Die kamer is wel echt vies ja, maar wel pubers En ze doen sommige dingen heeeel anders dan hoe ik het zou doen, maar ik zie idd wel echt veel liefde. Ook hoe een van die grote jongens het babytje vasthield enzo, heel lief!
Die troep wel, dat is opzich niet z'n ramp. Maar dat matras was gewoon echt heel erg vies. (Bruin van het liggen ofzo)
Ik ben trouwens ook Jay fan. Alles zo netjes/schoon. Kinderen luisteren ook aardig goed. Vind zijn huis ook leuk ingericht haha. Denk dat hij inderdaad zo een leuke vriendin heeft. Lijkt me een hele aardige gozer.
Grappig, Jay zit bij de tandartsenpraktijk waar ik pas weg ben. Hij had geluk dat er verder niemand anders boven aan het wachten was want het is daar best benauwd. Dat matras leek geen wasbare tijk te hebben, wat denk ik wel echt nodig is als je agent moet spelen of er wel een laken op gedaan wordt... Binnen het Limburgse gezin wordt meer geholpen dan ze eerder lieten zien.
Zo te lezen , moet ik gauw kijken! Ik neem de afleveringen op, zodat ik ze later op een rustige tijdstip kan terug kijken.
Precies wat ik ook dacht. En ook die bekleding van de Maxi Cosi enzo van het babymeisje. Zie dat wel eens langskomen op Facebook. Maar kost ook een aardige duit!
Zij heeft iig verlof lijkt me. En ik kan me ook voorstellen dat ze voor de opnames bijv. een dagje werken. Maar ik ga er vanuit dat ze werken idd. In het voorstukjes al die kinderen op zwemles enzo.
Misschien had vader ook wel zomervakantie op dat moment? Het was natuurlijk in de schoolvakantie en rondom de bevalling.
Gezien de wijk eerder een goedkope sociale huurwoning( ben zelf in heerlen opgegroeid). Verder heeft Heerlen veel bijstandsgerechtigden. Ik zeg niet dat dat in dit gezin zo is maar dat is ook nog mogelijk.en in dat geval hebben ze dus huurtoeslag,zorgtoeslag, kindgebondenbudget ect. En de gemeente heeft ook een potje voor o.a. zwemles en sport ect mochten ze daarvoor in aanmerking komen. Maar vooralsnog ga ik er van uit dat er verlof is opgenomen door papa en als zij ook werkt ze zwangerschapsverlof heeft.
Mijn dochter en mijzelf ook viel op dat de dochter van een jaar of 14 van het Limburgse gezin steeds erg ongelukkig kijkt...
Alle 3 liefdevolle gezinnen op hun eigen manier. Maar die papa ♥ ik ben ook een beetje verliefd hoor!
Misschien erg zelfbewust door de aanwezigheid van een camera? Ik zou bv ook erg ongelukkig kijken als ik zou worden wakker gemaakt en er stond een camera bij
Meiden van die leeftijd hebben vaak ook een hekel om gefilmd of gefotografeerd te worden. Mijn dochter dook altijd weg of hield haar hand voor haar gezicht.
Joh, de reacties over dat 'vieze' matras... Jemig. Zo zag mijn matras er ook uit hoor, toen ik uit huis ging ofzo. Zweten, ongelukje, kotsen, iets te drinken meegesmokkeld naar bed, wat mislukte... En als je dat dan niet (snel genoeg) aan moeders opbiechtte, tja dan ging de vlek er moeilijk (lees: niet) weer uit. Ze zullen er vast geen ziektes van oplopen. Ik heb maar 1 kind en ons huis is momenteel een grotere bende dan bij dat gezin. Knutselkleuter+ misselijke zwangere ik+ 3 katten en 2 honden=chaos. (Moet ik nu alvast onderduiken voor inspecties van Jeugdzorg?)
Volgens mij zegt niemand hier dat jeugdzorg ingeschakeld moet worden toch? Ik lees vooral reacties dat iedereen het een liefdevol gezin vindt maar zich verbaasd over bepaalde zaken. Betekent niet dat ze niet goed voor hun kinderenzorgen natuurlijk!