Een huis vol

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Neilia, 14 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Dit dacht ik dus ook :eek:.
    Regel eerst dat je huis weer in orde is IPV je geld nutteloos besteden. Vreemde prioriteiten :rolleyes:

Minoesje en Sado vinden dit leuk.
  2. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.763
    18.877
    113
    Vrouw
    Van alle filmpjes dat ik al zag, vind ik dit gewoon niet zo een slimme vrouw en ook een speciaal type als moeder.
    Ik denk dat ze vooral het maken leuk vind.

Louise11110 en Sokkie87 vinden dit leuk.
  3. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Ik zie best wel vaak zulke huizen(werk) en vaak zeggen mensen ag opknappen met kleine kinderen is gewoon zonde doe ik wel als ze groter zijn. En ik snap het maar ik denk ook even een verfje is ook al goed want dan valt de versleten vloer weer minder op.

4. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.763
    18.877
    113
    Vrouw
    Ik heb ook al zo veel huizen gezien door men werk en in zo gevallen gaat dat meestal over totaal geen afspraken met kinderen en ze maar laten doen.
    Niet alles is een speelplek uiteindelijk. Niet overal moet je met stiften opzitten, niet overal moet je met scharen aan prutsen, gordijnen zijn geen verstop plekken, zetel is geen trampoline,...

Gewooniemand vindt dit leuk.
  5. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Ik vond het ook heel raar. Maar goed, je weet niet hoe het zit hè. Misschien was het een opdracht/cadeautje van de programma maker.

6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik vind Nadine er wel goed uit zien voor een moeder met 12 kids, ik zou er waarschijnlijk als een slons bijlopen maar mijn huis zou er dan wel wat beter uit zien.

Ik vond het wel mooi dat oudste dochter Kraan bij de bevalling van moeder aanwezig was, toch bijzonder om bij de bevalling van jouw moeder te zijn i.p.v. andersom.

7. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.629
    2.405
    113
    Ik vind ook dat ze er heel goed uit ziet (klein beetje ordinair make-up maar goed). Ik denk overigens dat de botox een cadeautje van de programmamakers is geweest hoor.
    En dat vind ik ook wel een beetje jammer aan moeder Jelies dat ze zo weinig met haar eigen uiterlijk bezig lijkt te zijn

8. Lomo

Lomo Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Ik vond haar juist lekker menselijk overkomen. Weken met al die drukke kinderen in 1 huis en dan wordt je enigste momentje alleen buiten huis je afgepakt. Dat je dan soms eens even heel negatief en geïrriteerd bent vind ik meer dan normaal.

Kletskoek vindt dit leuk.
  9. Artemis88

Artemis88 Niet meer actief

Ze is heel veel afgevallen omdat ze beter in haar vel wilde zitten en sport nog steeds. Ik vind dat ze wel met haar uiterlijk bezig is. Alleen lijkt het alsof ze weinig make-up draagt. Maar dat hoeft ook niet om verzorgd te zijn toch?

Edith1987, Louise11110, Spectre en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.698
    4.306
    113
    noord holland
    Ze was toch al 19 kg afgevallen ofzo? En ze wilde nog 15 kg. Vertelde ze tegen Jennie tijdens de wandeling. Volgens mij is ze er dus wel degelijk mee bezig.
    Maar ze houdt denk ik meer van een broek met shirtje ipv een hippe jurk. Ik vind zelf een jurkje ook leuker naar trek eigenlijk ook altijd een broek met shirtje aan, veel makkelijker. En ik hou ook niet van make-up dus dat heb ik nooit op. Wil niet zeggen dat je je niet met je uiterlijk bezig houdt maar meer dat je niet zo uitpakt ofzo? :)
    Ik vond overigens in het filmpje van hierboven van tv dat de moeders Jelies en Quaudackers heel mooi gestyled waren! De haren mooi en make up op. Zelfs Vader Jelies zag er strak uit :D.
    Maar zo zou t bij mij dan ook niet dagelijks zitten :roflmao:, teveel moeite.

11. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.629
    2.405
    113
    ja dat is waar van dat afvallen.ik doe zelf overigens ook niet zoveel (te weinig?) moeite, maar ik vind haar toch wel heel weinig doen. haar haar ook zo lang en dan maar een scrunchie steeds erin.
    superlieve vrouw maar ze cijfert zich misschien teveel zelf weg.

12. Artemis88

Artemis88 Niet meer actief

Ik denk dat je al blij bent dat je tijd hebt om een schone onderbroek aan te trekken als je zoveel kinderen op tijd op school moet krijgen in de ochtend:D.

Spectre, Kletskoek, Sokkie87 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Maar als ze dat fijn vind en zich daar prettig bij voelt. Is dat toch oké?

14. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.381
    17.312
    113
    Dr vent vind dr nog steeds aantrekkelijk gezien het aantal kinderen :p

Louise11110, Kletskoek, Sokkie87 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Mammavantwee

Is ook zo. Maarja wees dan als programma maker slim en laat dat huis een beetje opknappen :rolleyes:. Ik zou het dus echt vreselijk vinden om in zo n huis te 'moeten' wonen.:|

Gewooniemand en Jackie87 vinden dit leuk.
  16. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Ik ook. Chaos om mij heen, is chaos in mijn hoofd.

Mammavantwee vindt dit leuk.
  17. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.381
    17.312
    113
    3 weken en nieuwe vlam heeft al kleding bij nadine liggen:eek::rolleyes:

Sado en Wellesnietes vinden dit leuk.
  18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Goed voor t milieu, zo'n joekel van een ballon oplaten :eek:
    Ik heb echt het gevoel dat die een stukje toneel lopen te spelen hoor.
    Niet dat ze niet oprecht verdrietig zijn om het gemis ofzo, maar dat ze er net ff wat meer mee bezig zijn als er cameras op staan.

Sado, Kletskoek, Robijn89 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Mammavantwee

Hier net zo!

20. Mammavantwee

Ik heb die van vanavond nog niet gezien. Maar vraag me af in hoeverre het toneel is. Als je haar Facebook ziet..

Deel Deze Pagina