Een huis vol

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Neilia, 14 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.659
    2.110
    113
    Thaila kwam in deze aflevering niet echt lekker uit de verf.
    Erg negatief.
    Jammer.

2. Wellesnietes

Wellesnietes Niet meer actief

Ja haha! Mijn man en Ik zaten ook zo van hoe dan? Mijn kinderen zijn altijd bam wakker en stuiterballen :roflmao: (ok, ik zelf ook :$)

3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Maar, volgens mij staat Milano op de muur in haar slaapkamer. Want die kleine slaapt in een ledikantje op haar kamer volgens mij

4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Ja en nee. Ik heb zelf een grote tv kast/muur waarvan ik delen los kan kopen en vervangen.
    Mijn tv kastje mist ook verf/lak. Maar no way dat ik die nu al vervang met een 2 jarige. Hoef me in elk geval niet druk te maken als ie er met zn auto's op rijd haha.
    Mag dan 6 euro zijn, maar zij heeft ook zo'n kleintje er rond banjeren. Wat is het nut om te vervangen als er 3 uur later dan tandafdrukken in je nieuwe tafel staan :roflmao:

snoes79 vindt dit leuk.
  5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Mee eens maar ik snap het ergens ook wel. Als jij al wekenlang 24/7 thuis bent met zo veel (drukke) kids. Dan gaat je vent naar de winkel, neemt voor de helft dingen mee die er nog zijn en niet gegeten worden... mja dat zou ik ook niet waarderen

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.127
    17.142
    113
    En vergeet de vetplant ipv bos bloemen niet:roflmao:

spruitje80 en Lill vinden dit leuk.
  7. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.659
    2.110
    113
    Kinderen kunnen ook leren dat ze de meubels niet als apekooi kunnen gebruiken

Gewooniemand en Neuzeke vinden dit leuk.
  8. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.629
    2.405
    113
    ik vond het ook juist heel typisch en herkenbaar.
    dit soort interacties gebeurt toch in heel veel gezinnen of niet?

spruitje80, Lill en Sado vinden dit leuk.
  9. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Die komen vanaf vandaag in beeld.

10. Neilia

Neilia Niet meer actief

jaloersmakend!
    N moet wel altijd echt even wakker worden.. ik al helemaal :roflmao: ben meer een avondmens

Wellesnietes vindt dit leuk.
  11. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    En daarbij is er natuurlijk geknipt en geplakt zodat je deze aflevering alleen dit van haar hebt gezien.

Lill vindt dit leuk.
  12. thebooandtheboy

30 sep 2016
    80
    46
    18
    Rob heeft zijn schoonmoeder niet erg gemist volgens mij :roflmao:

MinnieMouse94, Spectre, spruitje80 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.127
    17.142
    113
    Ik moest zó lachen om dat stukje. :roflmao:

mum2be2 vindt dit leuk.
  14. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.385
    17.319
    113
    Oke, thaila was niet heel positief maar wel herkenbaar. Ze zat er gewoon even doorheen door 24/7 alles thuis, man die de boodschappen niet goed doet, verkeerde plant/bloem koopt. Enwoe weet wat ervoor die dag al allemaal was gebeurd... Rob bedoelde t vast goed maar had beter kunnen overleggen.

Ik zou zeggen zorg eerst voor de muren, vloeren en dat de rolluiken weer open kunnen ipv nieuwe meubels

Gewooniemand, Beausecret en Lill vinden dit leuk.
  15. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.385
    17.319
    113
    6.30 is midden in de nacht :roflmao: hier smorgens ook van die slaapkoppen, elke ochtend moeite doen om ze op tijd uit bed te krijgen :cool:

16. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.633
    8.365
    113
    Vrouw
    Wij hebben nu ook een tv kast waarvan we makkelijk wat kunnen vervangen. Doordat ophangen niet goed ging ligt het boven deel op het onder deel. Een geluk bij een ongeluk dat het nu te hoog is om op te spelen met auto's.

Pas geleden hebben we een paar lack tafeltjes gekocht. Een dure salontafel zag ik even nog niet zitten. Maar als mijn dochter besluit om die op te eten dan kan ik hem nog een nieuw leven geven met een tape laag en als dat weer vergaat dan plak ik er Lego platen op en gaat hij naar boven. Kan ik zo weer een nieuwe uit de schuur toveren.

Louise11110 en Lill vinden dit leuk.
  17. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik mis de 1 na oudste zoon ook van de Buddenbruckjes, maar volgens mij zit hij inderdaad in dat huis in Nederland.
    Rob ook in dat stukje over zijn schoonmoeder, heel komisch.

Ik vind Nadine Quadacker wel erg naïef, viel mij ook op dat die tv op de slaapkamer aan blijft staan terwijl die kinderen moeten gaan slapen.
    En dat stukje van die lamp:roflmao: Dat ze eerst die vleugels 1 voor 1 losmaken en uiteindelijk wordt er weer mee gestopt en hangt er helemaal geen werkende lamp.

Ben benieuwd naar de Kraantjes volgende week.

Familie Jelies zijn altijd zo fijn om naar te kijken, ondanks de drukte in de ochtend toch heel relaxed blijven.

Spectre en Gewooniemand vinden dit leuk.
  18. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Ja k snapte het ook wel een beetje.
    Maar had dan een boodschappen lijst gemaakt, dan weet ik in ieder geval dat mijn vent met datgene thuis komt waarmee ie sowieso moet thuis komen,en alles wat ie dan voor de rest koopt maakt me dan iets minder uit,ook al is dat niet nodig op dat moment.

Met zo'n groot gezin zou ik sowieso niet random boodschappen doen. Vond het ook best erg om te horen dat ze dingen zoals chocopasta gewoon moeten verstoppen

Louise11110 vindt dit leuk.
  19. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.047
    113
    Vrouw
    Maar dat was tijdens deze opnames allemaal gesloten.

20. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Ja dat ben ik wel met je eens.

Klopt zeker, maar voor mij (en dat is natuurlijk heel persoonlijk) is een huis om in geleefd te worden.
    Dat betekend niet dat er maar op de meubels gekrast/gelopen/geslagen/whatever hoeft te worden. Maar wel dat als hij met zijn lego of auto's aan het spelen is en daardoor ontstaat er wat schade. Dan kan ik daar niet wakker van liggen.
    Is voor mij een reden om geen meubels van 1000 euro aan te schaffen maar gewoon ikea spul. Makkelijk vervangbaar :)

Louise11110 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina