Een huis vol moeders

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Moli, 1 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Communicatie volgens Cassandra: Iedereen mag zeggen wat hij/zij vindt van mij en mijn regels, maar alleen als in mijn straatje past.

Wat een agressie zeg. Ik snap dat iedereen weleens uit zijn slof kan schieten, maar je kan duidelijk zien dat dit haar aangeleerde manier van communiceren is.. De manier ook hoe sneaky ze Manon in een discussie trok, terwijl Barbara het niet over Manon had.
    Je zag Cassandra gewoon kijken hoe Manon binnenwandelde en binnen 2 seconde draaide ze de discussie zodat Manon erbij betrokken werd. Vals hoor.

Ik vind Manon en Dagmar tot nu toe goed en kalm reageren. Vond het ook goed om te zien dat Barbara zich zorgen maakte om de kinderen toen Cassandra stond te schreeuwen.

2. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Mee eens ja!

Maar pfoe volgens mij probeert Cassandra ook gewoon alles en iedereen te controleren. Inderdaad haar manier of geen manier. Jeetje zeg. Ik ben sowieso pro Barbara en Dagmar, maar ik vond dit wel echt heel heftig. Gelukkig toch redelijk opgelost maar toch.

Ik vond dat met het paard wel grappig.

Benieuwd naar Dagmar!

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb de eerste 20 minuten gezien, dus wel de eerste discussie tussen Barbara en Casandra, vond dat Casandra daarin heel redelijk was en vond eigenlijk dat Barbara en Casandra allebei een beetje moeilijk deden. Ben nu dus wel heel benieuwd naar de uitbarsting die erna volgt, ga zometeen denk ik kijken.

4. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik zou me echt geen raad weten met iemand als Casandra zeg, pff.. Wat een vrouw.

5. Maryelle

Maryelle Actief lid

10 feb 2015
    464
    509
    93
    Vrouw
    Pfoeh ja als ik heel eerlijk ben vond ik wel dat cassandra gelijk had in die discussie.. Barbara had ook kunnen vragen aan cassandra of iemand ff kon helpen, dat was ook de hele insteek van cassandra. Dagmar pakte het wel goed aan die vroeg gewoon eerst hoe en wat zonder gelijk boos te worden.

De manier waarop cassandra vervolgens reageerde was veel te heftig maar in essentie begreep ik haar wel. En ik ben eigenlijk helemaal geen fan van cassandra haha maar Barbara pakte het gewoon echt niet handig aan.

Wel super dat ze het uitgepraat hebben natuurlijk!

6. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    De reactie van Cassandra was echt buiten alle proporties.. Nu is Barbara ook geen makkelijke tante, maar dit sloeg echt alles! Ze heeft natuurlijk ook echt een rotjeugd gehad, maar dat is niet voor alles een excuus.

Ik vind Dagmar echt een leuke vrouw, bleef ook heel redelijk vond ik. Ben benieuwd naar volgende week!

7. MamavC

MamavC Niet meer actief

Ben benieuwd naar vanavond. Niet iedereen heeft zin om te werken zag ik in t voorstukje :D

8. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Jeetje die diaphane :$.

9. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ja verbaas me er ook over zo erg hoor! en dan vind ze hem onbeschoft!!!

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jeeeee en dan vindt zij die man onbeschoft. Zelfkennis siert de mens! Wat een irritant kind.

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Zo ik erger me ook kapot aan Diaphane! Wat een kapsones. Vond haar al irritant maar nu helemaal...

12. Tooss

Tooss Actief lid

11 apr 2015
    163
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ooh wat erg! Wat een onbeschoft mokkel. Excuus voor mijn taalgebruik.

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Leuke dingen heeft Dagmar georganiseerd zeg!

14. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ja ik vind dat ze er goed over na heeft gedacht

15. tjiptjap

tjiptjap Bekend lid

24 okt 2014
    950
    0
    0
    Pfff, die Diaphana gaat het niet redden in de richting waarin ze wil gaan studeren, ik denk dat ze de hele studie niet eens gaat halen.

Maar Dagmar heeft me positief verrast, ik dacht dat zij echt een carrière b#tch zou zijn, maar dat is me behoorlijk meegevallen (mooi dat zij de pamperdag heeft geregeld). In deze wereld moet je nu eenmaal voor centjes zorgen en dat is niet altijd rozengeur en maneschijn.

16. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Ik weet gewoon even niet wat ik er van moet vinden... Zijn er echt mensen die zich zo gedragen?? Mijn mond viel open.
    Heb ook medelijden met haar oudste ventje. Als je een kind hebt met een beperking moet je echt proberen om open te staan voor meningen of gedachtengangen van een ander. Die Diaphane liet zien dat ze dat absoluut niet kan..:$ Dat kan het hulpverleningstraject behoorlijk belemmeren...

17. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    geloof me ik ben planner bij een horeca bedrijf er bestaan echt van dit soort mensen helaas :(

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    En ik geloof best dat er iets met haar zoontje is, maar als ik zie hoe zij is vraag ik me af of ze het wel goed doet met haar kinderen. Zij weet alles het beste, de kinderen hebben altijd rust nodig, denk dat zij vooral rust nodig heeft en de kinderen erin meesleept en vooral nergens voor open staat. Het leven is niet a leen maar wat je zelf wil en dan 1 dagje werken, komop zeg. De moeders die in het huis blijven weten waar ze aan het werk is en kunnen haar dus prima bereiken mocht er iets zijn. Wat een gezanik.

19. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ja daar ben ik het mee eens snoopy. Ik heb ook het gevoel dat ze die kinderen ook heel erg beperkt door steeds apart te gaan zitten en haar hele aanpak.

20. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    Ik vond dat Dagmar echt twee topdagen had georganiseerd, heel erg gericht op persoonlijke behoeften.
    De houding van Diaphane vond ik echt ontzettend respectloos. Ze stond echt nergens voor open.

Ben heel benieuwd naar de aanpak van Charissa, aangezien zij al moeite heeft met haar kinderen begeleiden.

Deel Deze Pagina