Voor mij zien de haren bij al die kinderen er hetzelfde uit. Zowel bij de zeldenrustjes als de andere, is het niet mooi in mijn ogen. Het zijn precies de corona kapsels van onzr zonen
Haha ja zeg dat! Als ik soms lees wat sommigen hier op zp als uitjes doen in de vakanties dan sta ik daar dus versteld van. Ik heb geen echt gekke dingen gezien bij de gezinnen. Alleen bij de Jelies vond ik de scooter wel een heel groot cadeau. Fijn dat ze het kunnen betalen en willen doen, maar er komen nog 8 kinderen achteraan die dat nu allemaal ook verwachten. Hopelijk kunnen ze het blijven doen.
Daar kan je ook voor sparen toch. Ik bedoel, misschien geven ze alleen een groot cadeau wanneer ze 16 worden en sparen ze daarvoor, is die scooter tweedehands etc. Denk wel dat zij een familie zijn die goed sparen en nadenken over dingen met vooruitziende blik.
Dus onverzorgde kapsels, die ik niet zou verwachten bij iemand die graag kapster wil worden. Of ben ik nu fout
Oh ik zie ze echt niet als mensen die maar een beetje raak leven. En zonder na te denken gewoon dingen kopen. Maar ik weet niet of Janneke nog werkt, maar met 9 kinderen ben je gewoon veel geld kwijt voor de normale dingen. Wij hebben 7 kinderen en gewoon alles gaat in het groot: de boodschappen, de was (en dus de wasmiddelen) maar ook apparaten gaan gewoon korten mee. De verwachte levensduur van bijv een (af)wasmachine wordt berekend op (denk ik) hooguit 1x draaien per dag. Hier draait de vaatwasser dagelijks 2x en draait de wasmachine ook veel vaker. Dus gaan die ook korter mee. Sparen voor zulke grote cadeaus valt gewoon niet mee. Wij kunnen dat in ieder geval niet.
Ik vind de Zeldenrust kapsels ook leuk. Misschien een beetje stampertjes achtig als er een kuif geprobeerd is te maken. Maar met die schone toeten eronder vind ik het wel weer schattig. En vaders deed het nog best aardig. Niet bijzonder, maar wel verzorgd. Bij de scooter is misschien ook wat bijgedragen door het programma. En wellicht is het een tweedehands, dat scheelt ook in de kosten.
Jennie heeft de scooter voor de helft zelf betaald en hij zal zeker tweedehands zijn, dus zo heel gek vind ik het niet. Tuurlijk, het is een duurder cadeau dan normaal maar zo enorm extreem is het ook niet vind ik
Daar zit inderdaad wat in.. wij sparen nu 35 euro per maand per kind voor ‘leuke’ uitgaven (voor henzelf als ze 18 zijn). En 150 per maand voor studie. Maar idd dat is nog te overzien voor 2 kinderen.. moet je dat x 7 doen of meer dan gaat het om hele andere bedragen, naast alle vaste lasten.
Hier ben ik het mee eens. Normale dingen in die hoeveelheden is ook al veel geld. Fam C drinkt elke dag koffie buiten de deur (en wat lekkers voor Ons voor hij naar school ging) dat tikt ook aan. Maar die vader zei er veel geluk uit te halen, dus prima uitgave dan. En wij zijn een vermogen aan kinderopvang kwijt en dat hebben ze dan weer niet.
Wel goede tip om die bedragen zo te verdelen. Wij sparen maandelijks.1 bedrag en hopen maar dat ze er wat verstandigs mee doen.
Nou dit viel mijn oudste dochter van 9 ook op Maarja misschien komt het ook wel omdat hij een camera op zijn gezicht heeft
Je rijdt 3 uur voor een dagje strand en je neemt geen droge kleding en handdoeken mee voor je kinderen
Dat begreep ik ook, inderdaad…. Volgens mij is ze nu net 1 jaar oud, dus dat ze zal ten tijde van die opnames een maand of 11 zijn geweest?
Het viel mij bij dit seizoen op dat Miguel Buddenbruck + vrouw en dochter niet/nauwelijks in beeld gekomen zijn. Is daar iets over gezegd? Misschien heb ik het gemist Volgens mij woonden ze vorig seizoen ook al op zichzelf en waren ze alsnog veel in beeld?