Een huis vol

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Spectre, 5 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Ik erger me juist bij elke aflevering meer

Sado vindt dit leuk.
  2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Ja, misschien is het ook gewoon wat je te besteden hebt in dat opzicht en hoe zuinig je kind ook is op zijn kleding. Ik koop voor dat bedrag zegmaar kleding voor een heel seizoen. Merk idd wel dat naarmate de kleding groter word het ook duurder wordt. Helaas gaan ze er niet langer mee doen :roflmao::roflmao:

3. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Met die knuffelbeer die 3x zo groot is als hijzelf:roflmao:

MrsMint en Spectre vinden dit leuk.
  4. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.824
    18.542
    113
    Vrouw
    €100 voor een setje vind ik ook best veel.. tenzij het echt alleen voor netjes is ofzo of voor oudere kinderen.

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.279
    17.158
    113
    Met zoveel personen neem je veel mee maar je kan ook veel verdelen. Zorg voor een paar fijne rugzakken, verdeel het gewicht en gaan.
    Die kan beter ij de kinderwagen ipv jongste van wildeman :roflmao:

6. tuc

tuc Niet meer actief

ik red 100 niet voor een heel seizoen (zou mijn man wel willen) maar absoluut ook niet voor 1 setje. Dat vind ik wel heel duur. Voor 100 euro heb ik gemiddeld wel 4/5 sets (afhankelijk of het zomer of winter is)

Lill vindt dit leuk.
  7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.279
    17.158
    113
    Voor mijn oudste 2 vind ik dat ook veel. Voor mezelf ook trouwens voor dagelijks gebruik :oops:

Spectre vindt dit leuk.
  8. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.710
    7.188
    113
    Vrouw
    Ik begin familie Blom wel meer te waarderen ;) Die Jozua is wel grappig hoor, haha. Ondeugend ventje. De kinderdag vind ik een heel leuk idee :cool:

Hoe vader Cudogham over de kinderen praat vind ik ook grappig (ze zijn wel goor, haha). Heerlijk zo'n wafel met snot :roflmao:

Ik ben benieuwd wat voor werk Iven doet. Zo'n vegan levensstijl (toch? Of vegetarisch? Las ik ergens;) ) En de koffies en croissantjes buiten de deur zijn niet goedkoop.

9. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.048
    17.015
    113
    Hij is oa (kinder)boekenschrijver

JupitR vindt dit leuk.
  10. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ik zou de familie Blom zó erg een duowagen gunnen:roflmao: Hier ook weinig leeftijdsverschil tussen mijn 2 jongsten en ben/was echt heel blij met mijn Bugaboo. Nu is hij omgebouwd tot een mono maar eerder was het een duo. Newborn in de bak, peuter ernaast in de stoel en gaan met die banaan:o:

En dan hoeft die kleinste Blom niet steeds in die ellendige draagzak :oops:

Lill, Gewooniemand en Spectre vinden dit leuk.
  11. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.710
    7.188
    113
    Vrouw
    Dat schminken :roflmao: Fantastisch :D

12. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.357
    113
    Vrouw
    Of een fietskar.

13. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    familie bungelbaby. Wanneer ligt dat mannetje gewoon lekker in bed. Mijn dochter zou alles bij elkaar gekrijst hebben.

Sado vindt dit leuk.
  14. tuc

tuc Niet meer actief

En niet alleen in bed, maar ook op de grond of in een box oid te spelen. Voor de motoriek ook belangrijk.

Zuul en Sado vinden dit leuk.
  15. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    hij Iven cudogham heeft deze boeken geschreven Anansi de spin - Wie niet sterk of groot is, moet slim zijn!

JupitR vindt dit leuk.
  16. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    Dat zou dan 25 euro zijn per setje. Dat is wel weinig hoor. Daar heb ik geen broek en trui voor voor mijn 10 jarige zoon.

17. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Ja zo jammer dit, dat dit gezin hun baby de hele tijd in zo'n niet ergonomische bungel zak heeft. Ons derde kindje kon je ook amper weg leggen. Maar zij sliep gewoon in een ergonomische draagzak/doek. Dan is het wél goed voor de motorische ontwikkeling. Zo'n bungelzak niet. Het is niet per definitie slecht als een baby veel wordt gedragen. We zijn immers draagdieren. De baby kan zo dicht bij mama/papa zijn temperatuur beter reguleren, cortisol niveau blijft laag ,kan alles vanuit een veilige plaats ontdekken en verminderd de kans op een afgeplat hoofdje.

SAARC, zegenwens, Zuul en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. MrsMint

MrsMint Lid

25 mrt 2020
    30
    15
    8
    Die kan beter ij de kinderwagen ipv jongste van wildeman :roflmao:[/QUOTE]

Ja ik vond het ook geen gezicht eerlijk gezegd. Ze was duidelijk veel te groot voor die buggy.....

Sado vindt dit leuk.
  19. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.824
    18.542
    113
    Vrouw
    €25 is inderdaad wat weinig voor een set. Maar ik ben wel echt fan van koopjes speuren op het internet. Ik denk dat we qua bovenkleding zeker niet boven de €20 uitkomen per trui. Broeken zijn altijd wel wat duurder, maar zeker niet de duurste want onze oudste slijt ze heel snel. Hopelijk nu in groep 3 wat minder hard, maar ik reken toch op €15 - €20 per broek. Ik zoek overigens ook veel op Vinted en kan daar ook best goed slagen. Ik bewaar ook een aantal broeken voor netjes, anders heb ik straks een kast vol met broeken die kapot zijn op de knieën.
    Het is me wel opgevallen dat kleding een stuk duurder is geworden in de winkels, daarom kijk ik eerst altijd op Vinted.

20. tuc

tuc Niet meer actief

Dat lukt hier regelmatig echt wel. Voor broeken ben ik fan van de wibra, die hebben nl hele smalle modellen. En aangevuld met superskinny's van de hema in een aanbieding.

marais vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina