aan) en ik vraag me af in hoeverre zij ook écht de leiding weet te nemen.
    En naar Kim, omdat zij tot nu toe maar weinig in beeld is gebracht en ik me afvraag wat voor soort persoon zij is.

Deel Deze Pagina