Een huis vol

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Neilia, 23 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.065
    17.022
    113
    Vind je dit echt? Ik vond hem zó vaak gemene opmerkingen maken en uit z’n slof schieten om helemaal niets. De oudere kinderen leken een vreselijk blok aan z’n been te zijn, constant gezucht en gesteun als ze hem iets vroegen of als hen met iets hielp. En die moeder maar om de haverklap grienen:oops:

Vond het helemáál geen leuk gezin om te volgen.

zara1983 vindt dit leuk.
  2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.065
    17.022
    113
    OT: yesss, zin in het nieuwe seizoen :D

3. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Is ook wel de vraag of het echt zo is, of dat ze hem gewoon zo hebben neergezet op tv. Ik denk dat ze niet voor niks meer mee doen. Ik volg ze al een tijdje via Instagram en dan zie je gewoon leuke dingen, hij doet ook veel voor Linda en met de kids heb ik het idee. Vind het altijd lastig oordelen via de tv, iedereen heeft wel is zijn dag niet ;)

4. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Ik volg ze al wel langer. In het seizoen, toen het niet zo lekker liep met Quinten, kwamen ze niet het beste uit de verf nee. Een seizoen later was dit alweer anders vond ik. Na dat seizoen zijn ze gaan vloggen, toen ben ik ze gaan volgen op instagram. Ik vind het oprecht een leuk gezin, buiten dat hij altijd wat norsig binnensmonds mompelt :roflmao:. Ze hebben ook hun ups en downs, maar ja wie niet. Maar ze zijn ook ontzettend leuk met elkaar, lief en goed georganiseerd en gestructureerd, ik vind ze leuk :).

skiwi en Mammavantwee vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina