Waar zie je de herhaling staan dan? Als ik het tijdstip en zender goed onthouden heb is het nu vervangen met de top 2000.
Wie heeft vanavond gekeken? Het verbaasde me dat vader buddebruck rookt in de auto met zijn kinderen erbij en daarbij dat niemand i(voor zover te zien) in een stoeltje zat of zelfs in de gordel. En vervolgens begon hij ook nog te bellen (?) in de auto? Ik ben niet snel verbaasd maar dit vond ik wel opmerkelijk..
Nou precies. Het is niet even snel het dorp in ofzo, kort stukje..(zou ik ook niet snel doen maar dan zou ik nog denken Hmm ok)
Ik ben het ook vergeten en kijk het nu terug. Vond het wel grappig dat mevrouw Adema bij het schilderen alleen kleuren gaf die goed matchen en niet veranderen in bruine smurrie
Mijn middelste is mee met een vriendje naar ballorig en het eerste wat ik deed is zijn autostoel uit de auto halen zodat die mee kon in hun auto. Het zit zo in mijn systeem dat ik niet snap dat anderen dat niet hebben.
Ik snap het ook niet. En dan nog wel 2 vd gezinnen ook. Dat pretpark (dolfinarium toch?) is ook geen korte rit vanaf Rotterdam....
Ik keek ook vreemd toen ik al die kinderen ‘los’ in de auto zag zitten op de achterbank. Leuk dat de familie Adema nog een uitwisselingsstudent in huis nemen, alsof ze het niet al druk genoeg hebben haha, mooi initiatief en ideaal want ze helpt vast ook een handje mee Ik vraag mij toch wel echt af waar dat gezin met 10 kinderen het allemaal van doen hoor.. zouden ze werken?
ze doen niet veel bijzonders behalve boodschappen en een jaarlijks midweekje slagharen ik denk niet dat ze werken Feit dat alle kinderen nu pas zwemles krijgen zegt natuurlijk dat er niet veel ruimte is Anders hadden ze dat wel eerder gedaan zijn weinig mensen die geen zwemles "nemen"
Nee bedoelde ook niet dat ze heel veel doen, maar zo’n vakantie kost denk ik flink wat geld. En zwemlessen zullen ze misschien wel van de gemeente ofzo deels vergoed krijgen, zou zomaar kunnen. Toch bizar, 9 kinderen in huis, wat een drukte elke dag.
Ik vraag het me ook af hoor. Vooral omdat hij dan wel steeds in pak zit en een jaguar heeft. Ik ben gewoon nieuwsgierig haha.
Maar gewoon de boodschappen lijken me al enorm duur met zo’n groot gezin. Twee auto’s, kost ook geld. Een midweekje met 9 kinderen in 2 huisjes is ook veel duurder dan voor een gezin met 2 kindjes. Dat geld moet toch ergens vandaan komen?