Een huis vol seizoen 7.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Colour, 13 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Jaa, lief!

En in eerdere seizoenen werden er idd ook dingen betaald door het programma, vakanties bv. Dus dat ze nu bv zwemles zouden betalen zou dat niet raar zijn.

2. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Mijn 2 dochters lijken ook veel drukker dan bv de 6 meiden van de Adema’s, dus ik kijk heeeel goed naar hoe zij het doen en of dat hier misschien ook zal werken :D

Roos12 en kleinepien vinden dit leuk.
  3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.419
    17.385
    113
    En is weer eens wat anders, 5 kinderen tegelijk op zwemles, zal niet vaak gebeuren ;)

4. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Zeker Superlief!

5. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.904
    5.164
    113
    Die Jay, wat een leuke man! Knap hoe hij alles doet.

Gezin met 10 kinderen vind ik erg chaotisch. Kinderen luisteren ook zo slecht. Ik ben ook heel benieuwd waar ze het van doen allemaal.

Adema’s vind ik ook erg leuk. Zo behulpzaam die oudste twee. Fijn gezin.

6. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.641
    8.383
    113
    Vrouw
    Bij Jay loopt het lekker inderdaad. Maar het zijn 5 kinderen en geen 10. Het is ook niet te zien wat moeders aandeel in de opvoeding is geweest.

Als je bij het grote gezin 1 gaat straffen kunnen er ondertussen 5 op de bank springen en de kinderen weten dat heel goed. Hij geeft aan bij sommige dingen niet goed vooruit te hebben gedacht en dat kan je je met zoveel kinderen niet permitteren. Dat lijkt mij bijna een onmogelijke taak om weer recht te gaan breien. Ik vind ze wel sterk, ik zou na 1 middag denk ik kierewiet zijn geworden.

7. Junijuli

Junijuli Niet meer actief

Leuke serie om te zien!

Vind het gezin met 5 allen plaatjes om te zien, relaxte vader, maar zal vast ook weleens anders zijn daar.

Wat ik me bij een gezin met zo heel veel, 10 bijv, (niet perse bij dit Limburgse gezin)bedenk en afvraag is dat de kinderen ZELF zich nooit eens alleen terug kunnen trekken, nooit eens alleen op een kamer of in de tuin kunnen zijn. Het lijkt me dat kinderen het ook weleens fijn vinden om gewoon even alleen te zijn, met je eigen gedachten. Dat lijkt mij
    persoonlijk het moeilijkst ervan om deel uit te maken van zo’n enorm gezin.

8. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Klopt hoor, het zijn denk ik best drukke kinderen. Als je die bij elkaar in de kamer zet zonder iets te doen gaan ze geheid stoeien.
    Wij hebben 5 jongens, als ik die bij elkaar op de bank zet gaat dat ook geen 5 minuten goed. Tenzij de tv aan staat ofzo. Ze moeten gewoon iets te doen hebben.
    Stil op de bank zitten gaat niet bij jongens;)

Aszz, kleinepien en Zonnestralen vinden dit leuk.
  9. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Door Jay en de familie Adema wil ik ook meer kinderen, lijkt me zo mooi een groot gezin.

Junijuli, Zonnestralen en Grietjenb vinden dit leuk.
  10. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    Ik vind jay soms een beetje gemaakt ik heb het idee dat hij erg door heeft dat hij gefilmd wordt

Minniemouse1974 vindt dit leuk.
  11. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Nee vind ik juist niet. Hij straalt zo'n rust en zekerheid uit, dat is terug te zien in de kinderen.

12. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Is mijn ervaring niet eigenlijk, vind hem lekker nonchalant en heel relaxt en denk dat hij altijd zo is.

13. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Ik vind die familie Buddenbruck (of hoe heten ze precies?) wel echt leuk hoor. Ja, een beetje chaos enzo, maar wat wil je met 10 kinderen en waarvan zoveel jongens. Er zijn zo te zien echt wel regels, maar het is nou eenmaal zo dat sommige kinderen toch lekker iets doen wat niet mag als er even niet opgelet wordt (ik heb ook zo'n exemplaar in huis). Dat jochie met die boter, hahaha, zo'n figuur is mijn dochter ook. Onverbeterlijk, terwijl ze natuurlijk prima weet wat de regels zijn.

Ohm, kleinepien en Minniemouse1974 vinden dit leuk.
  14. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik heb zo'n dochter. Je zou toch denken als ze 13 zijn dat ze weten dat ze de veiligheidsriem om moeten in de auto.
    Ik moet het echt elke keer opnieuw zeggen. "Riem om".
    Het lijkt wel of ze het nooit leren.

15. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    As we speak zit mijn dochter (4) met een vinger in de kruidenboter te pulken. Het is dat ik het net vanuit mn ooghoek zag gebeuren... :p
    En dan heb ik er nog maar 1. Als ik er 9 van had rondlopen, was ik gauw klaar voor het gesticht denk ik. :|

Zonnestralen vindt dit leuk.
  16. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Nee joh, juist leuk. Ik ben te oud nu maar als ik het opnieuw mocht doen wilde ik er ook wel een paar meer.

17. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Haha, nou dat vond ik ook niet zo gek hoor. Hier steekt er ook wel eens een gauw zijn mes met pasta in zijn mond ipv op zijn brood te smeren en hij is zes.;)

Wat mij opvalt bij hun is bijv dat enorm drukke gedoe in de supermarkt. Dat wil ik van mijn kinderen echt niet hebben. Dat zijn ook beslist geen engeltjes hoor, maar gewoon rustig meelopen in de winkel moet toch wel kunnen.

Junijuli vindt dit leuk.
  18. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Komen er nog nieuwe afleveringen op tv?

19. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Ja, vandaag weer geloof ik.

20. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.641
    8.383
    113
    Vrouw
    De vorige keren was het dacht ik 3 weken elke doordeweekse dag een nieuwe?

Deel Deze Pagina