Een huis vol

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Neilia, 14 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wellesnietes

Wellesnietes Niet meer actief

Liggen bij de Quadackers nou de kinderen met elkaar in een bed? Op een kamer vind ik normaal maar om ze standaard samen in een bed te leggen lijkt me wel vervelend slapen zeg...

2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Zo.. wel pittig hoor. Meteen naam op de hand laten zetten... zou niet mijn keus zijn :oops:

Kletskoek vindt dit leuk.
  3. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Nou ik zag ze ook met z'n drieën op het onderste matras van het stapelbed liggen ja..

4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
  5. Wellesnietes

Ja en bovenste ook 2 daarom vroeg ik het me af

6. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ohh echt? Dat zag ik dan weer niet maar pfff jeetje, mijn oudste twee delen voorlopig ook even een kamer (ook omdat ze het graag wilden hoor) maar hebben wel een eigen bed :oops::roflmao:

7. Blossom01

Blossom01 Lid

17 jul 2020
    66
    33
    18
    Vrouw
    Ze (Nadine quadrackers) is nog maar sinds 6.6.2020 bij die man, en dan 18.6.2020 al verloofd? Wauw, dan laat je er geen gras over groeien... Kan natuurlijk goed gaan.... Maar ook niet! :|

8. Wellesnietes

Ja ik vind kamers delen prima maar een eigen bed lijkt me toch wel minimaal haha. Maar goed misschien was het alleen voor nu of de scène hoor!

9. Blossom01

Blossom01 Lid

17 jul 2020
    66
    33
    18
    Vrouw
    Misschien zijn ze bij elkaar in bed gekropen...? Dat was nml mijn gedachten.

Wellesnietes vindt dit leuk.
  10. Elizah

Elizah Niet meer actief

Nou echt hè..
    Maar k denk dat er ook een bepaald volk in die buurt woont, die op een bepaalde manier met elkaar omgaan. Ook de ouders.

11. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Die andere verblijft vaak in hun oude huis vanwege werk of school meen ik.

12. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.385
    17.319
    113
    Niet gezien maar hier kruipen ze zelf vaak bij elkaar, ook de oudste 2 nog. Lekker krap

13. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.385
    17.319
    113
    Heeft ze vast een teken van michel gehad :p

Valt me wel op dat ze, op haar manier, erg klusserig is nu. Heb echt het idee dat de productie dat zegt tegen dr. Door corona kan ze geen klusjesman inhuren. Nou als een huis er na 2 maanden quarantaine zo uit ziet... :confused:
    En dochter vertellen hoe het wasmachine werkt (maar volgende aflevering weer zeggen dat ze alles zelf doet)

Blossom01 en Beausecret vinden dit leuk.
  14. Elizah

Elizah Niet meer actief

Ze lagen om en om in een 1 persoonsbed.
    Dus 1 aan t hoofdeinde, ander aan t voeteneinde in 1 bed. Zag er ook wel zo uit dat ze zo elke nacht slapen.

15. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.385
    17.319
    113
    Zo liggen de oudste 2 dan ook vaak. Maar dat mogen ze echt niet standaard. Alleen in de vakantie. Probleem is alleen dat ze niet altijd luisteren :roflmao:

Rest van de afleveringen eens goed opletten dan als ze weer uit bed geroepen worden

16. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Oei. En zo t
    Hier doen ze dat ook vaak. Ze hebben hun eigen bed hoor, maar slapen liever niet alleen.
    Maar volgens mij is hun huis niet groot, en dan met zoveel kinderen...zou kunnen dat ze inderdaad geen plek hebben..

17. Neilia

Neilia Niet meer actief

Vraag me wel af waarom we nog niks gezien hebben van de Kraantjes.

En al die slaperige kinderen van de Jelies!
    Jaloersmakend :p
    Mijn oudste is om 6:30 echt al hyperactief :rolleyes:
    Alleen de middelste houd hier van slapen.

Spectre en Wellesnietes vinden dit leuk.
  18. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.633
    8.365
    113
    Vrouw
    Ik denk dat het niet anders kan dan dat het al (veel) langer speelde.

Gewooniemand en Loesje1988 vinden dit leuk.
  19. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Ik denk dus ook dat ze bij elkaar in bed slapen.. altijd..
    Het is een gemiddelde rijtjes woning.. zij deelt haar slaapkamer niet..
    ik zal een kamer waar heel groot Milano op de muur stond.. betwijfel of hij hem dus deelt..
    maar ze hebben dan nog 11 kinderen... hooguit nog 3 kamers.. (dan praat je al over totaal 5 slaapkamers! Wat al ruim is!) dan slapen er al snel 3 a 4 kids op 1 kamer.. en er staat echt maar 1 stapelbed..

20. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.633
    8.365
    113
    Vrouw
    Ik kan in mijn hoofd niet echt een overzicht krijgen van de kamers. Denkende aan een vierde hebben wel al zo iets van waar laten we die dan, terwijl onze rijtjeswoning volgens mij iets boven gemiddeld is qua grootte. Werd er nou gezegd dat het de 'meidenkamer' was? Behalve een stapelbed heb ik er niks anders gezien.

Mijn handen jeuken trouwens bij het zien van een aantal van de huizen. De Jelies onderhouden de boel echt zoveel beter, dikke pluim. Bij de familie Boumgard ziet het er ook al uit alsof ze alles met hun tanden doen... Zelfs de lack tafel is aangevreten. Misschien denk ik te makkelijk over 6 euro, maar ik had die tafel al lang de deur uit gegooid en een nieuwe gehaald. Uitgezoemd ziet het er redelijk uit, maar zodra ze iets inzoemen is het echt verwaarloost.

Louise11110 en Gewooniemand vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina