Haha nu je het zegt: alles is een lesje. Ik dacht bij haar ook steeds wat zou je een leuke lerares zijn. Voor mijn gevoel praat zij ook superveel tegen de camera.
Op fb stond dat de hond naar een boerderij is gegaan. Hij kon niet samen met de andere hond. Hij heeft daar een mooie plek, waar hij lekker kan rondlopen stond erbij.
De Jelies zien het al helemaal voor zich met hun 'schoonzoon' en 'schoonfamilie'. Doe eem kallum an mensen, ze is 14. Rustaaagh! Vind overigens Johan en Janneke wel een leuk stel. Ze zijn echt nog verliefd na zoveel jaar en zoveel kinderen. Vind ik knap Ook heeft Johan zoveel respect voor zijn vrouw, kunnen nog veel mannen een voorbeeld aan nemen.
Ik vind de Cudogams een beetje gemaakt. Over alles lachen zelfs als Pixie-lien kwijt is en ze helemaal in paniek is. Verder doen alle gezinnen toch wel ruig met het geld, royaal boodschappen, vakanties, uitstapjes en feestjes. Dan vraag je je wel af waar doen ze het van.
Ik denk dat het puur een momentopname is en ze juist dingen plannen als er gefilmd wordt. Als ze hele dagen thuiszitten met de cameraploeg erbij is het ook zo eentonig Maar ik kan het mis hebben hoor. Alleen word ik al duizelig als ik er aan denk om met zo veel kinderen op vakantie te moeten Respect hoor wat dat betreft. Ik zou gek worden.
Ik had dat eens opgezocht en blijkbaar ontvangen ze geen geld maar kan wel een vakantie, zwemles, uitstap,....voor hen betaald worden. Net dan word er gefilmd.
In geval van Cudoghams snap ik wel dat ze altijd iets buitenshuis ondernemen, met zo weinig ruimte thuis.
Een vriendin is betrokken geweest bij een van de activiteiten van een van de families (zoals bijvoorbeeld de scooter rijles van jenny) en de rekening gaat naar de productie
Vind ik niet eens zo raar als ze er wat aan overhouden. Ze zorgen wel voor tv vermaak. Een acteur of presentator word ook betaald toch
Ja ik vind dat ook weinig. Wat krijgen die meilandjes of alle anderen met reality show wel niet. Verklaart wel waarom ze soms zulke vage activiteiten doen.
Ik vind dat ruig doen wel meevallen? Behalve dan die keer dat johan jelies boodschappen deed Kan je verder uitleggen wat je bedoelt?
Ik vind alle families heel leuk. Iig heel goed voor hun kinderen. Veel ondernemen, aandacht. Ze komen niets te kort. Ook de relaties tussen ouders lijken goed te zitten. Zo geduldig. Mn favorieten zijn pixie lien en tuti. Oja aida vind ik ook heerlijk, zo n eerlijke flapuit. Maar alle kinderen zijn super lief. Wordt weer afkicken.
De familie zeldenrust woonde tot een aantal jaar geleden in een klein appartement. Dus die zijn wel gewend aan kleine ruimtes.
Ik las ergens dat de families een onkostenvergoeding krijgen. Dus kan best zo zijn dat uitjee voor ze betaald worden
Bv de Buddenbrucks, het karten, ze gaan naar zee. En zo nog meer uitjes. Met zoveel man kost dat nogal wat. En Jelies met het sweet 16 feest van jennie een scooter cadeau en die jurk. Er komen er straks nog 8 die 16 worden. Vakantie in Luxemburg. Maar misschien krijgen zo zoiets wel allemaal via het programma. Maar als ze dat allemaal zelf moeten bekostigen met met name 1 verdiener is dan nogal flink budget.
De zee opzich is gratis. Als je dan zelf eten en drinken meeneemt us het een goedkoop uitje. Even los van de reisafstand, ik heb de aflevering niet gezien dus weet niet of het 1 dag op en neer is of icm vakantie oid. De reiskosten lopen wel hard op bij 1 dag op en neer. Karten nog nooit gedaan, zie zo snel ook geen prijzen dus dat weet ik niet. Maar ik vind het opzich niet raar om met een deel van de kinderen iets te gaan doen. Of dat nou karten, dierentuin of zwembad is. (Maar ik kan me ook niet herinneren dat ik andere mensen daar zag wat mij de indruk geeft dat het voor ze geregeld is) Scooter wist ik ook geen prijzen van, rondje Google zegt 1000-1500 euro? Dat is wel duur ja en zou ik zelf nooit uitgeven. Liever 2 jaar later rijbewijs en/of bijdrage aan auto, daar heb ik zelf ook profijt van hopelijk (rijles kan met 17 nu hangt me bij?) Vakantie in Luxemburg hoeft ook niet perse echt duurder te zijn dan vakantie in Nl. En uiteindelijk zullen ze jùìst zulke dingen filmen. Als ze 10x een school/werkdag zouden filmen is het al snel saaie tv lijkt me. Nee, ik zie het geld smijten niet echt. Of wij doen dat zelf ook waardoor ik het niet zie
Wat dacht je van de buddenbrucks en al die kinderbijslag per maand, dat geeft vast een leuk zakcentje.