Een huis vol seizoen 7.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Colour, 13 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Nou, inderdaad. Ik kom uit een groot gezin, en mijn vader had een goede baan, maar nog way dat we naar zo'n duur vakantiepark gingen. Alleen al een dagje pretpark is super duur met zo'n gezin.
    Wij huurden altijd een huisje op een afgelegen plek (lekker goedkoop ;)) en gingen hele dagen wandelen haha.

En dan inderdaad de boodschappen, verzorgingsproducten, luiers, pubers... Duur hoor. Dat lukt echt niet zonder baan.

2. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    Als je niet werkt krijg je ook overal toeslag en potjes voor en de kinderbijslag
    Midweekje betaald misschien programma
    Andere gezin huurde altijd busje als ze met z'n allen weggingen dat zit er hier kennelijk niet in dus misschien programma toch veel betaald ?

3. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Maar ze doen dat midweekje elk jaar zeiden ze..
    Ik vraag me ook af waarvan ze het doen.

4. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.006
    113
    Ik ben ook heel nieuwsgierog hoe zij aan hun inkomsten komen.

Dat roken in de auto, daarbij dacht ik nog: dat kan er ook nog wel bij.

Wat ik wel leuk vind is die oudste (?) Zoon met zijn jongste zusje. Echt heel erg lief is hij voor haar.

Ik vind het een rommelig gezin en vraag me als vrouw en moeder echt af: waar blijft zij zelf? Daar kom je toch niet aan toe?

Pinkblossom vindt dit leuk.
  5. Jetje1

Jetje1 Bekend lid

1 mrt 2011
    552
    274
    63

Op hun Facebook staat dat hij over 3 weken met zijn nieuwe baan begint.

6. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Ik zit weer klaar voor een nieuwe aflevering:)

7. Marleen1

Marleen1 Bekend lid

23 sep 2014
    545
    456
    63
    Ik zit hier met krommende tenen te kijken naar die Limburgse familie.. wel respect voor die relaxe ouders maar wat een ongestructureerd zooitje en wat een uitgelaten baldadige kids!

Pinkblossom en Hopsatee vinden dit leuk.
  8. Jottie

Jottie Fanatiek lid

17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    Die papa jay....wat een lieve papa

Pinkblossom en Zonnebloem92 vinden dit leuk.
  9. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH

Nou zeg dat wel, vooral het stukje dat de moeder bij de auto bleef wachten met de kids en dat de vader ging inchecken. Kinderen over de auto lopen, via de raam naar buiten gaan.

10. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Ik denk dat je met inkomsten ook rekening moet houden hoe laag de huur in (zuid) limburg in vergelijking met de rest van Nederland is. Zeker als je al 15/20 jaar in de zelfde woning zit. Dat scheeld al heel veel. En als je dan verder vooral bij de lidl en op de markt of vlak over de grens in duitsland boodschapen haalt en bij de goedkopere kledingwinkels kleding koopt die je ook nog veel doorschuift. Dan scheeld dat al veel. Verder alles zo goedkoop en zuinig mogelijk.dan kom je best een heel eind.

11. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Oh ja, over die auto's lopen, op de tafels staan. Alles wordt goed gepraat met: ja ze zijn enthousiast omdat we op vakantie zijn, ja ze vinden het spannend. Ik krijg het warm als ik er naar kijk haha. Ik denk telkens: je zal ze als juf in de klas hebben. Maar wel leuke ouders, alleen te lief en te weinig structuur.

En Jay: wat een fijn gezin!!!! Zo leuk! ik zou me alleen als puberdochter een beetje schamen bij klasgenootjes dat je menstruatie en haargroei op tv wordt besproken. Maar hij bedoelt het wel goed en verdiept zich erin om haar te helpen.

Madeliefke en Pinkblossom vinden dit leuk.
  12. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Ik heb smakelijk gelachen om de overgrootopa van de vierling: "Toen ze net geboren waren, waren ze niet om aan te zien." :roflmao:

Chocolat, fanona, MiaMaria en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. rums

rums Niet meer actief

Ze hebben nog reserve kinderen in de andere auto :roflmao:;)

Prettykitty en Hopsatee vinden dit leuk.
  14. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Wie bedenkt het om met 9 kinderen te gaan shoppen voor spijkerbroeken?? Wat doe je jezelf dan aan?
    En hoe hebben ze die jongens van 17/18 zover gekregen om mee te gaan??
    Ik blijf het een bijzonder gezin vinden... vooral omdat ze alles weglachen!

15. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ach ja, ieder huisje heeft zn kruisje. Super leuk programma!

Thumbs up voor papa Jay.

Jottie vindt dit leuk.
  16. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja dat snap ik ook niet zo goed, ik heb maar 2 kinderen maar winkel liever zonder ze.

17. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Ja en het ligt ook nooit aan de kinderen.. ze zijn zo omdat ze moe/zenuwachtig/enthousiast zijn. Het heeft altijd een reden.

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik winkel graag met alledrie. Maar behalve de oudste, vinden de andere twee het juist wel leuk. Maar soms moet hij echt mee als we kleding voor hem moeten hebben. We plakken er een terrasje/cafeetje/restaurantje aan vast. Super leuk. Boodschappen doen op zaterdag met alle kinderen gaat ook prima. Super gezellig juist haha.

Leuke man, die jay. Erger me wel aan dat andere gezin inderdaad. Hoezo over een auto lopen:eek:

19. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Respect. Vind ik vreselijk. Weekboodschappen doe ik lekker alleen. Shoppen ook. Ik weet hun maten en hoppa. Maar goed ze zijn nog klein dat veranderd vast. Als ik met de kids de stad in ga is het voor een paar boodschapjes en gezelligheid inderaad. Maar als ik even moet doorpakken of gericht ga ga ik lekker alleen.

Haha ik zei tegen mijn man: ik geloof niet dat er ooit een situatie komt dat er een kind van mij OP mijn auto staat. Gewoon niet:roflmao:

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik heb een hekel aan boodschappen doen en het is leuker met de kinderen dan alleen eigenlijk haha. Meestal maken we er een spelletje van. ‘Het is oranje en een konijn houdt ervan’. Zo is het voor iedereen best te doen :D

Hopsatee en Zonnestralen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina