Haha kan ik me goed voorstellen. Dat je die aflevering op tv ziet als moeder en denkt: NEEEEE. Ik hou d'r van
Haha, nee dat was mij ook opgevallen. Poetsen kan ze als de beste, maar ze is beslist geen keukenprinses Ik ben het beide niet
Op fb blogt ze al heel lang elke dag over hun dag. Daarin vertelt ze ook bijna altijd wat ze eten en dat is gewoon normaal eten zoals stamppot, aardappels/vlees en groente, macaroni, etc. En ze halen ook wel eens friet. Misschien toevallig net die week vaker friet gehad en dat Jennie het daarom zei. Maar hé, het zijn twee giechelend pubers die daar in een winkel voor een camera staan te vertellen, ik zou niet per definitie ervan uitgaan dat t zomaar klopt .
Kipfilet snijden op een gewoon bord met een normaal mes is toch niet zo erg . Juist hygiënisch, kan prima afgewassen worden toch? Het snijdt wellicht alleen minder handig dan op een snijplank met scherp mes. En die 3 keer per week patat is echt niet standaard hoor. Janneke blogt al vanaf hun eerste seizoen dagelijks op fb over hun dag en vertelt ook met grote regelmaat wat ze gekookt heeft, dat is gewoon normaal eten. En ze halen ook wel eens een patatje. Wellicht net die week een keer meer voorgekomen. Die hoeveelheid kruiden vond ik overigens ook erg veel, zelfs in verhouding als ze voor zoveel personen kookt .
Ja, nu kan ik het eindelijk posten zonder te spoileren! Ik vind het zo leuk dat de familie Jelies nog een kindje verwacht. Hoe blij ze zijn en hoe groots ze het toch weer maken, ondanks dat het de negende is. Ze zien het echt niet als iets vanzelfsprekends. Ik heb niks met het geloof en vond de uitspraak van mevrouw Jelies ooit dat je de hoeveelheid kinderen krijgt die je aankan best pijnlijk, maar ik vind hun dankbaarheid voor dit kindje (en ook het gebruiken van hun logische verstand) heel mooi om te zien.
Eigenlijk de jaren 90 die daar blijven steken hahaha Kreeg bij een vriendin ook altijd die gruwelijke 'ham' erdoor. Zo noemden ze dat... wij kattenvoer haha
Ik kan het me ook niet voorstellen dat iemand gelukkig wordt van 9 kinderen hahah maar had het wel gedacht hoor bij hun, aangezien zo ook aangaf er niks tegen te doen (qua anticonceptie) niks mis mee hoor en het is hun gegund. Maar vond het wel erg dat de ene dochter blijkbaar dacht dat je er ook niks tegen mocht doen om een zwangerschap te voorkomen. Mag hopen dat haar zoiets niet wordt wijsgemaakt.
Ik denk dat moeders zo reageerde omdat ze gestresst was. Snap ook niet dat alles last minute was. Ze had de setjes klaar kunnen leggen voor de jongens de avond ervoor... ze hadden ook de bladerdeeg hapjes al kunnen voorbereiden ipv op de dag zelf.
Ik vind de familie Kraan steeds minder leuk om naar te kijken De Buddenbruckjes vind ik gewoon leuk, tuurlijk is het wel chaotisch, maar hè 11 kinderen De familie Jelles zijn super geordend en kalm, lief gezin.
Nou echt heh! Leuk zo'n papa. Vond het wel super lief van Quinten dat hij een cadeautje kocht voor zijn zusje.
Ik kreeg het idee dat de dochter dacht dat de moeder het had over het weghalen van een kindje en niet het tegengaan van een zwangerschap.
Ja dat vond ik ook echt zo lief! Die pup van de Jelies *smelt* Vond het wel erg bijzonder dat ze naar die herplaatsers gingen, hun zijn over het algemeen niet de ideale gezinssamenstelling voor een herplaatser. Komen ze ook nog met een flinke stafford met een muilkorf aan.