Een huis vol

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door wishfulthinking, 28 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Ik ben het helemaal met je eens.!
    Er zijn een hoop mensen die ik het meer zou gunnen een financieel steuntje in de rug te krijgen.
    Maar ja, ik heb dan ook al sinds het vorige seizoen een ontzettende Jay-allergie :oops::oops:

2. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Idd, gewoon door de helft dat bedrag en de buddenbruckjes ook wat, wat die gun ik het waarschijnlijk nog wel iets meer.

3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    35 nu en een beetje. Echt bizar

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Ja maar die janken niet, zijn samen èn hebben zelf gekozen voor zoveel kinderen. Dus niet nodig

Sarcasme uit. Ik gun het hun ook meer, maar beide 5000 had ik ook meer dan prima gevonden.
    35.000, dat is een hoop maanden werken

5. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Ik heb ook niet zoveel met Jay. Knap hoe hij het doet hoor. Maar volgens mij weten we de helft niet hoe de situatie nou echt in elkaar zit .

6. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Ik vind hem ook echt een stuk minder dan in de vorige serie. Hij komt niet helemaal stabiel over, aan de ene kant is het veel geklaag over te weinig geld en moeiheid (waar inderdaad de kinderen bij zijn!) En aan de andere kant kan hij ook weer super gezellig/vlot/hyper doen (voor de camera ?).
    Ik vind zijn kinderen vaak ook helemaal niet ontspannen overkomen, zeker als je het vergelijkt met de andere twee gezinnen

7. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Misschien zit papa Jay er gewoon ff doorheen? Kan me best voorstellen in zijn situatie. De buddenbuckjes hebben elkaar tenminste nog. Jay staat er alleen voor. Vind al dat bashen dus ook nogal onnodig.

pippa26, Melief, bosi333 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Dit inderdaad.

Misschien een ontaarde moeder hier.....
    Ik kan er soms zo naar uitkijken dat mijn man thuis komt van zijn werk. Na een dag met 2 drukke kinderen terwijl ik niet lekker in mijn vel zit.
    Zodat ik me even terug kan trekken om op te laden
    Of om mijn frustraties van de dag met hem te bespreken terwijl de kinderen even samen spelen op een andere verdieping. Maw even ontladen en opladen. En dan heb ik 2 vrij makkelijke kinderen.
    5 kinderen en alles alleen moeten doen....daar kan ik alleen maar diep respect voor hebben.

Het verbaasd mij trouwens altijd hoe veroordelend mensen zijn, wanneer iemand uitspreekt hoe hij/zij zich voelt. Zeker als iemand dat meerdere keren doet wordt het al snel als zielig doen en zeuren neer gezet.
    Ondanks dat ik echt van niet zeuren maar doen ben....kan ik ook best eens mijn zorgen, ongenoegen uitspreken als iets me echt hoog zit. En ja dan kan ik ook best eens in herhaling vallen.

Daarnaast verbaasd het mij ook altijd weer dat mensen voor het gemak even totaal vergeten hoe dit soort realiteit tv werkt. Ze nemen enorm veel op en kiezen dan stukken opname uit waarvan zij denken dat het goed bij het publiek valt. Dat iemand niet lekker in zijn vel zit en niet altijd pedagogisch verantwoord bezig is, dat vindt het publiek natuurlijk hartstikke leuk. Kan er weer fijn veroordeeld worden. Terwijl hij hierin absoluut niet anders is dan wij allemaal. Wij zijn allemaal niet altijd pedagogisch verantwoord bezig en zitten ook niet altijd lekker in ons vel. We maken ons ook druk over van alles en nog wat, realistisch of niet.

Over de inzamel actie....Heel fijn en lief dat er mensen zijn die dit voor hem opgezet hebben. Of hij het verdient of niet is natuurlijk totaal niet te beoordelen door ons allemaal. Je kan dingen ook gewoon eens zien voor wat het is. Een lief initiatief, punt.

Indire, qwerty123, jt82 en 12 anderen vinden dit leuk.
  9. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb niets tegen hem en hij mag echt wel klagen, maar ik vind dat er dit seizoen nogal de nadruk op was en misschien komt dit door het programma. Maar het vorige seizoen leek hij veel minder te klagen.
    Bovendien vind ik dat hij zijn kinderen erg meesleept in het negatieve, dat vind ik zielig.
    Klaag lekker tegen je moeder, zus, vrienden of als de kids op bed liggen maar laat hun niet slecht slapen door de financiële zorgen.

fanona, Spectre en MyMiracle vinden dit leuk.
  10. Moluks78

Moluks78 Niet meer actief

Ik vind absoluut niet dat hij zeurt. Ik denk dat hem gewoon vragen werden gesteld waar hij antwoord op gaf en dat hebben ze meerdere keren terug laten komen in de uitzendingen.
    Ik zou ook niet graag met hem ruilen.
    Maar dat filmpje wat hij gedeeld heeft in t nieuwe jaar vind ik veel te ver gaan. Zoiets hoef je niet aan half Nederland te laten zien. Ik vraag me echt af wat voor meerwaarde dat heeft.
    Ook voor de kinderen. Je gaat jezelf en je kinderen toch niet zo overstuur delen met wildvreemden?

