Een huis vol

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mama 2 meisjes, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Nou zo stil vond ik het niet in huis van de baumgards haha, bij beide drukke boel en herrie. Maar bij de baumgards gaat het iets geordender.

De andere familie is het laat de boel de boel. Al hebben deze weer wat oudere kinderen, die veel meebeslissen en willen meedenken en doen. Baumgards hebben nog veel kleintjes.

Kortom, leuk programma om te volgen :)

2. mama 2 meisjes

mama 2 meisjes Actief lid

4 mei 2010
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het zo leuk om de serie weer te volgen!!
    Ik vind het ook bewonderenswaardig hoe ze leven. Met zoveel mensen in een klein huisje zonder tuin. Het ziet altijd netjes uit in huis, ze gaan leuk en relaxed met elkaar om, en redden het allemaal op 1 inkomen.
    Maar het is natuurlijk ook maar net wat ze uitzenden.
    Ik weet nog van vorig jaar dat ze bij de Baumgaards bijvoorbeeld geen 2 stuks fruit op een dag kunnen eten omdat dat te duur is...
    Maar goed. Super dat het weer op tv is!!

3. Yelice

Yelice Niet meer actief

haha wat een golddiggers 1 euro om op de foto te mogen met 1 van de deijs'jes hahaha

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dat donkere gezin vind ik leuk!! Vader komt zo betrokken over!! Intelligente familie ook wel dacht ik zo.
    Alleen toen over koekjes in Amerika dacht ik ff...

De familie Deijs vind ik niet zo leuk, te simpele lui :)

Bedenk me ineens: die families krijgen gewoon ca 2500 kinderbijslag mer Kwartaal!!! :$

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Die kinderbijslag is vast ook zo uitgegeven hoor :D
    Hoe meer kinderen, hoe meer je nodig hebt natuurlijk..

Ik vind het ook erg leuk om te kijken!

6. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Wou net zeggen, hoe meer kinderen hoe meer uitgaves :D

Vader deys is vrachtwagenchauffeur als ik goed begrepen heb, maar wat doet vader baumgards, ben ik wel benieuwd naar. Hij had het over model willen worden, grappig om te zien hoe melig/jong hij zich gedraagt haha.

7. Melief

Melief Niet meer actief

Vader baumgard werkt bij een horecagroothandel!

8. Juleah

Juleah Actief lid

17 nov 2011
    471
    0
    0
    NULL
    Twente
    Vorig jaar zag je vader Baumagerd op een heftruck rijden in een groot magazijn, tenminste: daar staat me nog iets van bij. Dus hij werkt zeker wel, zijn precieze functie weet ik ook niet..

Ik vind het een fantastisch programma en Shayquan (volgens mij schrijf je dat zo volgens de televisiegids) zo'n guitig mooi lief mannetje! Respect voor die ouders om zorg te dragen voor zoveel kids!

9. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Vorige week waren ze toch ook bij koffie tijd?
    Een van de kinderen van het donkere gezin was erg ziek, heeft ook in het ziekenhuis gelegen. Van wege de zalm bactirie.

10. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
  11. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Leuk, bedankt voor het delen! Komt de ander familie ook een keer aan de beurt? :)

12. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ik vind het raar dat Ingridt Deijs een tattoo wil met de naam van Jordy. Ze heeft toch 12 kinderen? Waarom dan 1 kind uitkiezen die op je tattoo mag? Ook al is Jordy dan speciaal, alle kinderen zijn toch speciaal?

13. zinzi

zinzi Bekend lid

22 jul 2012
    627
    0
    0
    Dat snap ik ook niet Moes.
    Ze trekt Jordy op alle fronten voor, vind het een beetje zielig voor de rest. Door zijn ziekte heeft hij al extra veel aandacht en hulp nodig van zijn ouders. En met die tattoo worden de andere 11 helemaal buitengesloten...

14. Melief

Melief Niet meer actief

Die vader zei in een aflevering vorig jaar zelfs dat hij hun leukste en knapste kind was waar de rest allemaal bij was...

15. Juleah

Juleah Actief lid

17 nov 2011
    471
    0
    0
    NULL
    Twente
    ben ik zó mee eens, zei dat ook al tegen mijn vent toen ik dat hoorde dat ik dat wel heel vreemd vond. Ik vind het ook wel heel zichtbaar in het programma. Jordy is nr 1 voor die ouders en de rest boeit ze veel minder. Vind het een beetje triest. Moeder wil alleen een tattoo met de naam van Jordy. Dat zegt genoeg.

16. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Vond het ook al heel bizar....de vader had het erover dat er nog 11 sterretjes bij kwamen, vond ik ook vreemd aangezien sterretjes mij erg doen denken aan een overleden kindje.
    Zou het zelf echt nooit doen op die manier!!

17. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ik denk eerlijk gezegd niet de de andere kinderen Dijs er mee zitten dat de ouders een tattoo hebben laten zetten van Jordy. Volgens mij snappen die kinderen het wel.
    Ik vind het persoonlijk niet bizar ik zou het zelf niet doen. Alle kinderen of geeneen heb je gelijk een sleeve:D
    Maargoed vind het van beide gezinnen knap hoe ze hun gezin regelen. Heb wel eens een moeder met 1 kind gezien die er mee moeite meehad dan hun met 12.

18. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Vind het altijd een leuk programma om te kijken :)

Vond het inderdaad wel heel raar dat ze beide heel groot de naam jordy lieten tatoeëren! Waarom alleen zijn naam zo groot? Lijkt me voor die andere kinderen niet leuk.

19. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Gisteren avond de hele avond herhalingen terug zitten kijken van de afgelopen week. :D
    Wat zijn ze toch leuk die families.
    Echt weer genieten.

Wow, die kleren kopen voor die kinderen, echt super veel zeg.
    Maar die kindjes lopen er ALTIJD netjes en verzorgd bij, echt mooi om te zien. :)

En die koekjes!!!!!!!!!:$ :$ :$
    Hoeveel zou ze dr wel niet gebakken hebben die nacht?
    Mijn man en ik kwamen op ongeveer 1500 koekjes uit, zo ff snel geteld.
    Hoeveel zullen ze verkocht hebben?

20. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Je zult maar onder de familie Deijs wonen....:$

Deel Deze Pagina