Een huis vol

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Neilia, 4 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Mijn dochter zou mijn man wat doen als hij zo met haar vriendje omging.

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Eens! Ik vind de familie Jelies echt heel leuk om naar te kijken, maar zeker die ouderwetse opvattingen vind ik gewoon jammer…. Kan me herinneren van het laatste seizoen dat bijv de meiden niet mochten helpen met klussen, dat mocht alleen Harrie doen. Snap dat niet zo…

En hoe hij met het vriendje van de oudste omging was inderdaad mega awkwardo_O

3. tuc

tuc Niet meer actief

Ik denk ook wel dat het versterkt wordt omdat Harrie de enige jongen is. Als het 50/50 verdeeld was kreeg je volgens mij een heel andere dynamiek. Want met 5 of 6 jongens moeten er verschillende "types" bij zitten.
    En ik vind het ook jammer dat die ouderwetse opvattingen aan harrie zelf doorgegeven worden, zoals hij in de Jumbo stond te verkondigen dat "boodschappen doen een klusje voor mannen was, en de vrouwen in huis moeten werken":eek:
    En ik ben helemaal niet feministisch, vind niet dat mannen en vrouwen hetzelfde zijn. En bepaalde "zware of technische" klussen zijn hier echt voor papa. Maar ik vond dit wel heel ver gaan.

Spectre, Neuzeke en Sado vinden dit leuk.
  4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Daar kan ik dan wel weer achter staan :roflmao: ik draag dat met liefde over aan man

Zonnestralen vindt dit leuk.
  5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Ik zou met beide mannen niet kunnen samenleven

6. Mentos8

Mentos8 Bekend lid

2 nov 2020
    751
    451
    63
    Vrouw
    Ik ook niet, maar met zoveel kinderen ook niet ;)

Kolibrie2 en Spectre vinden dit leuk.
  7. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Dat heb ik ook wel hoor :roflmao:. Hij is zeker heel aardig, tof en echt wel een betrokken vader. Maar inderdaad, zeker bij sommige opmerkingen naar hun dochters voor tv, heb ik ook plaatsvervangende schaamte :roflmao:.
    De opvattingen zijn ook wat ouderwets ja, aan de andere kant past het iedereen prima lijkt het en is er daarnaast ook wel ruimte dat bijv Janneke of de kinderen daar ook gerust wat van mogen zeggen en een andere mening hebben.
    Hij is in basis ouderwets, uit opvoeding en gewoonte denk ik, maar niet stug in het niet mee willen met de tijd.

Spectre en Zonnestralen vinden dit leuk.
  8. tuc

tuc Niet meer actief

Dat vind ik ook wel, Janneke is er heel goed in om er af en toe grappen over te maken. Net als in de Ikea, als zij per se dat kleed wil en hij niet, zegt ze: ik betaal, stuur maar een tikkie:roflmao:

Spectre en spruitje80 vinden dit leuk.
  9. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Jaaa daar moest ik ook zo om lachen.
    Was ook voor het eerst dat ik zag dat zij zo grappen aan het maken was, lekker losjes. Ik vind haar een schat hoor maar altijd wel zo serieus.

Deel Deze Pagina