Hopsatee, fanona en MyMiracle vinden dit leuk.
  11. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Natuurlijk mag jij je mening hebben. Besef alleen wel dat dit puur en alleen gebaseerd is op kleine stukjes uit zijn leven die gemonteerd worden door mensen die er geld mee willen verdienen.

littlemunchkin vindt dit leuk.
  12. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Jij zou dat niet doen, ik ook absoluut niet. Maar ik zou dan ook absoluut niet mee doen aan een programma als dit. Waarin mijn leven(en dus ook alle emoties) en nog belangrijker die van mijn kinderen zo gebruikt wordt voor anders vermaak.
    Op het moment dat je er wel voor kiest, dan heb je er dus weinig problemen mee om privé dingen met de wereld te delen. Zo'n filmpje ligt dan best in de lijn der verwachtingen.

More power to them. Echt mij maakt het geen fluit uit. Ik zou het zelf alleen nooit doen.

13. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.314
    113
    Gelderland
    Ik vraag me af hoe ze dat bedrag bij hem krijgen. Het zal als inkomen gezien gaan worden? Met alle toeslagen die hij waarschijnlijk krijgt kan hij nog in de problemen komen ook. Ze kunnen hem beter helpen door oppas/kleding en extra boodschappen te geven. En help hem aan een leuke vrouw (leuk nieuw programma ;) )

Daarbij de maandelijkse toeslagen zijn vast hoog. Ik denk persoonlijk dat hij met 18 uur werken onder de grens blijft en zo extra toeslagen krijgt.
    Gezien de spullen in huis denk ik dat ze het voor de scheiding gewoon goed hadden. Wie weet is het huis al afbetaald. Daar krijg je helemaal geen info over. Het ziet er in ieder geval niet uit alsof hij elk dubbeltje moet omdraaien.

Mijn mening heeft niks met jaloezie of misgunnen te maken trouwens;)

14. Neilia

Neilia Niet meer actief

Inmiddels al 46 :rolleyes:
    Ik vind het echt belachelijk.
    Zeker toen hem gevraagd werd wat ie deed als de kinderen iets willen en hij als antwoord gaf dat ze alles krijgen wat ze willen.

15. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Ik vind het ook écht belachelijk worden.
    Hij werkt ook maar 18 uur. Kan hij niet gewoon wat meer werken.... ? of z'n volvo verkopen? .. Vast ook genoeg mensen nu die hem wel willen helpen met oppas voor de kinderen af en toe.. Zo kom je er makkelijk vanaf met zo'n donatie.
    Heb echt wel respect dat je in je eentje alles runt. Maar zijn echt wel andere oplossingen te bedenken.
    Die moeder zal toch ook wel alimentatie moeten betalen neem ik aan??
    Dan nog de toeslagen + kinderbijslag en wellicht kindgebondenbudget.
    Gewoon wat aanpassen in je uitgaven, meer gaan werken, vast ook wat vriendelijke mensen in de buurt die z'n kinderen een paar uurtjes na school kunnen opvangen. Keuzes maken wat belangrijker is.

Kletskoek en Luna86 vinden dit leuk.
  16. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Inmiddels €50.000

17. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    De mensen die aan Jay doneren doen dat vrijwillig, dat is toch fijn dat we allemaal mogen beslissen of we dat wel of niet willen? En aan de niet donateurs, we hebben toch niets te zeggen over de wel donerende medemens?

Leef en laat leven.

18. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.085
    1.069
    113
    Hij zegt niet meer te kunnen werken omdat hij met voetbal van zn zoons (halen/brengen) zit.

Euh? Dan haal je ze toch van voetbal af?
    Eventueel tot ze oud genoeg zijn om zelf er heen te fietsen?

En dan klagen dat je inkomsten lager zijn dan de uitgaven.
    Ik niet snap.

19. rums

rums Niet meer actief

Vanavond is hij te gast bij jinek

20. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Nou .. dat is wel heel makkelijk gedacht. Ik ben alleenstaande ouder van 1 kind en ik vind sport en beweging, naast dat uurtje gym op school, belangrijk en zet alles op alles om haar te kunnen laten sporten. Voetbal is ook trainen en niet alleen een wedstrijd spelen. Ik vind het nogal wat om te zeggen dat ze dan maar van sport af moeten.

MyMiracle, Amberxx en fairy2011 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina