Of ik zijn vriendschapsverzoek wilde accepteren want hij doet nu updates via zijn profiel. Heel vaag ja Geen idee hoe hij bij mijn profiel komt..zal wel via 'een huis vol' pagina zijn ofzo .
Klopt daar hadden we het in het topic van 'five days inside' meteen al over. Echt half Nederland herkende haar, verder heel handig dat blurren . Ik kan me overigens indenken dat ze wel degelijk onder druk gezet is dit die man. Het laatste seizoen dat ze meededen aan een 'huis vol' kreeg ze een relatie met hem en echt heel social media zag rode vlaggen, echt een enorme creep die man. Ik kan echt geloven dat zo'n man heel gevaarlijk is en haar zo de afgrond in meegetrokken heeft toen ze in zijn web zat. Wel vind ik het haar verantwoordelijkheid dat ze gekozen heeft voor die relatie. Want buitenstaanders zagen dat die man geen zuivere man was en zij heeft zich er vol ingestort. En tuurlijk, liefde maakt blind, dat geloof ik zeker. Het blijft alsnog zoals het is, zij heeft met hem samen dat huis in brand gestoken. Als is ze gemanipuleerd en was ze doodsbang, ze heeft het wél gedaan. En daar zal ze haar straf voor uit moeten zitten. In en in triest voor de kinderen.