Nou, we hebben het over de namen van de buddenbruckjes, maar meeeeeeeeennnnn, die andere familie dan...
nou inderdaad, wij zaten al te geinen hier, van we gooien wat letters in een bakje en scrabble-en maar. Hoe komen ze er toch op??
Die bruine? Baumgard is dat toch? Ja die zijn ook ontbrekend en krijg je spontaan dyslexie van. De namen van de Jelies vind ik ook niet geweldig (jennie, albertine) maar wel duidelijk
haha dat vind ik juist raar dat hij zei: “apart” en lastig uit te spreken vond. Alsof al die namen van henzelf zo makkelijk of niet apart zijn!
Ja die familie indd.. De baumgard. Nou echt.. Ik doe geen eens poging om die namen te gaan uitspreken, krijgt spontaan kortsluiting in mijn hoofd. Haha Fam. Jellies indd duidelijke namen die goed uitspreekbaar zijn!
Jij zegt het. Ik dacht het. En ik moest even nadenken, maar die moeder die doet me denken aan een andere bekende Samantha uit Den Haag (Barbie) Haar manier van praten vooral. Hoe ze dingen zegt.
Jennie is lekker aan de puber. Wel mooi om te zien dat daar ruimte voor is. En niet tegen wil en dank God door de strot geduwd krijgen. Maar zelf de ruimte krijgen om je ertegen af te zetten. En het uiteindelijk eventueel terug te vinden als dat je past.
Ik vind t ook heerlijk om haar nukkig te zien: ik vind de jellies gewoon een doorsnee gezin. Tussen de uitblinkers van Baumgard en de simpele herrieschoppende buddenbrucks in. Ja ze zijn vroom maar qua gezin vrij normaal. Alleen met wat veel kids. Ben wel blij dat de here mij niet heeft uitgekozen om zoveel nageslacht te krijgen hoor hahaha, mijn vruchtbare weg was ook niet makkelijk maar hemeltjelief, broedkip zijn is geen ambitie van mij
Ik vind vader Jellies wel echt geweldig met z'n kids.. hoe hij zo'n bar maakt in de schuur zodat z'n oudste dochter daar straks gezellig met vrienden kan zitten, echt zó leuk. En indd, ze zijn best vrij voor een reformatorisch gezin. Ik vind dat geloof ook een keuze moet zijn en geen verplichting.. gaat averechts werken.
Ik vind het echt knap dat die man die het programma aan elkaar praat al die namen zijn strot uit krijgt
Nee, is niet gepland. Op hun facebook is een hoop commentaar op de zwangerschap en heeft moeder oa dit gereageerd:tuurlijk is het nog te vroeg. Vinden wij en hun ook. Maar de kleine is nu eenmaal onderweg .
Ik kon ‘m ook niet plaatsen Maar zie net op Facebook dat Thaila het spelt als Djévaina. Trema is dus vervangen door een accent aigu