Een huis vol moeders

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Moli, 1 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Ik ook!!

2. misa

misa Niet meer actief

Leuk programma! Maar wat bezielt je om je ervoor op te geven?? Krijgen ze er veel geld voor ofzo? Ik zou het iig niet kunnen (en willen).

Die cassandra, oef wat een vreselijk opgejut en aggressief mens zeg. En wat een enorm blinde vlek wat betreft haar kind. Alles, werkelijke alles lacht ze weg of heeft ze een excuus voor.

En wauw, Dagmar heeft het heel goed gedaan vind ik!! Veel bewustwording, jezelf weer belangrijk voelen ipv alleen maar zorgen ennnnnnn het resultaat voelen van het werken. En dag twee met alle professionele hulp per persoon afgestemd... toppie!
    Maar Diaphane?? Wat een asociale vrouw zeg. Egoïstisch, arrogant en enorm lui. Erg jammer! En ze heeft commentaar over dat anderen niet naar haar luisteren, maar zelf doet ze het net zo erg! Ze heeft totaal geen zelf inzicht.

Moet die van vanavond nog even terugkijken, nog niet gezien! Ben ook heel benieuwd naar dat kleine onzekere meisje. :)

3. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    Tja, waarom doen mensen mee aan programma's zoals 'dubbeltje op zijn kant', terwijl er ook hulp te krijgen is zonder camera's? Ik denk dat er voor elk programma wel vrijwilligers zijn, ook als je er geen geld voor krijgt.

4. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik snap het op zich wel dat ze zich hebben opgegeven. Waarom niet als je het gevoel hebt dat je ermee geholpen wordt?

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Wat een mooigramma, ik heb nu de 1e 4 gezien
    Mooi om te zien hoe de moeders van elkaar leren.

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik heb het gister gezien. Ik vond het echt zonde dat ze zo brak. Volgens mij had ze best leuke dingen geregeld en vond het jammer dat ze dat dus niet kon 'uitwerken'.
    Echt zonde dat ze door alle gebeurtenissen zo teruggetrokken is want volgens mij zit er best meer in dan ze laat zien.
    Wel goed dat ze een boekje open heeft gedaan en ik hoop voor haar dat ze goede hulp zal zoeken en krijgen.

7. rozebadeend

rozebadeend Niet meer actief

Precies dit, haha.

Ik ben echt dol op die Dagmar, wat een powervrouw en wat heeft ze haar zaakjes goed voor elkaar zeg. Ik vind haar echt een toppertje.

Andere moeders zijn ook stuk voor stuk leuk, alleen ik vind de opstelling van Casandra en Diaphane gewoon echt ruk. En idd, de blinde vlek voor Casandra's kind is erg vervelend.

Afgelopen aflevering vond ik wat minder en ook best vaag, eerlijk gezegd. Zonde van die drank, daardoor ging het zo de mist in, tenzij het gaat zorgen voor een ommekeer bij Charissa.

Benieuwd naar Kim! Ik vind haar leuk, al vind ik het dan weer geen stijl om lekker te gaan uitslapen op de eerste dag van Charissa, maar vooruit.

8. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik zit er weer klaar voor

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Laatste toch?

10. MamavC

MamavC Niet meer actief

Iedereen gaat een keer dood, thats life.
    Pff oke dan ;)

11. zonnestraal21

Nou idd😱 Vind het echt belachelijk!

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Sorry had het even gemist vorige keer, maar is die ene moeder nou toch naar huis gegaan?

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Oh nee zie dr al.. amper in beeld geweest?

14. zonnestraal21

In 4 uur je kamer niet kunnen opruimen😳

15. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    Vond het een hele mooie laatste aflevering. De activiteiten van Kim waren niet echt groots, maar wel een mooie afsluiting voor de laatste dagen.

Mooi om te zien hoe iedereen wat heeft opgestoken uit de tijd in de villa, en leuk dat de moeders onderling nog contact hebben!

16. rozebadeend

rozebadeend Niet meer actief

Haha, die had tijdens de 3 weken wat minder op bed moeten liggen met een wijntje, dan was het wat opgeruimder geweest en had ze het makkelijk binnen 4 uur gered. Maar dan nog, al was het een verschrikkelijke zwijnenstal, 4 uur... ! :$:(

Ik vind het jammer dat het afgelopen is, was echt een leuk programma. En zo leerzaam ook.

17. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik kijk het nu pas maar wow dat is toch geen troosten, Cassandra? Jeetje. Sowieso die Cassandra... Ik wil het eigenlijk niet toegeven maar ik kan haar niet uitstaan. Mooi hoe Nathalie met haar sprak, jammer dat Cassandra het niet echt meenam.

Ik ben nog altijd dol op Barbara en Dagmar. Tof om te zien dat zij elkaar nog elke week zien, dat hoopte ik al :)

Mooi programma was dit, erg bijzonder!

18. misa

misa Niet meer actief

Sluit ik me helemaal bij aan! Cassandra vind ik ronduit verschrikkelijk. Wat een naar mens met een mega grote blinde vlek voor haar kind en haar eigen gedrag. Nathalie probeerde het goed bespreekbaar te maken, maar ze deed het gewoon te subtiel....! ;)

Barbara en Dagmar, ook mijn favorieten! Ws wat herkenning...! ;)

Maar zeker een mooi programma!!

Deel Deze Pagina