Ik kijk de beelden en mijn hart huilt. Hele gezinnen en dorpen weggevaagd. ' 'Inna Lillahi wa inna ilayhi raji'un. ' 'Wij behoren tot Allah en tot Hem zullen we terug keren. Beelden zijn niet te vergeten de angst van de mensen alles. Gelukkig zijn er al heel veel inzamelingsacties begonnen. Hopelijk komt er snel hulp voor iedereen
Vreselijk hè, alweer zo'n zware aardbeving Wij zijn helaas nog steeds niet in contact kunnen raken met een familielid van mijn man, die in Marokko woont. Hopelijk is er niks aan de hand. Hij woont wel redelijk ver van Marrakech dus ga er maar vanuit dat alles goed gaat
Hopelijk krijgen jullie snel contact! De beelden zijn echt vreselijk. Hier is schoonfamilie wel veilig, wel beschadigingen aan de huizen. En ik ben heel opgelucht dat mijn schoonmoeder en zwager nog niet in Marokko waren. Ik hoop dat ze zo snel mogelijk bij de meer afgelegen gebieden kunnen komen, de beelden die ik daarvan heb gezien
Wij zitten ver van Marakech vandaan maar maakt het verdriet niet minder erg.. Dodental is inmiddels meer als 1300... Dan nog niet eens over de gewonden. Vele zijn hele families kwijt ,dakloos geworden.... Mijn hart huilt .....