Een huis vol moeders

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Moli, 1 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.127
    405
    83
    Heeft iemand nog gekeken net?
    Opzich vond ik het wel grappig om te zien die relaxte aanpak, maar denk dat zoiets voor grotere groepen nooit gaat werken.
    Die workshop zag er wel heftig uit zeg, best bijzonder dat je met zo iets simpels zulke emoties naar boven kunt krijgen..

2. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Ja ik heb gekeken! Ik vond het een topaflevering. De aanpak van Diaphane sprak me meer aan dan ik had verwacht. Nee voor een grote groep werkt het niet maar voor haar gezinnetje denk ik wel. Het was ook mooi om van veel vrouwen meer te zien dankzij die workshop.

3. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ja ik heb het gezien. Het leek me best lekker dat ze eens wat zelf konden doen op hun eigen manier zonder een strak schema.
    Toch zou ik niet voor haar aanpak en opvoeding kiezen. Ik vind het heel mooi om te zien hoe ze zo in haar kinderen op opgaat, maar ik vind het wat teveel en overdreven.
    En blijkbaar kan haar zoontje toch wat eten, want bij die oppassers heeft hij wel gewoon normaal meegegeten.

4. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik vind het echt een mooi, respectvol programma. Dat had ik van tevoren niet verwacht. Ik heb veel bewondeing voor alle moeders en het is mooi om te zien hoe ze van elkaar kunnen leren.

5. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Ik heb het net terug gekeken maar ik zag weinig terug van de aanpak van Diaphane. Het ging vooral over de boodschappen en de workshop. Dat vond ik wel jammer. Hoewel het wel leuk was om meer van de moeders te weten te komen.

6. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Wahauw ik heb het net teruggekeken en tjee, wat een mooie aflevering. Die workshop vooral. Ik heb gewoon mee moeten huilen, haha. Had ik ook niet verwacht.
    En serieus, ik vind al deze vrouwen interessant en vind dit programma over het algemeen echt heel knap gemaakt.

7. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Eens!

8. MamavC

MamavC Niet meer actief

Vergeten te kijke :( iemand die weet waar ik t terug kan zien?

9. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.915
    5.177
    113
    Ik kijk het gewoon terug op npo.nl / app van npo

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Met de npo app kan je het terugkijken.

11. mam2

mam2 Lid

6 feb 2015
    55
    0
    6
    Wat een heftige aflevering met die knallende ruzie. Zulk agressief gedrag zag ik niet aankomen zeg.:$ Begrijp dat ze het niet eens met elkaar waren, maar om nu zulk dreig taal uit te slaan, met kinderen in de buurt. Goed dat ze het hebben uit kunnen praten daar niet van, maar goh een cursus zelfbeheersing, kan echt geen kwaad, is mijn mening.

Villa Single Mama kijk je op npo.nl

12. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Wat een vreselijk mens die Cassandra.
    Die tante heeft echt een agressie probleem en ik voel gewoon plaatsvervangende schaamte dat ZIJ het woord 'immerlijke rust' in haar mond neemt.

Ik ben heel benieuwd naar Dagmar! Goed thema heeft ze alvast. Leuk

13. tjiptjap

tjiptjap Bekend lid

24 okt 2014
    950
    0
    0
    En dan ook nog kickboksen, een tikkende tijdbom noem ik dat. Maar zij heeft niet echt haar hoofd mee, in rust kijkt ze al arrogant daar zal ze vast veel problemen mee hebben gehad

14. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    De agressie van cassanda was idd niet normaal! Het erge vond ik nog dat het haar niks boeide dat er kinderen op de gang waren, lekker voorbeeld ben je dan!!
    Vond haar al niet echt leuk maar nu helemaal niet meer.

Ik moest wel lachen om dr uitspraak over die mieren telkens. Mijn vriend zei ook al: Volgens mij bedoelt ze een heel ander gezegde maar kan ze er niet opkomen en maakt ze er zelf wat van.

15. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.191
    1.396
    113
    Ik kijk graag naar deze serie, maar gisteren had ik er moeite mee.
    Die Cassandra leek me al geen fijn persoon, maar na gisteren helemaal niet meer. De agressie, hoe ze de taken verdeelde, en hoe ze reageerde op (terechte) kritiek, vreselijk. Plaatsvervangende schaamte.
    Hopelijk volgende week weer een leuke aflevering.

16. MamavC

MamavC Niet meer actief

Ik heb het teruggekeken. Die workshop met het paard vond ik super goed bedacht. De uitbarsting van Cassandra was inderdaad niet netjes maar niet iedereen gedraagt zich altijd zoals het eigenlijk hoort. Ze heeft zo te horen heel wat meegemaakt en dit leek vooral op een heleboel frustratie.

Ik kijk uit naar volgende keer. Dagmar komt over als een heel sterk en vooral lief persoon :) ben benieuwd hoe ze t gaat doen

17. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik heb gister ook gekeken en die uitbarsting was echt niet normaal! En vooral nog voor de ogen van kinderen.
    En de meelopers geven haar dan nog gelijk ook...
    Maar wel goed dat het uiteindelijk normaal uitgepraat is.

18. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Was inderdaad enorm schrikken. Ik had eerst wel compassie (zij heeft echt een kutjeugd gehad) maar die uitbarsting was buiten alle proportie. Je kon merken dat niemand wist hoe ze hiermee om moesten gaan. Erg goed dat er een psycholoog bij het programma is, anders was dit niet goed gegaan denk ik.

Tja, die workshop met het paard. Ik heb weinig met zulke dingen. Vind het net zoiets als astrologie: je kunt het altijd op de een of andere manier vertalen naar je eigen situatie, er een draai aan geven die diepzinnig en logisch lijkt. Vooral daarin leek mij die vrouw erg bedreven. ;)

19. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Ik kreeg er ook de kriebels van.. Al die agressie, dat dreigen... Die andere twee meiden(waar dus de ruzie mee was) deden hun best om de boel kalm en rustig te houden, maar zij... Pfff... Het is idd maar goed dat er een psycholoog in de buurt was, maar ik vond het gesprek erna ook heel erg in de trant van "het ligt niet aan mij, ik ben gewoon zo en daar heeft de rest maar mee om te gaan" ipv ook de hand in eigen boezem te steken en zich te realiseren dat haar manier van reageren op zoiets te ver gaat en daar ook excuses voor aan te bieden.

20. missl87

missl87 Actief lid

6 jul 2015
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zag de eerste aflevering al dat Cassandra zo was.. iemand waar ik ook niet mee zou kunnen. Zit in mn allergie..

Misschien had ze eerst zelf een cursus communicatie moeten volgen ;)!

Deel Deze Pagina