Dit dacht ik dus ook . Regel eerst dat je huis weer in orde is IPV je geld nutteloos besteden. Vreemde prioriteiten
Van alle filmpjes dat ik al zag, vind ik dit gewoon niet zo een slimme vrouw en ook een speciaal type als moeder. Ik denk dat ze vooral het maken leuk vind.
Ik zie best wel vaak zulke huizen(werk) en vaak zeggen mensen ag opknappen met kleine kinderen is gewoon zonde doe ik wel als ze groter zijn. En ik snap het maar ik denk ook even een verfje is ook al goed want dan valt de versleten vloer weer minder op.
Ik heb ook al zo veel huizen gezien door men werk en in zo gevallen gaat dat meestal over totaal geen afspraken met kinderen en ze maar laten doen. Niet alles is een speelplek uiteindelijk. Niet overal moet je met stiften opzitten, niet overal moet je met scharen aan prutsen, gordijnen zijn geen verstop plekken, zetel is geen trampoline,...
Ik vond het ook heel raar. Maar goed, je weet niet hoe het zit hè. Misschien was het een opdracht/cadeautje van de programma maker.
Ik vind Nadine er wel goed uit zien voor een moeder met 12 kids, ik zou er waarschijnlijk als een slons bijlopen maar mijn huis zou er dan wel wat beter uit zien. Ik vond het wel mooi dat oudste dochter Kraan bij de bevalling van moeder aanwezig was, toch bijzonder om bij de bevalling van jouw moeder te zijn i.p.v. andersom.
Ik vind ook dat ze er heel goed uit ziet (klein beetje ordinair make-up maar goed). Ik denk overigens dat de botox een cadeautje van de programmamakers is geweest hoor. En dat vind ik ook wel een beetje jammer aan moeder Jelies dat ze zo weinig met haar eigen uiterlijk bezig lijkt te zijn
Ik vond haar juist lekker menselijk overkomen. Weken met al die drukke kinderen in 1 huis en dan wordt je enigste momentje alleen buiten huis je afgepakt. Dat je dan soms eens even heel negatief en geïrriteerd bent vind ik meer dan normaal.
Ze is heel veel afgevallen omdat ze beter in haar vel wilde zitten en sport nog steeds. Ik vind dat ze wel met haar uiterlijk bezig is. Alleen lijkt het alsof ze weinig make-up draagt. Maar dat hoeft ook niet om verzorgd te zijn toch?
Ze was toch al 19 kg afgevallen ofzo? En ze wilde nog 15 kg. Vertelde ze tegen Jennie tijdens de wandeling. Volgens mij is ze er dus wel degelijk mee bezig. Maar ze houdt denk ik meer van een broek met shirtje ipv een hippe jurk. Ik vind zelf een jurkje ook leuker naar trek eigenlijk ook altijd een broek met shirtje aan, veel makkelijker. En ik hou ook niet van make-up dus dat heb ik nooit op. Wil niet zeggen dat je je niet met je uiterlijk bezig houdt maar meer dat je niet zo uitpakt ofzo? Ik vond overigens in het filmpje van hierboven van tv dat de moeders Jelies en Quaudackers heel mooi gestyled waren! De haren mooi en make up op. Zelfs Vader Jelies zag er strak uit . Maar zo zou t bij mij dan ook niet dagelijks zitten , teveel moeite.
ja dat is waar van dat afvallen.ik doe zelf overigens ook niet zoveel (te weinig?) moeite, maar ik vind haar toch wel heel weinig doen. haar haar ook zo lang en dan maar een scrunchie steeds erin. superlieve vrouw maar ze cijfert zich misschien teveel zelf weg.
Ik denk dat je al blij bent dat je tijd hebt om een schone onderbroek aan te trekken als je zoveel kinderen op tijd op school moet krijgen in de ochtend.
Is ook zo. Maarja wees dan als programma maker slim en laat dat huis een beetje opknappen . Ik zou het dus echt vreselijk vinden om in zo n huis te 'moeten' wonen.
Goed voor t milieu, zo'n joekel van een ballon oplaten Ik heb echt het gevoel dat die een stukje toneel lopen te spelen hoor. Niet dat ze niet oprecht verdrietig zijn om het gemis ofzo, maar dat ze er net ff wat meer mee bezig zijn als er cameras op staan.
Ik heb die van vanavond nog niet gezien. Maar vraag me af in hoeverre het toneel is. Als je haar Facebook ziet..