WHAHAHAHAHA NOU NEE wel grappig Maar ik heb gelukkig maar 3 kinderen en mijn huis ziet er een stuk netter uit
Ja.. duss...haha.. echt .. ik heb me al hersteld --》 ik dacht mijn tekst even weg te halen, maar dat lukt dus niet meer. Huil...
In het vorige seizoen zag je wel dat hij medicatie gebruikt, maar ik heb niet het idee dat de ouders begeleiding oid hebben gehad hoe ze het beste met hem om kunnen gaan. Misschien ook wel, want het lijkt me allemaal nog extra lastig (voor allemaal) met een camera op je neus...
Maar denk je niet dat ze daar gewoon reacties heeft gelezen? Want zag voorbij komen op de fb pagina op een post dat er negatieve reacties waren gegeven, die zijn verwijderd. Ik denk echt niet dat ze tijd heeft om hier op het forum te schrijven of te lezen
Pfoee die prijzen van huurwoningen in de randstad Ben dan toch blij in Zeeland te wonen... K vind trouwens dat zwembad en die vijver bij de Buddenbruckjes in de tuin echt doodeng met die kleintjes. Trapje wat er 24/7 in staat en kleintjes die gewoon alleen in de tuin spelen
Kan haast niet missen. Heb ik het gemist? Maar heeft dat zwangere meisje nog wel contact met haar familie? Net zoals met die trouwjurk kopen. Haar eigen moeder was er niet bij. Wordt verder ook niet over gesproken.
Ik was al even op Facebook aan het neuzen en vanuit daar begreep ik dat ze wel contact hebben met de ouders maar dat ze hierbij niet aanwezig kon zijn. Kan me best voorstellen dat dit een tv ding was en misschien wel spontaan sneller opgenomen is.
Michael zei dat bij de eerste echo's haar moeder mee ging, ipv hij. Dus neem aan dat er gewoon contact is.
Er komt echt helemaal niets uit dat meisje. Alleen ja en uhuh. Zo jong en onervaren in het leven.. En ik vind die hond van de jelies zielig. Altijd buiten. Hopelijk is dat alleen tijdens de opnames. En met ronnie flex. Alsof die, met een camera op zijn neus, gaat zeggen "goh ik ben net wakker, wat moet je?" Handig zo'n camera. Kan je opeens heel veel.
Dat meisje nog heel jong indd en ik denk vooral heel onzeker + verlegen. Als dan ook nog eens gefilmd wordt, waarbij je weet dat het op tv komt, kun je helemaal dichtklappen als je zo bent. Ik herken er veel van, zo was ik ook in mijn tienerjaren. Miguel zei ook toen hij haar ging vragen om te trouwen, dat ze eerst heel verlegen was en naarmate hij haar beter ging leren kennen dat ze steeds meer van zichzelf liet zien. Maar wel zonde als je nog zo onzeker bent dat je dan straks een baby hebt, of het pakt juist goed uit en haar onzekerheid wordt stuk minder haha